Käykö tämä treenistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaVidum
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen nyt ulkomailla , salilla käynyt samanlailla kuin suomessakin ,mutta eilen sanottiin salilla , etten voi mennä sinne sukissa , jätin sisäpelikengät suomeen , eli en voi enään käydä salilla...(Ei täältä löydy näihin 49 jalkoihin kenkiä)
Jossain youtube-videossa olen nähnyt , että kotona voi treenata ilman painoja / varusteita Jännittämällä lihaksia
Tuli eilen kokeiltua , hauikset pääs jotenkin pumppiin , samoin ojentajat , en tiedä rinnasta , mutta tuli siihenkin tuntumaa , jalat tein siten , että otin serkun niskaan ja kyykkäsin..Selkään sai vähän tuntumaa 'kulmasoudulla' .

Toimiiko tällainen treeni?Oon vielä viikon täällä ja pitäis reenata :rock:

Ja toimiiko tämä siten , että kasvattaa lihasta , vaiko sitten voimaa?

Nyt hei oikeesti....

Edit.

Voithan sä siellä tehdä punnerruksia yms. kehonpainoliikkeitä jos on pakko jotain vääntää. Varmaan toimii paremmin kuin noi sun jännitykset.

jännittämällä lihaksia tarkotin siis , että tekee esim Hauiskääntöä , mutta ilman painoja ja jännittää kovaa , kyllä ainaki veren sai kiertämään , yritin etsiä ko.videoa , mutta ei oikein löydy..

jännittämällä lihaksia tarkotin siis , että tekee esim Hauiskääntöä , mutta ilman painoja ja jännittää kovaa , kyllä ainaki veren sai kiertämään , yritin etsiä ko.videoa , mutta ei oikein löydy..

Ota serkkus selkään ja tee hooveria.

Et sä noilla mitään kasvata... tee ihan kunnon kehonpainoliikkeitä vaan. Punnerra niin perkeleesti, kyykkää eri variaatioilla, vedä lankkua ja rutistuksia. Olkapäätkin saa treenattua eräällä lankun variaatiolla tai sitten voit vetää rapukävelyä ja karhukävelyä. Enemmän ne kaikki auttaa kuin pelkkä lihasten jännittäminen.

Kait sulla on useemmat kengät mukana,jotkut sandaalit/lenkkarit/crocsit putsaat ne kengät vain ennenkö menet salille...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom