Monta lähestymistapaa tuohon. Itse suosin aikanaan sellaista jossa otin normaalin 3 jakoisen ohjelman, 1. jalat( kyykky ) 2. rinta, olkapäät, ojentajat( penkki-pystypunnerrus ) 3. selkä, hauis( rv, leuanveto ) ja tein sitä entisen 3krt/vko sijaan 1-2krt/vko. Eli keskimäärin kukin ohjelma kerran puoleentoista-kahteen viikkoon. Tuolla ei kehity, mutta ylläpitävänä se ajoi asiansa. Noin harva tahti vaatii tosin sen että kun reenataan reenataan kunnolla ja kovaa.
Mutta nämä nyt riippuu niin monesta. Kuten mm. aiemmista reenipohjista. Itse tarvitsen kuitenkin ohjelmaan aina yhden kunnon pääliikkeen( ison liikkeen ) joka tehdään tosissaan ja latauksella. Mulla se on koko treenaamisen sielu ja ydin. Apuliikkeitä sitten vitkuttelen mitä vitkuttelen fiilisten mukaan. Ehkä bodailuorientoituneelle fiksumpaa olis hinkkailla kroppaa joka kerta kokonaisvaltaisemmin. Tiedä häntä.
Pointtina kuitenkin sanoisin, että tärkeintä on että treenaat edes jotain. Perheenlisäyksen aikaan voipi nimittäin herkästi jäädä reenailut kokonaansakin.