Kahdesti viikossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oliko tällä voimapuolella juttua kahdesti viikossa reenaamisesta? Perhe kasvaa ja reenit vähenee :) Mutta eikös se niin mennyt, että jos kahdesti viikossa salille käy, niin kannattaa tehdä kummallakin kerralla koko kroppa?

Hyvää kevättä kaikille

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli. kannattaa vähän selailla. Hyvää keskustelua tosiaankin mut ei nyt muista että missä.

Ite treenaan salil 2 kertaa viikos.Kroppa jaettu ylä-ja alakroppaan.

Eka treeni
penkki
leveä leuanveto
vinopenkki käsipainoin
kulmasoutu
punnerrus käsipainoin seisten
hauis mutkatangolla
ojentajat
ranteet/ote

toka treeni
maastaveto
pohkeet
etukyykky
takareidet

Tää vois sopia jollei aikaa käydä useemmin eikä halua 2 kertaa koko kroppaa tehdä.Liikkeet heittona vaa,mitä ite teen...

Zone-sarja -42%
Nyt löytyi searchilla

ykköspäivä
- penkki/ dippi
- kyykky/ prässi
- leuanveto/ ylätalja
- vatsa

kakkospäivä
- kapea penkki/ vinopenkki
- etukyykky/ hack
- kulmasoutu kapea/ leveä
- vatsa

Tämäkin Jto:n aikoinaan kirjoittama. Korvasin vain tuon vinopenkin olkapääpunnerruksella. Eikun kokeilemaan.

Monta lähestymistapaa tuohon. Itse suosin aikanaan sellaista jossa otin normaalin 3 jakoisen ohjelman, 1. jalat( kyykky ) 2. rinta, olkapäät, ojentajat( penkki-pystypunnerrus ) 3. selkä, hauis( rv, leuanveto ) ja tein sitä entisen 3krt/vko sijaan 1-2krt/vko. Eli keskimäärin kukin ohjelma kerran puoleentoista-kahteen viikkoon. Tuolla ei kehity, mutta ylläpitävänä se ajoi asiansa. Noin harva tahti vaatii tosin sen että kun reenataan reenataan kunnolla ja kovaa.

Mutta nämä nyt riippuu niin monesta. Kuten mm. aiemmista reenipohjista. Itse tarvitsen kuitenkin ohjelmaan aina yhden kunnon pääliikkeen( ison liikkeen ) joka tehdään tosissaan ja latauksella. Mulla se on koko treenaamisen sielu ja ydin. Apuliikkeitä sitten vitkuttelen mitä vitkuttelen fiilisten mukaan. Ehkä bodailuorientoituneelle fiksumpaa olis hinkkailla kroppaa joka kerta kokonaisvaltaisemmin. Tiedä häntä.

Pointtina kuitenkin sanoisin, että tärkeintä on että treenaat edes jotain. Perheenlisäyksen aikaan voipi nimittäin herkästi jäädä reenailut kokonaansakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom