Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Muistaakseni se lumiassa lataa kielipaketin jos haluu vaihtaa, eli ei ole merkitystä mistä maasta ostaa. Näin ainakin muistelisin kun vaihdoin omastani (620) kielen suomesta englantiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumpi lumia 925 vai nexus5? Lumia olis halvempi ja mutta mulla on tablettina jo nexus7 joten sen maailma olis tutumpi. Kaikki aikaisemmat puhelimet on olleet nokiaa ja nykyinen on 701.
Saako lumiaan siirrettyä tuosta 701:stä muistikortilta tiedostot mitenkään? Entä miten onnistuu musiikin jne tallentaminen?
Pystyykö mitenkään laittamaan piuhaa noiden puhelimien väliin ja siten kopiomaan ne keskenään? Miksi lumiassa ei ole enää muistikorttia? Pitääkö sitten kirjautua jonnekin wintoosan sivuille ja tehdä s.posti jne että se toimii. Samoin kun piti tehdä nexuksen kanssa?

Pystyykö Galaxy S3:seen luomaan toisen gmail tilin nykyisen rinnalle tai jonkun muun ilmais-sähköpostin? Molemmilta sähköposteilta pitäisi pystyä suoraan näkemään tulleet viestit eikä niin, että joutuu kirjautumaan erikseen eri tileille.

Pystyykö Galaxy S3:seen luomaan toisen gmail tilin nykyisen rinnalle tai jonkun muun ilmais-sähköpostin? Molemmilta sähköposteilta pitäisi pystyä suoraan näkemään tulleet viestit eikä niin, että joutuu kirjautumaan erikseen eri tileille.

Sähköposti sovelluksessa pystyy näköjään lisäämään useamman tilin.

Kohdasta asetukset - lisää tili - määritä s.posti

Kun kirjoitan uuden s.posti osoitteen ja salasanan niin luuri herjaa "asennusta ei voitu suorittaa loppuun" "Todennus epäonnistui". Miksi se ilmoittaa näin?

Sähköposti sovelluksessa pystyy näköjään lisäämään useamman tilin.

Kohdasta asetukset - lisää tili - määritä s.posti

Kun kirjoitan uuden s.posti osoitteen ja salasanan niin luuri herjaa "asennusta ei voitu suorittaa loppuun" "Todennus epäonnistui". Miksi se ilmoittaa näin?

Väärä tunnus tai salasana tuosta nyt ensimmäisenä tulisi mieleen. Joku androotikko osannee kertoa paremmin.

Mistä tiedän, mikä on paras muistikortti S3:seen? Kun kuulemma Cat 10 ei välttämättä ole se nopein vaihtoehto laitteessa. Ei ole nyt lähdettä tälle, mutta joskus luin englannin kielisen artikkelin koskien aihetta.

Mistä tiedän, mikä on paras muistikortti S3:seen? Kun kuulemma Cat 10 ei välttämättä ole se nopein vaihtoehto laitteessa. Ei ole nyt lähdettä tälle, mutta joskus luin englannin kielisen artikkelin koskien aihetta.
Niin, eli Class 10, niitä on nopeampia ja hitaampia. Class 10 tarkoittaa vain minimivaatimusta joka on kirjoitusnopeus 10MB/s.

Oma 64GB Class 10 maksoi 90e, mutta kirjoitusnopeuden piti riittää GoPro Hero 3+ Blackin maksimilaadulle joka on bitrateltaan aika raskasta tavaraa. Kun Class 10 luokituksen saa jo 10MB/s kirjoitusnopeudella, mun kortissa kirjoitus on jopa 60MB/s.

Väitän että jos merkki on hyvä eli nopeuslupaukset luotettavia, niin mikä tahansa Class 10 riittää SGS3:lle.

Onkohan nuo SDXC-muistit käytännössä yhtään SDHC-muisteja parempia? Kyllähän nuo kalleimmat 90mb/s vauhdista itseään kehuvat.

Onkohan nuo SDXC-muistit käytännössä yhtään SDHC-muisteja parempia? Kyllähän nuo kalleimmat 90mb/s vauhdista itseään kehuvat.
SDXC on suurempaa kapasiteettia tukeva (max. 2TB), ja niissä tuli just nuo UHS ja UHS-I nopeudet jotka on niiq ekstraa ton Class 10 standardin päälle.

Ohan ne ny parempia. :)

Mulla on Nokia 900 -matkapuhelin. Nyt toi kosketusnäyttökynän (stylus-kynä) tappi oli katkennut siihen reikään, mihin se työnnetään puhelimessa roikkumaan. Eli samaan reikään, johon kuulokkeiden johto työnnetään.

Mitäs luulette... Saako ne huollossa ton katkenneen tapin helposti siitä reiästä avaamalla puhelimen? Olen itse yrittänyt ronkkia sitä tappia varovasti neulalla, mutta en saa sitä pois.

Ostin uuden puhelimen ja jäi Nokia 808 PureView "ylimääräseks". Voiko sitä jotenki muuttaa pelkäks kameraks? Lähinnä siis, että käynnistyis nopeesti ja akku kestäis kauan, jos ei ota kuvia. Periaatteessa siis ainoot ominaisuudet mitä tarviin, olis kamera ja usb-jako.

Eikö riitä kun ottaa sim-kortin ja kaikki verkot vaan pois? Ja toki poistaa kaiken ylimääräisen. Sammuttaa ei kannata mutta eihän tuo mitään kuluta taskunpohjalla.

Androidiin tuli uusi päivitys joku aika sitten ja ns.paskan haukkas. Sovellusten keräämää dataa (joka vie tilaa puhelimesta) ei pystykään enää tyhjäämään parilla napin painalluksella, vaan dataa kertyy koko ajan lisää eli puhelin uikuttaa koko ajan tilan loppumisesta. Dafuq?! Mitäs ny? Miten hemmetissä noi datat nyt nollataan (tai tuodaan normitasolle) tässä uudessa versiossa? Pikkusen vituttaa ku yhden Spotify-biisin jälkeen on taas yläreunassa valitusmerkki.

Kaikki menut missä on mitään sovelluksiin ja tallennustilaan viittaavaa käyt läpi. Ja jatkossa ei kannata päivittää ikinä mitään ellei oo pakko. T:Seppo R.

Räpläsin tuossa muutama päivä sitten puhelintani, kun yritin saada bluetooth yhteyden läppäriin. Minä kun en juuri mitään puhelimista ymmärrä ja en saanut bluetooth yhteyttä toimimaan, niin menin sinne kohtaan pakettidata katsomaan mikäkö tämä yhteystyyppi on ja olisiko siitä mitään hyötyä. Kysymykseni on, että voiko se pakettidata jäädä jotenkin päälle. Siinä on 10 erilaista yhteysosoitetta ja niiden välillä voi vaihtaa, mutta en pääse sellaiseen tilaan missä ei olisi mikään käytössä. Olen tässä miettinyt, että onko minulla nyt kokoajan joku yhteys päällä turhanpäiten. Vai voiko olla, että puhelimessa kuuluukin olla tuo yhteys päällä kokoajan. En ainakaan löydä mistään kohtaa valikkoja miten sen saisi pois päältä.

Kysymyksestä varmaan näkee, etten ymmärrä mitään puhelimista, mutta kun tällainen tyhmien kysymysten viestiketju on, niin ajattelin täältä kysellä tietoa.

Ai niin, puhelin on Nokialainen ja tyyppi taitaa olla 113.

No onko siitä "pakettidatasta" jotain haittaa? Kyllähän "ilmainen" datasiirto kuuluu useimpiin soppareihin (minimissään perus gprs, Nokia 113 löytyy tuo). Tietty ei niitä käyttää tarvi.

itse tilasin ebaysta 12 000 joku mha/mah varavirtalähteen on on todella kätevä. myös kyseinen kaiutin löytyy, ja rokkaa 6-0 samanhintaiset esim creativet.

Ehdotuksia hyvästä varavirtalähteestä. [...] Myös vinkkejä hyvästä kajarista kaivataan. Kerran pienessä kännissä kuulin tuota JBL Flip Bluetooth-matkakaiutin, valkoinen | Bluetooth | Kaiuttimet | Verkkokauppa.com ja silloin teki vaikutuksen.

Nokia JBL PlayUp kaiutin, musta | Muut | Muut tarvikkeet | Verkkokauppa.com

Tuosta pystyy ainakin akun vaihtamaan helposti, jos pääsee virta loppumaan. Itse olen kyllä nähnyt enemmän ongelmaksi itse puhelimen akun, jos käytetään Bluetoothia soittamiseen. Parempi olisi kytkeä tuo narulla kiinni puhelimeen (kaiuttimen mukana). Tällöin tuo voisi ehkä kestää päivänkin ilman mitään vara-akkuja.

Mitä hyvään ääneen tulee, niin ei noista akullisista versioista mistään keskinkertaista parempaan ääneen pääse. Lisäksi se on enemmän kiinni omista mieltymyksistä, mikä kuullostaa hyvältä ja mikä ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom