Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on mahdollisuus ladata älypuhelimeeni suuri määrä musiikkia. Miten tätä musiikkia voi soittaa auton cd-soittimen kautta? Jotenkinhan se onnistuu, mutta miten? Työpuhelimeni on Samsung Galaxy S3.
Onko ihan normaalia, että uuden Nokia Lumia 900 -puhelimen akku tyhjenee lähes päivässä. Jääkö ne nettisivut jotenkin sinne taustalle auki jakuluttavat tuon akun nopeasti loppuun?
Millä puhelimella pystyn nauhoittamaan puhelut?
Varmistan viellä että olen ymmärtänyt oikein. Eli jos minulla on Sonera sopiva liittymä niin voin surffata esim ruotsissa kännykällä ilman että tulee mitään lisä kuluja? Ja jos minulla on esim asennettu kännykkään nettiradio niin sillä voin kuunnella vaikka radio rockkia ilman mitään lisäkuluja.
Jos osaa pyörittää ruuveja vasta- ja myötäpäivään, niin kannattaa vaihtaa itse:Suositelkaa edullisia paikkoja (Hki, Vantaa, Espoo, Klaukkala, Tuusula), jossa voi korjauttaa säröillemenneen iPhone4-puhelimen lasisen takanäytön?
Suositelkaa edullisia paikkoja (Hki, Vantaa, Espoo, Klaukkala, Tuusula), jossa voi korjauttaa säröillemenneen iPhone4-puhelimen lasisen takanäytön?