Käykö mimmit säännöllisesti hierojalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
jeps, vähintään kerran kuussa 90min eli koko kroppa läpi 25 eurolla:dance2: ihanaa kun on löytynyt niin hyvä ja edullinen hieroja!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä tule käytyä kovin usein, mutta pitäis kyllä. Nää koivet on kohta ihan kamalat.

jeps, vähintään kerran kuussa 90min eli koko kroppa läpi 25 eurolla:dance2: ihanaa kun on löytynyt niin hyvä ja edullinen hieroja!

Mitä mitä, 25€ 90min hieronnasta?! :wtf: Saako udella missä käyt, vai onko se salaisuus? :)

Hmm, mie käin viime kesänä kolme kertaa hierojalla. Meni vähän hukkaan, kun sitten rusahti selkä. Sitä ennen en muista millon viimeeks.

Voishan tuo olla ihan hyödyllistä mutta kun en raaski/viitsi/jne. Venyttelen mieluummin ja teen lihashuoltoa omineni ja kinuan amatöörihierontaa. Meitsil on kaks tennispalloa millä rusautella selän ja nyt sain putkenpätkän millä rullailla varsinkin kinttuja. Rullailun tuloksena suorastaan pelottaa ajatus, että pitäs mennä hierojalle jumisia pohkeitani rääkkäämään, yyh. Sattuu tuo omatoimihieronta ihan riittävästi, kun pohkeet vähän pistää juoksentelun aloittamisesta hanttiin. Mut eiköhän nuo ala kohta tottua. Ei miul onneks pahaa tukkosuutta ole ja kohta, kun punttikuurikin vähenee/muuttuu (ja pääsen tekemään mitä haluan), ni vielä vähemmän jumittaa. Toivon mukaan:D

Angelo, käyn kamppailulajikeskuksen mika inkisellä. eipä tuo mikään salaisuus ole, oon mainostanut häntä ennenkin täällä pakkiksella:) onneks on vielä tiistaina hieronta, koska sitten mika jää parin kuukauden kesälomalle... :itku: pakko kait yrittää tsempata venyttelyssä niin pärjää kesän yli! tai työllistää opiskelukaverit, fysioterapiaa kun opiskellaan ;)

voi hurja ku oli halpa 90 min; 25€ !!!
ite käyn 5vko:n välein 90min hieronnassa, hyvä hieroja (sentään), ja maksan 45€ ja siinäkin femman alennus siis!! No, eipä voi mitään... :D

Angelo, käyn kamppailulajikeskuksen mika inkisellä. eipä tuo mikään salaisuus ole, oon mainostanut häntä ennenkin täällä pakkiksella:) onneks on vielä tiistaina hieronta, koska sitten mika jää parin kuukauden kesälomalle... :itku: pakko kait yrittää tsempata venyttelyssä niin pärjää kesän yli! tai työllistää opiskelukaverit, fysioterapiaa kun opiskellaan ;)

Okei, no hyvä tietää loppukesää ajatellen kun hän palaa lomalta :) Monettako vuotta sä muuten opiskelet fysioterapeutiksi?

Aah...miekin haluaisin joskus hierojalle. Vielä en oo siis koskaan käyny.
Selkä on jumissa/kipeä lähes aina, joten tarvettaklin kait olisi.

Täällä ei oo kukaan tuonu esille sitä, että hierojalle meno vois jotenkin "ahdistaa"...
Ei maha mitään, mutta miuta kyllä jotenkin häiritsee ajatus siitä, että joku ventovieras "kourii".
Siis tokihan nuo tekevät tuota työkseen, eikä siinä mitään...mutta kuitenkin. :(

Nyt kamppailenkin sen kanssa, et varaanko ajan tavishierojalle (joka on tottunut joihinkin löllöihin mummoihin ;) )
vai urheiluhierojalle...

Tiedän; oon ihan pösilö, ei niitä miun löllöt kiinnosta...mutta kumminkin.
Enkä kaikien lisäksi oo todellakaan tottunu tuollaseen "kosketteluun" muiden kun oman miehen osalta.

Toimitus huom: Enkä nyt sitten tarkota miten eroottista hierontaa, vaan ihan tavallista...Oon vähän hankala. ;)

Aah...miekin haluaisin joskus hierojalle. Vielä en oo siis koskaan käyny.
Selkä on jumissa/kipeä lähes aina, joten tarvettaklin kait olisi.

Täällä ei oo kukaan tuonu esille sitä, että hierojalle meno vois jotenkin "ahdistaa"...
Ei maha mitään, mutta miuta kyllä jotenkin häiritsee ajatus siitä, että joku ventovieras "kourii".
Siis tokihan nuo tekevät tuota työkseen, eikä siinä mitään...mutta kuitenkin. :(

Nyt kamppailenkin sen kanssa, et varaanko ajan tavishierojalle (joka on tottunut joihinkin löllöihin mummoihin ;) )
vai urheiluhierojalle...

Tiedän; oon ihan pösilö, ei niitä miun löllöt kiinnosta...mutta kumminkin.
Enkä kaikien lisäksi oo todellakaan tottunu tuollaseen "kosketteluun" muiden kun oman miehen osalta.

Olen itsekin siis urheiluhieroja ja ihan laidasta laitaan käy asiakkaita. En kyllä katsele asiakkaitani mitenkään "sillä silmällä", VARSINKAAN sitä vatsapuolta jos selkää hierotaan...! Eli ihan turhaan tuollaisia mietit. Olettaen että varaat ajan ammattitaitoiselle tyypille, etkä millekään ilmaislehdessä mainostavalle "hierontaa, kotikäyntejä" -tyypille...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hierojalla tulee käytyä kerran kuukaudessa. Mielestäni lihashuolto on niin tärkeää treeneissä edistymisen kannalta, että venyttelyn lisäksi hieronta on ehdoton :hyvä:
Jalat hierotaan "tuntuman mukaan", ei siis joka kerta. Niska-hartia-selkä sen sijaan aina kun käyn, koska mulla on oikkuileva selkä joka kestää kasassa treenillä ja lihashuollolla. Hintaa hieronnalle tulee 19 euroa / kerta. Ei mielestäni paha :)

Hierojalla tulee käytyä kerran kuukaudessa. Mielestäni lihashuolto on niin tärkeää treeneissä edistymisen kannalta, että venyttelyn lisäksi hieronta on ehdoton :hyvä:
Jalat hierotaan "tuntuman mukaan", ei siis joka kerta. Niska-hartia-selkä sen sijaan aina kun käyn, koska mulla on oikkuileva selkä joka kestää kasassa treenillä ja lihashuollolla. Hintaa hieronnalle tulee 19 euroa / kerta. Ei mielestäni paha :)

Tosi edullisen hierojan olet löytänyt! Missäpäin Suomea hierotaan noin edullisesti?

Okei, no hyvä tietää loppukesää ajatellen kun hän palaa lomalta Monettako vuotta sä muuten opiskelet fysioterapeutiksi?

vasta ekaa vuotta kun vasta viime keväänä valmistuin kosmetologiksi:rolleyes: urakkaa riittää, mutta enää on yksi tentti tänä keväänä :kippis1:

Mie en oo vielä pienen elämäni aikana käynyt hierojalla, mutta tarkoitus ois varata aika semmoselle lähiaikoina. Kertokaas, että uskaltaako kokematon ottaa kerralla koko kropan hieronnan vai kannattaako aloittaa pienemmissä osissa... ?

Zone-sarja -42%
Palatakseni asiaan, jos tiedätte hyvän / edullisen hierojan helsingistä (keskustan alueelta) kertokaa ihmeessä...! Olis akuuttia tarvetta! Toi netti on aikamoinen suo lähtee ettii sopivaa.

Mie en oo vielä pienen elämäni aikana käynyt hierojalla, mutta tarkoitus ois varata aika semmoselle lähiaikoina. Kertokaas, että uskaltaako kokematon ottaa kerralla koko kropan hieronnan vai kannattaako aloittaa pienemmissä osissa... ?

ehkäpä ensin kannattaa käydä katsastamassa hyvä hieroja, niissä on NIIN paljon eroja. sitten kun löytyy hyvä, niin sitten kyllä mun mielestä kannattaa koko kroppa hierotuttaa kerralla, jaloissa on aika monilla aivan uskomattomia jumeja.

nimim. itken tuskasta hierontapöydällä jos taukoa on yli kuukausi;)

vasta ekaa vuotta kun vasta viime keväänä valmistuin kosmetologiksi:rolleyes: urakkaa riittää, mutta enää on yksi tentti tänä keväänä :kippis1:

Hetkinen... tajusin vasta nyt että me ollaan valmistuttu sitten ammattipuolelta samana keväänä. Opiskelitko kosmetologiksi vipusenkadulla? :) Mä luin itse siellä lähihoitajaksi...

Niskat ja hartiat vetää jumiin usein, mutta tyhmä ja laiska kun olen, niin ei ole tullut käytyä säännöllisesti hierojalla. Ongelmia hartia seudun kanssa on ollut niin kauan kuin muistan. Välillä on jäänyt pää jumiin, kädet on puutuneet ja rintaan pistää.. Ja sitten itku silmässä yritetään saada hieronta aikaa mahdollisimman nopeasti. Tarttis löytää semmoinen hyvä ja halpa hieroja, jolla voisi sitten käydä säännöllisesti. Tekis varmaan omasta (ja miehen) elämästä niin paljon helpompaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom