Kaameimmat tyylimokat tms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tequila
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä kanssa tykätään legginsseistä joko shortsien tai hameiden kanssa! :) Lyhyt hame on varsinkin yksinään niin hasardi yhdistelmä mulla, että parempi kun on jalassa jotain muutakin peittämässä. Kaikkia ei voi, eikä tarviikkaan miellyttää!:) En seuraa muotia, vaan puen päälle vaatteita fiiliksen ja mukavuuden mukaan.

Mutta ne haaremihousut. Ei. Jos jotain en tässä maailmassa ymmärrä ni ne on haaremihousut. Huh.

Kyllä mäkin töissä pidän jotain lyhyempiä legginsejä lyhyen hameen kanssa kun on normaali toimistopäivä. En viiti ihan lyhyessä hameessa täällä oleilla, vaikka vapaa-ajalla se meneekin. Lyhyitä shortseja en töihin laita minkään kanssa (mun lyhyet shortsit on tosi lyhyitä).
Kritiikkini leggareita kohtaa lähinnä on se, että niitä käytetään HOUSUINA. Tolleen sukkiksien sijasta ne menee ihan jees, siinä missä sukkiksetkin.
Mulla ollu myös parit farkkuleggarit, joita pystyi pitämään PITKÄN paidan kanssa (mm. pitkä neule). Mutta ei ne mulle sopineet, vääränlaiset jalat niihin, samoin ku pillifarkkuihin. Joten annoin ne eteenpäin. :)

Haaremihousut ostin reissuhousuiksi Intiasta, olisin ihan huippukivat siellä iltaisin kun vähän viileni. Kotona oon pitänyt niitä lähinnä puutarhanhoitohousuina, julkisille paikoille en niissä lähe. :D

Onepiece WTF, ei tarvii muuta sanoa.

Lisäksi tossa viime kesänä näin yhden muijan rannalla rintaliiveissä ja stringeissä heilumassa, ihan selkeästi siis alusvaatteet eikä lähellekkään mitkään bikinit. Kaikenlisäksi rintaliivit olivat liian pienet, takaosa ihan jossain yläilmoissa.. nounou :D Jos nyt kumminkin pidettäis ne alusvaatteet siellä minne ne kuuluu eli vaatteiden alle.

Haaremihousut on kyllä aika mielenkiintoinen vaatekappale. En ole ihan sisäistänyt sitä, miksi halutaan näyttää siltä kuin olisi kakka housussa. Joillekin sopii tietysti nekin, mutta tuskinpa kenenkään pylly niissä todellisuutta paremmalta näyttää.

Mua häiritsee kun rintsikan olkaimet näkyy jopa painijatopeista (käyttäkää niitä missä saa olkaimet ristiin ja jossain oon nähny myytävän semmosia klipsejäkin millä ne "normit" saa toisiinsa kiinni, jos ei ole säädettävät olkaimet) Saati sitten jo tuo edellä mainittu tuubitoppi yhdistelmä on vieläkin häiritsevämpi.. Risoo kun ostin noi pirun hyvät urheilurintsikat, mitä tuolla punttimimmien puolella ehdotettiin mun nännikysymykseen, niin mun uus ihana uhreilutoppi on liian kapea selästä, joten ne olkaimet näkyy sieltä sivusta väkisinkin vähäsen, vaikka ne olkaimet menee luonnostaansa enemmän keskellä ku normi rintsikoissa.. Tarvii sitten varmaan käyttää muita yläosia ja siirtää toi ihana urheilutoppi vapaa-ajan käyttöön.. :/ Ja mua ärsyttää legginsit kans housukäytössä (jos perse vilkkuu) ja farkkulegginsit missä ei ole perstaskuja. Suurimmalla osalla naisista kun ei ole semmosta persettä, että semmoset sopis. Oon varmaan kaks nähny kenellä oli nii hyvä perse, et taskuttomuus ei haitannut.. :P

Mua häiritsee kyllä kun rintsikat näkyy topin olkainten alta, tai pidetään normiliiviejä painijanselkäisen topin kanssa... MUTTA... Mua ei häiritse taas ollenkaan salilla jos se alta näkyvä on urheiluliivi. Se on ihan ok että on urkkaliivit joissa erilainen selkäosa kun päälitopissa. En osaa sanoa miksi se sitten on ookoo. Ehkä koska urkkaliivit on muutenkin semmoisia että kotisalilla melkeen kesällä voin treenata pelkässä sellaisessa.

Mua ei häiritse taas ollenkaan salilla jos se alta näkyvä on urheiluliivi. Se on ihan ok että on urkkaliivit joissa erilainen selkäosa kun päälitopissa.

Mä olen käyny pari kertaa salilla sen kivan uuden topin ja urkkaliivien kanssa turvautuen tohon sun näkemykseen asiasta, mutta kyllä mua silti vähän ärsyttää kuitenkin. Mä en taas hiffaa sitä, miten joku voi olla salilla normi rintsikoissa, hikoilee nii maan pirusti ja sit pukkarissa vaihtaa vaan paidan. Okei iha normi salitreenissä ei välttis oo niin ongelma ne normit muuten ku ovat epäkäytännölliset hikoilun suhteen ja esteettisesti pistää silmään, mutta sitten ku pitäis juosta/hyppiä tmv. Niin voi morjens! Sit ei korjata edes liivien asentoa niin kävellään muina miehinä kaksoistissien kanssa salin käytävillä :D Mikäs siinä, kukin taplaa tyylillään :D

Yksi juttu mua ärsyttää noissa urheilutopeissa... Oon huomannut, et monen valmistajan mallit on tehty ehkä enemmän pitkille tai pitkäselkäisille. Kun oon näin lyhyt niin meinaa perus urheilutopit olla jotenkin liian pitkiä. Tai asettuvat etenkin selästä todella alas kun olkaimet on liian pitkät. Käytän siis ihan tavallisia toppimallisia, kun ei näin pieni (mitätön) povi sen suurempaa tukea tarvitse enkä halua maksaa hirveästi mistään urheilurintsikoista kun topitkin riittää. Vaikka ostan aina pienimpiä kokoja, silti ne tuntuu mittasuhteiltaan olevan pitkiä... Tai ainakin parin käyttökerran jälkeen menettävät malliaan ja löystyvät päällä. Joskus käytin välissä halpoja rintisikoita, mutta nykyään hikoilen niin paljon ylävartalosta että tulee turhan kuuma ylimääräisillä "toppauksilla". Ehkä pitäisi vaan pikkuhiljaa uskoa että halvalla ei saa hyvää. :wall:

^Sama juttu muuten. Olkaimet on melkein poikkeuksetta liian pitkät, vaikka muuten olisivatkin kivan napakat. Siis sama juttu ihan kalliissa urkkaliiveissäkin. Esim mun ainoissa Shock Absorbereissakin loppuu säätövara kesken (kun ovat olleet jonkun aikaa käytössä, venyneet kai) ja ne on sitten jääneet kaappiin hätävaraliiveiksi jos muut kaikki ois pesussa.

^^Kerran kävi niin että kuntonyrkkeilyyn mennessä hiffasin pukkarissa että kaikki urkkaliivit olikin kotona. Silloin pakon sanelemista syistä sitten menin normirintsikoissa ja topissa. Oli KAMALAA. :( En ymmärrä miten joku ees voi.... Eihän ne pysy samalla tavalla paikallaan, tai ainakin tuntuu siltä. Vaikka muutenkin käytän tosi napakoita liivejä.

Haaremihousujen kaveriksi pitää mainita renksuhousut. En tiedä onko niille jotain oikeaa nimitystä, mutta kyllähän te tiedätte. Ne on ne, jotka näyttää siltä, kuin käyttäjä olisi kompastunut laskuvarjoon.

Ne on ne, jotka näyttää siltä, kuin käyttäjä olisi kompastunut laskuvarjoon.
Remmihousuja ei ehkä paremmin vois kuvailla. :D

AAAAAnz8QY0AAAAAAGG-vw.jpg

Haaremihousujakin on ainakin kahdenlaisia. Ne ns. intialaiset haaremihousut ja sitten ne kummalliset viritykset missä saattaa olla pillit lahkeet ja pussimainen vyötärö/reisiosa tai muuten vaan ylialas viety haarus. Kangaskin saattaa olla jotain paksua tönkköä, kun se minusta pitää olla ohutta ja melkein läpikuultavaa. Sanomattakin selvää että nuo jälkimmäiset on ihan kauheita, mutta henk. koht pidän noista toisista. Ostin jostain intiakaupasta joskus ja ne on ihanat. :D

Haaremihousujen kaveriksi pitää mainita renksuhousut. En tiedä onko niille jotain oikeaa nimitystä, mutta kyllähän te tiedätte. Ne on ne, jotka näyttää siltä, kuin käyttäjä olisi kompastunut laskuvarjoon.

Aivan kauheita kummallakin sukupuolella käytettynä nuo renksuhousut, hyi vattu. En tosiaan oo koskaan nähnyt Tampereen katukuvassa hyvin istuvia "renksuja" kellään :face:

Kyllä mun mielestä liian pienet biletopit on kaikista kauheinta!! Jotain halpoja S-kokosia rättejä XL-kokoisten päällä... Järkyttävää.

Toinen juttu on näkyvät olkaimet ja myös näkyvät läpinäkyvät olkaimet. Tuubitoppiin yhdistettynä, tottakai.

Kolmanneksi voisin mainita nämä:
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl...&ndsp=34&ved=1t:429,r:15,s:0,i:98&tx=57&ty=51

Eipä ihmekkään kun täysosuma löytyi googlesta hakusanalla "rumat farkut". Tuohon kun laittaa valkoiset saappaat kaveriksi niin AVOT!

Hahahaa, juuri nuo pinkillä tribaalikuviolla varustetut, kulutetut farkut on kyllä oikeasti mitä järkyttävimmät ihan kenen tahansa päällä :D eikö noita joksikin fiorella-farkuiksikin kutsuta!

Itse tykkään haaremihousuista, mulla on itsellä sellaset ohuet mustat missä on paksu vyötärönauha ja ne on hyvän näköiset ja mukavat. Ovat saaneet paljon kehuja.
Legginsit haittaa silloin jos paita niiden kanssa on liian lyhyt=perC näkyy. Kaikista kamalinta on kuitenkin ohuet sukkahousut yhdistettynä liian lyhyeen tiukkaan toppiin tai paitaan, joka ilmeisesti on kuitenkin "pidempi malli" :D

Mä rakastan haaremihousuja ja pidän surutta narutoppeja rintsikoiden kanssa (onnellista olisi, jos ei tarvitsisi niitä rintsikoita siellä alla, mutta valitettavasti en ole sen mallinen että voisin liivitönnä hillua). Salilla säilytän mp3-soitinta rintsikoissa (en kuitenkaan boobsien välissä, koska se olis kyllä jo oikeasti vähän liikaa, vaan siinä olkaimen alla).

Mutta mitkä ovat renksuhousut? Kuvia? (Luultavasti mä tykkäisin niistäkin!)

Musta karmeimpia tyylimokia ovat esim. liiallinen rusketus (feikki tai aito), pikkuletit, 90 %:ssa tapauksista musta tukka (se sopii todella harvalle suomalaiselle!), nuo yllämainitut farkut, liian lyhyet housunlahkeet, logolaukut ja yleensäkin isot ja huomiotaherättävät logot vaatteissa - treenivaatteissa nyt ihan ok, mutta noin muuten en ymmärrä miksi kukaan haluaa maksaa isoja summia siitä että saa mainostaa jotain vaatemerkkiä. Ja onhan näitä muitakin, nuo nyt tulivat ekana mieleen.

^Sama juttu muuten. Olkaimet on melkein poikkeuksetta liian pitkät, vaikka muuten olisivatkin kivan napakat. Siis sama juttu ihan kalliissa urkkaliiveissäkin. Esim mun ainoissa Shock Absorbereissakin loppuu säätövara kesken (kun ovat olleet jonkun aikaa käytössä, venyneet kai) ja ne on sitten jääneet kaappiin hätävaraliiveiksi jos muut kaikki ois pesussa.

Sama. Ympärysmitan pitäisi olla normiliivien kokoa 60 tai max. 65 vastaava ja olkainten säätömahdollisuuksien säädettävissä lyhyemmiksi kuin mitä juuri koskaan on tarjolla.
Parhaat tällä hetkellä ovat yhdet Lindeksin kaarituettomat, mukavan napakat ja peittävät liivit, joiden ympärysmittaa oon kotikonstein vähän vielä lyhentänyt. Toiveena olisi löytää taas kesäksi, juoksulenkkejäkin ajatellen, sellainen hyvä, tukeva ja mahdollisimman vähän hiostava toppi, jonka kanssa ei erikseen liivejä ehkä edes tarvisi. Saa nähdä löydänkö...

Niin ja itsehän kuulun näihin leggingsien ja lyhyiden paitojen ja puserojen mitään häpeämättömiin käyttäjiin ;)
Jos kehtaan salilla, lenkeillä ja liikkuessa verhota itseni tiukkoihin toppeihin ja trikoisiin, en osaa pitää farkkuleggingsejä ja ei-takapuolta-täysin-peittävää t-paitaa sen kummallisempana yhdistelmänä. Olen lisäksi suht timmissä kunnossa, mutten millään tapaa muodokas ja kurvikas, joten en luultavimmin aiheuta kellekään siinäkään mielessä sen enempää läskiepätoivoa kuin minkäänlaisia suurempia himoja ja haaveitakaan. Sen enempää kuin vaikka lenkillä ollessanikaan.

Mun mielestä jos nyt meikkaamisesta puhutaan niin se on aika karmivan näköistä jos on muuten siististi meikattu, MUTTA sitten meikkivoide on sutaistu aivan karmeaksi laikkuläikiksi naamaan.

Crocsit..mie vihaan niitä, ne ei sovi kenellekkään!
Mie tunnen kanssa myötähäpeää niitä kohtaan jotka marssii pelkissä legginseissä, käytän niitä itsekkin mutta peitän tarakkani visusti.
Sitten semmoinen oranssirusketus on aika nolo..
Silloin joskus taannoin muotia oli tosi matala lantioiset farkut,onneksi ne on menneet pois muodista kun niiden kanssa kuului olla myös lyhyt paita/takki ja koko komeudella kuljettiin niin pakkas säässä kuin kesäkelissäkin.

90 %:ssa tapauksista musta tukka (se sopii todella harvalle suomalaiselle!)

Oh noes! Oonkohan nyt tyylitön kun mulla on musta tukka ollut ainakin viimeiset 13 vuotta putkeen? Ja oikeasti olen blondi... :D

Lohduttaudun sillä että mua sanotaan usein "Lumikin" oloiseksi silloin kun en käytä itseruskettavaa (todella vaalea iho), ja silloin kun on päivetystä niin Latinomuijasta menen... ;)

Profiilissa on kuva, voi käydä dumaamassa mun mustan letin, tai sitten oon se onnekas 10% väestöön kuuluva :)

Mun mielestä epämieluisipia vaateyhdistelmiä on todella kummalliset kiilakorkokengät ja rumat korkkarit (siis Lady Gagamaiset missä jengi viilettää). Over Size yöpaitulit, siis muodottomat teltat ja joku kauhea punosvyö niiden kanssa...

Back
Ylös Bottom