Tällaista ketjua ei vielä erikseen näyttänyt löytyvän.
Eli tähän vois itse kukin listailla paikkoja joissa on ohjattuja kahvakuulatreenejä.
Itse tiedän seuraavat:
-------------------
Helsinki
Elixia Alexium, Aleksanterinkatu 15, 2 krt viikossa nimellä functional training
Tehokas kuntopiirityyppinen treeni, 3 pistettä, jokaisessa 3 min, välissä 1 min lepo. 3 kierrosta em. tavalla, kierrosten välissä pidempi tauko. Liikkeet kahvakuulilla ja kehon painolla. Kuulat 8kg - 24kg
Treenaamaan pääsee kalliilla kertamaksulla tai Elixian jäsenenä.
-------------------
Turku:
Shaolin Dojo, Nahkurinkatu 8, 1krt/vko
Aivan mahtavaa treeniä, venäläinen vetäjä Jura tuntee varmasti kaikki mahdolliset kahvakuulaliikkeet ja vetää todella monipuolisia ja teknisesti haastavia treenejä. Oikeaoppiseen tekniikkaan keskitytään tarkasti, hengitystä myöten.
Tunnille saa osallistua vapaasti kertamaksulla.
Mad Man Sport Center, Hakapellonkatu 2, 1 krt/vko
Erittäin tehokasta treeniä kamppailulajisalilla. 16kg ja sitä kevyemmät kuulat ovat "avaimenperiä". Liikkeet keskittyvät raskaisiin perusliikkeisiin.
Eli tähän vois itse kukin listailla paikkoja joissa on ohjattuja kahvakuulatreenejä.
Itse tiedän seuraavat:
-------------------
Helsinki
Elixia Alexium, Aleksanterinkatu 15, 2 krt viikossa nimellä functional training
Tehokas kuntopiirityyppinen treeni, 3 pistettä, jokaisessa 3 min, välissä 1 min lepo. 3 kierrosta em. tavalla, kierrosten välissä pidempi tauko. Liikkeet kahvakuulilla ja kehon painolla. Kuulat 8kg - 24kg
Treenaamaan pääsee kalliilla kertamaksulla tai Elixian jäsenenä.
-------------------
Turku:
Shaolin Dojo, Nahkurinkatu 8, 1krt/vko
Aivan mahtavaa treeniä, venäläinen vetäjä Jura tuntee varmasti kaikki mahdolliset kahvakuulaliikkeet ja vetää todella monipuolisia ja teknisesti haastavia treenejä. Oikeaoppiseen tekniikkaan keskitytään tarkasti, hengitystä myöten.
Mad Man Sport Center, Hakapellonkatu 2, 1 krt/vko
Erittäin tehokasta treeniä kamppailulajisalilla. 16kg ja sitä kevyemmät kuulat ovat "avaimenperiä". Liikkeet keskittyvät raskaisiin perusliikkeisiin.