Eikun ne skapparit tulee itse tekemään turvatarkastuksen, iso napakymppi otsassa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on taas joku koko elämänsä sohvalla maannut WOW-ninja jolle on outoa kun joku korottaa ääntään. Ainoa vaan, että noiden skappareiden nimet, kuvat ja koulutushaara näkyy julkisesti. Se nnyt ei ole enää vaikeaa kun on mm. facebook, lukee ylennyksen saaneet lehdestä ja google.
"Uhkaus ei ole kovin vakavasti otettava, mutta videolla nimetään henkilöitä ikävästi ja nimitellään heitä", Ahava kertoo.
Eiköhän ne sinne hommiin mene. Pitää vaan pistoolia mukanansa koko päivän.
nojaa. sota-aika on sota-aikaa, rauhan aikana en kyllä itse menisi töihin.Näinpä ittekkin veikkaan. Ja muutenkin voi olla hissua päästä kyseisten henkilöiden lähettyville tarkastamattomana tuon videon jälkeen.
nojaa. sota-aika on sota-aikaa, rauhan aikana en kyllä itse menisi töihin.
No wowissa jos on raidannut nii on tottunut ees jonkinlaiseen komenteluun.
No wowissa jos on raidannut nii on tottunut ees jonkinlaiseen komenteluun.
Ahaa. Mä en ennen ollut moista juttua kuullutkaan.Kaveri kertoi heillä olleen intissä sellaisen äijäily-jermuilija luutnantin joka ei kuunnellut mutinoita.
Kyllä itselläni oli vartiossa (mm. asevarastolla ja kiertävässä) ihan jääkärinä kovia lippaallinen.
Niin eikö sitten ole? Vai mikä siinä hymyilyttää.
No et kai sä ihan tosissasi tollasia kommentteja päästele? :hyvä: