Käytiin koulun kanssa salilla..

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ja nyt hauislihakset tai jotku lihakset siltä alueelta megakipeet, en voi ees suoristaa ilman, että sattuu kamalasti. Niin siis siitä on nyt kaks päivää ja eilen kävin kevyellä lenkillä ja venyttelin paljon, myös käsiä ja tänäänkin oon venytelly näitä käsivarsia, mutta ei toi kipu hellitä missään vaiheessa. Ei mulla oo koskaan tällästä näin pitkää kipua/kireyttä ollut, aina se on venyttelyllä lähtenyt. Ja siis tein kaiken ihan opettajan valvonnassa jne. oikein. Toisaalta en ollu koskaan nostanu ees tankoa penkistä ennen tota kertaa, että voiko se johtua siitä? Nostin tangon yhteensä 10 kertaa(2x5), koska mulla on aika ruipelot kädet, mutta oliko sekin sitten liikaa?

en tajuu :(

Kyllä se siitä jo huomenna varmaan alkaa hellittään. Itellä ei koskaan mitään lihaskipua joka on reenistä tullu kestä 3 päivää pitempään, yksilöllistä kyllä, mutta uskon että menee just kohta ohi. Pitkien taukojen jälkeen ja varsinkin ekalla kerralla kun tekee kunnolla vielä, niin paikat tulee tosi kipeeks ihan jokasella. Jos nyt ihan tuskasta on niin vedä vaikka pari buranaa päivän aikana.

Kyllä, normaaliahan se. Tuossa yksi syy, miksi itse en jätä esim jalkatreeniä väliin mielellään mistään hinnasta, sillä seuraavan treenin jälkeen ei pääse kävelemään.

Sitten vain heti uudestaan sinne salille kun kivut antaa myöten. Ei ne lihaksen enää noin kipeäksi koskaan mene.

no meillä on tiistaina liikuntaa, eli varmaan silloin.

Toisaalta voisi alottaa ton salilla käynnin, kun meillä koulussa on sellanen ja kaveritkin siellä käy. Tietty varmaan eka kannattais vähän ite jotain tehdä, että ois ees vähän enemmän lihasta ku menee sinne.

no meillä on tiistaina liikuntaa, eli varmaan silloin.

Toisaalta voisi alottaa ton salilla käynnin, kun meillä koulussa on sellanen ja kaveritkin siellä käy. Tietty varmaan eka kannattais vähän ite jotain tehdä, että ois ees vähän enemmän lihasta ku menee sinne.

Ei sulla tartte olla lihaksia valmiiks et voit mennä salille ;), siellä ne kehittyy. Mutta salin lisäks voit tietenkin käydä lenkillä ja pelailla pallopelejä jne (on vaan plussaa).
Mulla oli ite 3 päivää ihan älyttömän kipeet lihakset, ku kävin salilla ekan kerran.
Ja muista syödä kunnolla! :)

Odotas vaan ko teet ensimmäisen kunnon kyykkytreenin:evil: nimim. 5 pvä ja kipu alkaa jo hieman laskea
Joo, eka kunnon kyykkytreeni ja siihen päälle etureiskat,takreiskat, persauksen sisentäjät ja loitontajat, niin kävely näytti 5 päivän ajan kuin olisi ollut paskat housuissa :whip::haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari kuukautta sitten oli ollut 3 viikon tauko jalktreeneistä ja kun 3-jakosella sillon treenasin niin treenit oli aika rankkoja. Siitä sitten vaan vanhoilla painoilla kyykky, prässi, reisikoukistukset, -ojennukset ja pohkeet. Melkein viikon oli jalat ihan vitun kipeät eikä 5 päivän päästäkään meinannu päästä portaita ylös:) . Ihan normaalia lihaskipua joka tulee kun ei oo ennen tehny/on ollu taukoa.

Sitten vain heti uudestaan sinne salille kun kivut antaa myöten. Ei ne lihaksen enää noin kipeäksi koskaan mene.

Paitsi pitkän tauon jälkeen. ;)

Kunnon kokovartalo kipu on ihan mielenkiintoinen tunne, kannattaa kokeilla.

Ekaa kertaa, kun olin salilla joskus yläasteen alussa niin tein scotissa mutkatangolla ja 2.5kg päissä niin monta kuin meni eli jotain 40-50 toistoa muistaakseni tuli. Koskaan ennen en ollut oikeastaan käsilihaksia mitenkään reenannut. 2-3 seuraavaan päivään en saanut sitten käsiä täysin suoriksi ollenkaan, kun meni jotenkin niin jumiin ja kipeiks. :D Kyllä ne lihaskivut siitä ohi menee. Älä huolehdi. :thumbs:

...persauksen sisentäjät... :haart:

Mitähän vittua sä siellä salilla teet? :D

Noi lihaskivut on aina ihan karmivia jos lähtee suoraan levosta kovaa reenaamaan. Ite tein joskus ton virheen ja tästä lähtien jos on 2 viikkoa tai enemmän taukoa niin aina sisäänajoviikko eli vähän kevyemmillä raudoilla.

Liikunnan puutetta heh. Siinä vaiheessa kun on ollut paussilla vaikkapa pari viikkoa ja vetelee kunnon setit, niin sitten kun ei sängystä pääse omin avuin ylös on hauskaa.

Itellä eilen "tulehtu" molemmat olkäpäät ja tuntu ettei pysy ilman särkylääkkeitä ees hengissä ko oli niin kipeät. Aamulla apteekkiin ilman yöunia ja sitte aamupäivä unta palloon. Ei tullu ees mitenkään yyber kovaa reenattua. Normisti oon reenannu kolmijakosella ja tämä "tulehtuminen" tapahtua yks jakosen alotuksen jälkeen jo toisessa reenissä :D .

Venyttely on yliarvostettua... :rock:

No ei siinä venyttelyt paljon auta.

Hauskinta on ensimmäisenä päivänä kun jalat on ihan TÖRKEÄN kipeät. Olon tekee siedettäväksi vain se, että tietää jalkojen olevan seuraavana päivänä helvetin paljon kipeämmät kuin sillä hetkellä.

Lasimurskan syöminen tuntuisi toisinaan hyvältä vaihtoehdolta verrattuna portaidan alaskävelemiseen.

edit: kipeät vatsalihakset on myös verrattomat. Selällään kun on sängyssä, tuntuu kuin olisi halvaantunut kun ei sängystä pääse ylös millään muulla keinolla kuin kyljelleen kierähtämällä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom