Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kännykällä (s4 active) youtube menee harmaaksi ja kuva miten sattuu. Korjaantuu ehkä jossain välissä videota. Tämä siis youtube ohjelmalla, selaimen kautta m.youtube näytti toimivan. Käykö samaa muille ja onko ratkaisua?
Kaivoin laatikosta kakkospuhelimeksi ikivanhan nokia n8:n. Laitoin siihen prepaid liittymän ja päivittelin yms sen kotona wlanin kautta. Silloin kaikki toimi kuten kuuluukin. Nyt tilasin siihen tavallisen liittymän (telefinland) pakettidatalla. Tuolla uudella liittymällä kun menee galleriaan niin ei pysty sieltä suoraan jaamaan kuvia. Sanoo vaan että laite ei tue tätä toimintoa? Prepaid kortti kun oli paikallaan niin tuo jakaminen suoraan galleriasta pelitti ihan normaalisti. Mitä helvettiä?
Olet varmaan jo päivittänyt youtube appsin?
Ehdotuksia hyvästä varavirtalähteestä. Puhelimelle ja tabletille olisi tarve kun rannalla päivää vietetään. Tekeekö noilla huutonetin zikko värkeillä mitään.
Myös vinkkejä hyvästä kajarista kaivataan. Kerran pienessä kännissä kuulin tuota JBL Flip Bluetooth-matkakaiutin, valkoinen | Bluetooth | Kaiuttimet | Verkkokauppa.com ja silloin teki vaikutuksen.
itse tilasin ebaysta 12 000 joku mha/mah varavirtalähteen on on todella kätevä. myös kyseinen kaiutin löytyy, ja rokkaa 6-0 samanhintaiset esim creativet.
Nysse myrkyn lykkäs, halvan hinnan sokeuttamana tulin ostaneeksi nokian 735-luurin, edelliset olleet jo pitkään andoideja, saas nähä mitä tästä tulee. Mutta siis se tyhmä kysymys, eli, tuo käyttää ilmeisesti nano-sim korttia, mitä minulla ei luonnollisestikaan ole, joten onko kokemuksia miten tuollainen micro-simin leikkaaminen nano-simiksi onnistuu? Googlailin aihetta ja mielipiteitä löytyi puolesta ja vastaan. Elikkäs jos on kokemusta em. toimenpiteestä niin kertokee!
Nysse myrkyn lykkäs, halvan hinnan sokeuttamana tulin ostaneeksi nokian 735-luurin, edelliset olleet jo pitkään andoideja, saas nähä mitä tästä tulee. Mutta siis se tyhmä kysymys, eli, tuo käyttää ilmeisesti nano-sim korttia, mitä minulla ei luonnollisestikaan ole, joten onko kokemuksia miten tuollainen micro-simin leikkaaminen nano-simiksi onnistuu? Googlailin aihetta ja mielipiteitä löytyi puolesta ja vastaan. Elikkäs jos on kokemusta em. toimenpiteestä niin kertokee!