Kaameimmat tyylimokat tms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tequila
  • Aloitettu Aloitettu
^sopii. Niinku mullekin. Oon luonnostaankin tumma. Mutta ehkä tuo 10% arvio pätee. Mielestäni mustaksi värjättyjä fledoja näkee nykyään vähemmän kuin joskus.

Tyylittömintä mun mielestä on pukeutua niin että läskit tursuu. Eli liian pieniin vaatteisiin.

En nyt halua arvostella kenenkään vartalotyyppiä, mutta jos on todella paksut reidet (ehtaa läskiä), niin ohuiden legginsien kanssa minihame tai -shortsit näyttää ihan yhtä pahalle kuin ilmankin. Ne seitinohuet legginsit EI peitä läskejä tai tee jaloista hoikempia. Muutenkin tuo yhdistelmä on mielestäni ruma, vaikka olisi mitkä säihkysääret.

Mun mielestä kaikkein hirveimmän näköstä on se, kun jengi kulkee pelkissä legginsseissä. Se näyttää siltä et ne painaa meneen ilman housuja pelkissä sukkiksissa. Mustat legginssit voi jotenkin sietää, mutta kaikki missä on jotain kuvioo (lepardii, kukkaa, seepraa) tai ihan vaan jotkut jäätävän pinkit niin HYI SÄÄLI! Siihen sit vielä joku tunikatyyppinen t-paita ja helvetin levee vyö, ja korkeet nahkasaappaat niin voilá. On kyllä monsteri kasassa.

Mä vaan vihaan haaremihousuja ja sitä potkupukua mikä nyt vissiin on muotia. Suurin osa näyttää siinä aikuisille suunnatussa potkupuvussa todella rumalta ja muodottomalta. En tiedä millä nimellä sitä vaatetta kutsutaan mutta eiköhän kaikki tuolla kaduilla oo nähnyt jonkun pukeutuvan siihen...

Mä vaan vihaan haaremihousuja ja sitä potkupukua mikä nyt vissiin on muotia. Suurin osa näyttää siinä aikuisille suunnatussa potkupuvussa todella rumalta ja muodottomalta. En tiedä millä nimellä sitä vaatetta kutsutaan mutta eiköhän kaikki tuolla kaduilla oo nähnyt jonkun pukeutuvan siihen...

Onepiece tai onesie. Ja joo. Ihmisten EI pitäisi IKINÄ käyttää tuota missään. Järkyttäviä kapistuksia.

Eilen tuli paikallisessa Prismassa vastaan äitee ja vauva samanlaisissa potkareissa, siis onepiecessä. Se oli järkyttävä näky, jotakin jenkkilipputähteä ja -väriä. Isomman teinijunnarini kanssa olin liikenteessä ja sain tökkiä jäpikkää pari kertaa kylkeen kyynärpäälläni, ettei se olisi mölähtänyt jotakin täysin sopimatonta.
Jos muuten ihmiset kuvittelevat, että tuollainen onepiece piilottaa pursuilevan kehon muodot, niin ovat pahasti harhaisia. Siitähän vain tulee sellainen muumipeikko-vaikutelma...

Eilen tuli paikallisessa Prismassa vastaan äitee ja vauva samanlaisissa potkareissa, siis onepiecessä. Se oli järkyttävä näky, jotakin jenkkilipputähteä ja -väriä. Isomman teinijunnarini kanssa olin liikenteessä ja sain tökkiä jäpikkää pari kertaa kylkeen kyynärpäälläni, ettei se olisi mölähtänyt jotakin täysin sopimatonta.
Jos muuten ihmiset kuvittelevat, että tuollainen onepiece piilottaa pursuilevan kehon muodot, niin ovat pahasti harhaisia. Siitähän vain tulee sellainen muumipeikko-vaikutelma...

ja sitä paitsi jos on vähäkin ylimäärästä kropassa niin just toi potkupuku sitä korostaa..

Tyylittömintä mun mielestä on pukeutua niin että läskit tursuu. Eli liian pieniin vaatteisiin.

Juuri näin. Epäsopivat ja/tai liian pienet vaatteet ei sovi kenellekkään.

Noi OnePiecet on vähintäänkin hämmentävä ilmiö. Ei oikeen edes vaatteita, vaan jonkinlainen kostyymi. Ei imartele ketään, ajaako edes asiaansa "mukavana" oloasuna"?

Leggareista lähtökohtaisesti samaa mieltä useimmat muutkin (eli no-no), mutta sellaiset mustat wetlook -leggarit on kyllä aika hot, jos sääret ja perse kestää. Eikä mitään kaapuja sitten siihen päälle!

Mulle noista onepiece-kostyymeistä tulee kaiken lisäksi mieleen vetskarillinen aluspuku, sellainen mitä voi käyttää jääkiekkovarusteiden alla.

Miulla on taasen tuo potkupuku mutta se on ihan kotikäyttöön enkä vie se päällä edes koiria ulos :D eli en ymmärrä niitä jotka viitsii sen kanssa ulos rantautua.
Ihanaa istua tapporeenien jälkeen sen kanssa sohvalla villasukat jalassa suihkun jälkeen ja juoda teetä <3 :D

Mun mielestä valkoiset (varsinkin pohjepituiset, hrr) legginssit on rikos ihmiskuntaa vastaan. Siis nimenomaan valkoiset. Eivät sovi kenellekkään, eivät missään tilanteessa eikä missään olosuhteessa.

- Jos alushousujen saumat näkyvät housujen läpi. Takamus on kuin laatikko.
- Epäluonnolliset ripsienpidennykset. Yleensä ei voi pienisilmäisille.
-Ajetut kulmakarvat joiden tilalle piirretään kynällä joka aamu uudet. Hahahahaa, ehkä pahin :)
-liian kireet/pienet vaatteet
-Ylirusketus
....löytyyhän näitä :) Mutta ehkä pahin on miehet ketkä on jotain wannabebodareita ja kävelee allepsiinit kaunalossa ja rinta ulkona, naama kireenä ja massa lähinnä läskiä tai ilmaa...Niin läpinäkyvää ja typerän näköstä.
- Lihaksikkaan miehet tanktopilla vaikka salilla olisi jääkylmä ilmastointi.

- - - Updated - - -

ja sit kirjoitustaidottomat niinkuin minä.

Capri/nilkkapituiset kesähousut, henkilöllä joka on jotain muuta kuin pitkä ja hoikka. Saavat jopa ihan timmissä kunnossa olevan, mutta lyhyemmän naisen perseen ja reidet näyttämään massiivisilta ja jalat lyhyiltä pötköiltä.

Mun mielestä valkoiset (varsinkin pohjepituiset, hrr) legginssit on rikos ihmiskuntaa vastaan. Siis nimenomaan valkoiset. Eivät sovi kenellekkään, eivät missään tilanteessa eikä missään olosuhteessa.

Entäs sitten ihonväriset. Ei ei ei ja ei. Näyttää kuin olisi perc paljaana. Voi kauhistus.

- Huonosti/liian voimakkaasti piirretyt kulmakarvat osuvat kyllä aina silmään. Samoin ne jotka on höylällä ajettu ohuemmaksi, kun ei viitsitä nyppiä kunnolla - siinä vaiheessa varsinkin kun ovat alkaneet kasvaa takaisin.
- pikkuletit
- musta tukka ei minustakaan sovi kuin sille harvalle 10 % suomalaiselle. Siksi itse kuljen omassa värissäni ja haaveilen vain tummasta tukasta :D

- legginssit taas ei haittaa - käytän itsekkin paksuja, peittäviä trikoita, joten en jaksa natista muiden käytöstä vaikka joskus näkeekin erikoisia ylilyöntejä.
- intialaiset haaremihousut / riittävän väljät haaremihousut ovat näyttäneet kivoilta vaikka itselleni en olekaan löytänyt yksiäkään missä ei näyttäisi jättiahterilta.

muuta kitistävää en muka löytänyt.

Entäs sitten ihonväriset. Ei ei ei ja ei. Näyttää kuin olisi perc paljaana. Voi kauhistus.
Voi hesuksen muna!
En olekaan tuollaisia nähnyt onneksi missään muualla kuin jäähallilla taitoluistelijatyttöjen päällä hamosen tai luistelushortsien alla - ja nekin taitavat olla muuta kuin legginsit. Trikoot tms.

- Huonosti/liian voimakkaasti piirretyt kulmakarvat osuvat kyllä aina silmään. Samoin ne jotka on höylällä ajettu ohuemmaksi, kun ei viitsitä nyppiä kunnolla - siinä vaiheessa varsinkin kun ovat alkaneet kasvaa takaisin.
Miten tuon höyläämisen muka huomaa? Mä höylään lähes aina harakarvat (koska pinsettini on huonot enkä jaksaa ostaa uusia).

^Kun ne kasvaa takaisin semmoisina paksuina tököinä. Ja jos on tummat kulmat, ne näkyy melko äkkiä tummina pisteinä.

Pitää sheivata useammin! :D En oo kyllä tullut ajatelleeksikaan, että joku huomaisi eron nypinkö vai sheivaanko, mutta toisaalta ne karvat mitä ajan on hyvin hajanaisia ja vaaleahkoja. Pitääpä alkaa tarkkailemaan vastaantulevien kulmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom