Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisinaan olen yksi kävelevä tyylimoka, mutta silti... lihaslegginsit, wtf :D
Miulla on taasen tuo potkupuku mutta se on ihan kotikäyttöön enkä vie se päällä edes koiria ulos :D
Just näin jossain kuvastossa sellasen fleece-potkupuvun ja vitsi että teki mieli ostaa talvi-iltoja varten, kun mun kämpässä jäätyy. :D
Voisin kuvitella, et just kaikkein kamalinta olis kylmässä kämpässä mennä vessaan haalari päällä ja joutuu riisuu koko yläosan, et pääsee pöntölle. Kaikkee muuta ku käytännöllistä ja mukavaa. Vai onks teidän potkupuvuissa luukku takalistossa?
Erittäin tyylitöntä on käyttää korkkareita, jos ei osaa luontevasti kävellä niillä.
Joskus erehdyn luulemaan että olen kaupungin keskustan sijaan raviradalla, kun jotkut yrittävät epätoivoisesti pyrkiä eteenpäin 10cm koroissaan, näyttäen aivan hevosilta kävelytyyleineen...
Täällä Oulussa on ihan syvältä nuo mukulakivikadut. En ymmärrä voiko joku oikeasti edes kävellä korkkareilla mukulakivikadulla luontevasti...
Mää oon ihmetelly, miten harvoin korot oikeasti osuu kivien väliin! Onhan se jonninmoista tarkkuuskävelyä, kun joutuu koko ajanTäällä Oulussa on ihan syvältä nuo mukulakivikadut. En ymmärrä voiko joku oikeasti edes kävellä korkkareilla mukulakivikadulla luontevasti...