Kaameimmat tyylimokat tms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tequila
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kertokaahan mimmit mielestänne kammottavimpia tyylimokia, muotivillityksiä ym.!:)

Itse en henkilökohtaisesti voi ymmärtää ihmisiä, jotka säilyttävät kännykkää, lompakkoa tai mitä tahansa muuta rintsikoissa. Se on jotenkin niin halpaa! Tietenkin jossakin ulkomailla, bilettäessä tms. voi jotain seteliä säilyttää, jos pelkää tulevansa varastetuksi, mutta tuskin kukaan pikkuhousuissaankaan mitään säilyttäisi... Ehkä oon vaan umpimielinen, mutta mulla tää menee ihan yli ymmärryksen. Juuri kuulin radiosta, että on alettu valmistaa taskullisia rintsikoita, joihin saa entistä enemmän tavaraa sisään. C'mon, ne on kuitenkin RINTAliivit, eikä säilytyslokerot!!:D

On se helppoa kohta naisilla kun tulee rintaliivi-vesireppu yhdistelmiä. Eli nestettä rintaliiveihin, ei tarvi pian baareissa ostaa yhtään mitään. Ainoa huono puoli niissä olis se että rintavarustus menee illan mittaan pienempään suuntaan :D

Perussettiä: legginssit ja pitkä paita. Erityisesti teini-ikäisten (ei tosin minun - valitettavasti) pissaliisojen suosima yhdistelmä niin bileisiin kuin kouluunkin. Huoh... Legginssit EIVÄT ole housut, joten se hanuri piiloon ja vähän äkkiä! Ällöttää kattoa, kun peppu vaan hyllyy ja pyörii ympyrää kun nää tirppanat kuljeksii käytävillä korkopohjaisilla saapikkailla, joilla hädin tuskin osataan kävellä. Raaka yleistys ehkä, mutta trust me - kyllä näitä tyttöjä riittää.

Toinen ärsytystä aiheuttava tyyliseikka on paidat, joissa hihojen aukot on niin suuret, että niistä näkyy rintaliivit. Ja näitä paitojahan pitää käyttää ilman alustoppia ja laittaa mahdollisimman värikkäät rintsikat alle, että saadaan poikien katseet. Rite? Mä ehkä ymmärtäisin tän, jos kyseessä olisivat bikinit eivätkä rintaliivit ja rannalla makoillessa tekisi mieli heittää biksujen päälle joku hieno, mutta ilmava toppi. Muuten en.

Perussettiä: legginssit ja pitkä paita. Erityisesti teini-ikäisten (ei tosin minun - valitettavasti) pissaliisojen suosima yhdistelmä niin bileisiin kuin kouluunkin. Huoh... Legginssit EIVÄT ole housut, joten se hanuri piiloon ja vähän äkkiä! Ällöttää kattoa, kun peppu vaan hyllyy ja pyörii ympyrää kun nää tirppanat kuljeksii käytävillä korkopohjaisilla saapikkailla, joilla hädin tuskin osataan kävellä. Raaka yleistys ehkä, mutta trust me - kyllä näitä tyttöjä riittää.

Näinpä! Josko ne tänä kesänä olisivat jo luovuttaneet?

En osaa kyllä päättää, onko edellä mainittu yhdistelmä pahempi kuin se, että pidetään vain "pitkää" paitaa / hametta (erityisesti baarissa nähtyä) ilman housuja. Ei tarvitse edes kumartua kun sieltä paljastuu jo kaikki tarpeellinen. MIKSI?

Mun mielestä legginsit on paremmat kuin läpikuultavat sukkahousut, jos niitä pitkän mallisia ei-niin-peppua-peittäviä paitoja käyttää.

Ei kai nyt hyvänen aika kukaan kulje sukkiksissa ilman hametta tms?!?!
Tosin, luokittelen legginsit kyllä myös sukkahousuiksi... Joista vain puuttuu lahkeiden alaosasta se sukkaosa.

Liian pieni toppi ja liian iso kaula-aukko. Ei oo mitenkään kaunista kun makkarat pursuaa ulos topin alta tai että kaula-aukko peittää just ja just nännit :face: Jälkimmäisen voi tosin tehdä myös sillai tyylikkäästi :)

Tulin tunnustamaan syntini... Minä olen juuri se, joka kulkee legginseissä, saatan joskus jopa käyttää niitä lyhyiden shortsien alla, mutta useimmiten pitkän paidan/lyhyen mekon kanssa. :face:

Syy tähän on hyvin yksinkertainen: normaaleja housuja tai farkkuja on hyvin vaikea löytää tällaiselle epämuodostuneelle vartalolle. Enkä jaksa ihan aina kulkea urheiluvaateissa eikä hameet ihan joka tilaisuuteen sovi. Mukavuudenhaluisen & laiskan shoppailijan vastaus on siis nuo kaikkien inhoamat legginsit. Olen kyllä yrittänyt etsiä hyviä housuja ja käyttänyt puhki aina sellaiset, kun vaan sopivat sattuu löytymään. Nyt haaveena on löytää rennot ohuet kesähousut. Tehtävä ei ole helppo, kun on lihaksikkaat pohkeet, huomattavan paksut pönäkät reidet, läski perse ja suhteettoman kapea vyötärö, se tuo oman haasteensa vaateostoksille. Tuossa kuukausi sitten kiersin isoa tavarataloa kolme tuntia ja turhauduin lopulta täysin. Sovittelin niin farkkuja laajoista valikoimista kuin näitä perus rentoja, löysiksi tarkoitettuja housumalleja, sekä tavallisia tyylikkäitä suoria housuja, eikä mikään taas tuntunut käyvän päälle. :jahas: Kaikissa sama ongelma, jos menivät jaloista ja lantiolta päälle, vyötäröstä jäivät aivan liian suureksi.

Hameiden tai mekkojen kanssa käytän aina joko sukkauhousuja tai jonkun sortin legginsejä, ihan siksi ettei kenenkään tarvitsisi kauhistella paksuja valkoisia läskijalkoja. Laihtuminen tai lihominen ei tähän ongelmaan juuri vaikuta, perus vartalon mallini kun on se sama aina. Ja suurin osa housuista on ilmeisesti tehty "normaali vartaloille", tasapaksulle vartalolle tai niille joilla on omenavartalo. Tulen siis kulkemaan legginseissä tai vastaavissa myös tulevaisuudessa ja pahoittelen tätä tyylimokaa. En myöskään seuraa muotia tai ole kiinostunut aiheesta millään tavalla. Useimmiten kuljen vanhoissa verkkareissa tai vastaavissa urheiluhousuissa mitkä saa kiristettyä vyötäröltä. Töissä tietysti on pakko olla siistimpänä ja siihen käy hyvin hameet (kelistä riippuen). Mutta hyvin avonaisia kaula-aukkoja inhoan, joten sitä tyylimokaa ei päälläni sentään voi nähdä. Enkä muutenkaan koe olevani mikään teinipissis, vaikka legginsejä joskus käytänkin. :D

Kyllähän minäkin legginssejä käytän! Mun lempparit on farkkulegginssit, kun ne istuvat niiiin hyvin ja käytän ne usein pitkien löysien paitojen kanssa.
Vaan mun mielestä legginssejä voi käyttää joko oikein tai sitten totaalisen väärin kuten monet teinit juuri tekevät :D

Mä tungen salilla aina musalaitteen joko rintavarustuksiin tai housuihini. Siellä se pysyy ja on poissa tieltä, ei mun salivarustuksissa useinkaan ole taskuja ja musa tulee kännykästä. Luulen että jos tulee tissiliivejä joissa voi säilyttää musalaitetta tms mä saatan olla ekana ostamassa :D

Mä tungen salilla aina musalaitteen joko rintavarustuksiin tai housuihini. Siellä se pysyy ja on poissa tieltä, ei mun salivarustuksissa useinkaan ole taskuja ja musa tulee kännykästä. Luulen että jos tulee tissiliivejä joissa voi säilyttää musalaitetta tms mä saatan olla ekana ostamassa :D

Niin mäkin, mutta viimeksi huomasin että iPod + hiki ei ole paras mahdollinen yhtälö.

Minä myös :) ja lukon avaimen ja sormuksen...

Täällä kanssa tykätään legginsseistä joko shortsien tai hameiden kanssa! :) Lyhyt hame on varsinkin yksinään niin hasardi yhdistelmä mulla, että parempi kun on jalassa jotain muutakin peittämässä. Kaikkia ei voi, eikä tarviikkaan miellyttää!:) En seuraa muotia, vaan puen päälle vaatteita fiiliksen ja mukavuuden mukaan.

Mutta ne haaremihousut. Ei. Jos jotain en tässä maailmassa ymmärrä ni ne on haaremihousut. Huh.

Mä en oikein jaksa alkaa kauhistelemaan muitten ihmisten tyylimokia. Mulle on ihan se ja sama, mitä ihmisillä on päällään. Taidan tosin olla ite yks kävelevä tyylimoka, joten ehkä mä oonkin se tuijottelun aihe. :D Yks sellainen, mikä kyllä pistää välillä silmään on tuubitoppi/olkaimeton mekko yhdistettynä tavallisiin rintaliiveihin, niin että ne olkaimet siis näkyy. Varsinkin jos ne rintaliivin olkaimet on viel jotkut kulahtaneen harmaat.

e. Oon nähnyt muutamia sellaisiakin haaremihousuja, jotka on kantajalleen sopineet oikein mainiosti. Ite joudun passaamaan tän trendin kyl kokonaan, koska levee lantio + haaremihousut = ihan hervottoman levee lantio. :D Harmi, ne näyttää niin mukavilta.

Yks sellainen, mikä kyllä pistää välillä silmään on tuubitoppi/olkaimeton mekko yhdistettynä tavallisiin rintaliiveihin, niin että ne olkaimet siis näkyy. Varsinkin jos ne rintaliivin olkaimet on viel jotkut kulahtaneen harmaat.
Tämä. Spagettiolkaimet + alta näkyvät rintsikan olkaimet, ei vaan toimi. Onneksi löysin nettikaupan joka myy toppeihin integroituja kaarituettuja liivejä, joten nyt sitten kesälläkin on jotain mitä pitää. :D

Tosin pakko sanoa että muistaakseni joskus 90-luvun alussa meidän nurkilla oli muotia pitää miljoonaa toppia päällekkäin niin että lyhin/avarin on päällimmäisenä ja muut näkyy alta, jolloin olkapäillä oli topin olkaimien ja rintsikanolkaimien lisäksi vielä kahdet tai kolmet muutkin topin olkaimet, ja se oli muka jotenkin hienoa. No, ainakin tuli jänniä rusketusraitoja jos ei muuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom