Kaameimmat tyylimokat tms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tequila
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla melkein mustat kulmat, joten todellakin huomaisi jos ajaisin ne. :D Jo ne pienet pilkut (oon kokeillut teininä sheivata) alkaa näkyä muutamassa tunnissa, jos nyt ylipäänsä saa ne tarpeeksi lyhyeksi ettei niitä näy...!

Oon aiemminkin sanonut, etten tajua pitkien kalsareiden pitoa shortsien alla, mut tänään bongasin henkilön, jolla oli farkkushortsien alla meleeratunharmaat collegehousut.

Toisinaan olen yksi kävelevä tyylimoka, mutta silti... lihaslegginsit, wtf :D

lihaslegginsit2012a.png

^ En tiedä olenko jotenkin häiriintynyt, vai olenko ainut joka näkee noissa housuissa miehisen elimen... Vissiin mallin asento vääristää, mutta silti melko häiritsevää :D

Just näin jossain kuvastossa sellasen fleece-potkupuvun ja vitsi että teki mieli ostaa talvi-iltoja varten, kun mun kämpässä jäätyy. :D

Voisin kuvitella, et just kaikkein kamalinta olis kylmässä kämpässä mennä vessaan haalari päällä ja joutuu riisuu koko yläosan, et pääsee pöntölle. Kaikkee muuta ku käytännöllistä ja mukavaa. Vai onks teidän potkupuvuissa luukku takalistossa? :rolleyes:

Noi lihaslegginsit on oikeastaan kamaluudessaan jo hauskat. :D En kyllä kehtaisi silti käyttää kun ehkä halloween-bileissä. :D Ja sikahintaisetkin, mulle joku vanha duunikaveri viime talvena tommosia suositteli (enkä kyllä tiiä miksi! :D) ja tsekkasin piruuttani ne sitten netistä.

Voisin kuvitella, et just kaikkein kamalinta olis kylmässä kämpässä mennä vessaan haalari päällä ja joutuu riisuu koko yläosan, et pääsee pöntölle. Kaikkee muuta ku käytännöllistä ja mukavaa. Vai onks teidän potkupuvuissa luukku takalistossa? :rolleyes:

voi saakeli, totta. Noin pitkälle en ehtiny ajatella :D

Mulla ainaki on niin kylmä kämppä, että mä kiskasen ton onepiecen normivaatteiden päälle, ei siinä jäädy vessareissun aikana :D

Haalari on ihana! Ainaskin S-kokoisella. Mulla on musta norjalainen.

Erittäin tyylitöntä on käyttää korkkareita, jos ei osaa luontevasti kävellä niillä.

Erittäin tyylitöntä on käyttää korkkareita, jos ei osaa luontevasti kävellä niillä.

Joskus erehdyn luulemaan että olen kaupungin keskustan sijaan raviradalla, kun jotkut yrittävät epätoivoisesti pyrkiä eteenpäin 10cm koroissaan, näyttäen aivan hevosilta kävelytyyleineen...

Näin muuten viikonloppuna todella korkeat korkkarit yhdistettyinä verkkareihin.
Nojoo, oli se meikkikin näkemisen arvoinen, pinkkiä luomissa, tai no, aika lähellä luomia ainakin..! Ja huulipuna sävysävyyn toki!

Yllättävän usein näkee naisia jotka talsii polvet koukussa liian korkeilla korkkareillaan, näyttää kamalalta.

Joskus erehdyn luulemaan että olen kaupungin keskustan sijaan raviradalla, kun jotkut yrittävät epätoivoisesti pyrkiä eteenpäin 10cm koroissaan, näyttäen aivan hevosilta kävelytyyleineen...

Täällä Oulussa on ihan syvältä nuo mukulakivikadut. En ymmärrä voiko joku oikeasti edes kävellä korkkareilla mukulakivikadulla luontevasti...

Täällä Oulussa on ihan syvältä nuo mukulakivikadut. En ymmärrä voiko joku oikeasti edes kävellä korkkareilla mukulakivikadulla luontevasti...

Hahhah, tulee niin mieleen nuoruusvuodet kun valomerkin jälkeen piti kiitää vauhdilla junalle/bussille ja korkkarit tarttui korostaan mukulakivikatuun. :dance2:

Mää oon ihmetelly, miten harvoin korot oikeasti osuu kivien väliin! Onhan se jonninmoista tarkkuuskävelyä, kun joutuu koko ajan
pelkäämään kaatumista, mutta tähän asti ite oon ainaki selvinny ilman katkenneita korkoja ja taittuneita nilkkoja.

Oulussa 31 vuotta asuneena on jo tottunut kävelemään 10 cm koroilla "mukulakivillä" (taitavat olla oikeasti nupukiveä, mukulakivikatuja ei ole enää ollut aikoihin kun viimeisinkin pätkä lyseon vierestä on hävitetty) ilman suurempia horjumisia :)

Pitää vain olla hyvät kengät, joissa on korko oikealla kohdalla niin pystyy minkälaisiin suorituksiin tahansa, missä tahansa.

Tuleepas nyt listaa... :D:D

- Liian tummat kulmakarvat, naurettavan näköistä
- Rintsikoiden olkaimet näkyy esim. painijanselkätopeista
- Revityt farkut sellaisella, jolla ei ole pätkääkään asennetta, ja on enemmänkin "kiltti tyttö rusetti päässä".... wtf, ei sitten muita farkkuja voinut asuun laittaa?
- Se, että ei korosteta kropan hyviä puolia ja häivytetä niitä "huonompia", vaan pukeudutaan ihan mihin sattuu vartalon mallista/muodoista huolimatta
- Mitäänsanomattoman näköiset hiukset, jotka menevät päätä myöten
- Se, että kaikki asussa on massaa, esimerkiksi teineillä on nahkatakkia, tuubihuivia, dr. denimin farkkuja, matalia tennareita yms... mikään ei ole "omaa", tai sitten vastaavasti
kaikki vaatteet mitä ostetaan, ostetaan vain sen vuoksi, että ne ovat juuri tulleet kauppaan/ovat in/muodissa: sen huomaa kyllä kun nuoret tekevät näin

Suositut

Back
Ylös Bottom