Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on mahdollisuus ladata älypuhelimeeni suuri määrä musiikkia. Miten tätä musiikkia voi soittaa auton cd-soittimen kautta? Jotenkinhan se onnistuu, mutta miten? Työpuhelimeni on Samsung Galaxy S3.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on mahdollisuus ladata älypuhelimeeni suuri määrä musiikkia. Miten tätä musiikkia voi soittaa auton cd-soittimen kautta? Jotenkinhan se onnistuu, mutta miten? Työpuhelimeni on Samsung Galaxy S3.

Auton tupakinsytyttimeen FM-lähetin, esim http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0827/cvfbh/Belkin-Tunecast-Auto-Universal-FM-lahetin-MP3-soittimille. Kytket lähettimen puhelimeen, valitset lähettimestä sopivan taajuuden, virität auton radion valitulle taajuudelle, laitat popit soimaan, voilà!

Lisäisin vielä, että äänenlaatu kärsii tuossa ratkaisussa. Ainakin niissä, mitä olen itse kuullut.

Onko ihan normaalia, että uuden Nokia Lumia 900 -puhelimen akku tyhjenee lähes päivässä. Jääkö ne nettisivut jotenkin sinne taustalle auki jakuluttavat tuon akun nopeasti loppuun?

Onko ihan normaalia, että uuden Nokia Lumia 900 -puhelimen akku tyhjenee lähes päivässä. Jääkö ne nettisivut jotenkin sinne taustalle auki jakuluttavat tuon akun nopeasti loppuun?

Kyllä se on ihan ominaisuus.
http://blog.gsmarena.com/nokia-lumia-900-att-battery-life-test-is-completed-results-inside/

GSM arenaan testissä testataan puhelimen akun kestoa niin että vuorokaudessa on 1h puheluita 1h webbikäyttöä ja 1h videonkatsomista ja 900 lumian akku kestää sillä käytöllä 29h eli jos siis käytät puhelintasi normaalisti niin se on tollainen alle 30h mitä sen akku kestää.

Suosittelen uutta android puhelinta tai iPhonea niissä on akut joilla pärjää vähän pidempäänkin. Mm. Uusi Samsung Galaxy S4 sai samanlaisessa testissä tuloksen 66h.

Varmistan viellä että olen ymmärtänyt oikein. Eli jos minulla on Sonera sopiva liittymä niin voin surffata esim ruotsissa kännykällä ilman että tulee mitään lisä kuluja? Ja jos minulla on esim asennettu kännykkään nettiradio niin sillä voin kuunnella vaikka radio rockkia ilman mitään lisäkuluja.

Varmistan viellä että olen ymmärtänyt oikein. Eli jos minulla on Sonera sopiva liittymä niin voin surffata esim ruotsissa kännykällä ilman että tulee mitään lisä kuluja? Ja jos minulla on esim asennettu kännykkään nettiradio niin sillä voin kuunnella vaikka radio rockkia ilman mitään lisäkuluja.

Kyllä, pohjola ja baltia kuuluu :)

Onko gorilla glass 2 jotenkin paska? Ihmetyttää kun on muutaman kuukauden ollut HTC 8x ja näyttö on täynnä naarmuja, jotka näkee tietyssä valossa etenkin mustassa näytössä... Ei kyllä tunne sormenkynnellä. Ihmetyttää vain kun vanhassa galaxy S:ssä ei ollut ainuttakaan naarmua vaikka oli noin 3v vastaavassa käytössä.

Voi vittu näiden laitteiden kanssa....
Nyt jostain syystä ei nokia suite tunnista puhelinta. Eli kun laitan puhelimen usb kaapelilla koneeseen niin kuuluu merkkiääni että on liitetty ulkoinen muistilaite koneeseen, sekä jos menen tietokone kansioon niin siellä näkyy puhelin sekä pääsen selaamaan muistikorttia,massamuistia ja puhelimen muistia. Joten johdoissa tai liitoksissa ei voi olla vikaa. Nokia suite vaan ilmoittaa koko ajan että kytke laite. Katsoin sieltä viellä sen apua osion jossa neuvottiin tarkistamaan että onko puhelimessa ubs asetus nokia suite no on. Joten mitä nyt tehdä.

Voiko tuo nokia suite olla syypää moneen muuhun ongelmaan? Sillä kun nyt sitten asensin sitä pois niin loppui palomuuri ja avast toimimasta. Samanlaisia ongelmia oli joku aika sitten kun koneeseen tuli virus ja sitten jouduin asentelemaan ohjelmia uudestaan.

Ostin vuoden vaihteessa samsung s3 minin ja nyt olen huomannut ostaneeni kasan paskaa. Mikki menee toista kertaa takuuhuoltoon, laite boottailee sillon tällöin, verkkokatoaa vähän väliä ja nettiin päästäkseen koko härpäke tulee bootata. Muutoinkin surkea buginen laite..
Härpäke on ostettu soneralta ja nyt mietin onko mulla mahdollisuuksia kaupan purkuun tai mihinkään kompensaatioihin? Mielestäni on härskiä toimintaa, että ko. härpäkkeen johdosta olen 2vuotta kiinni sonerassa..

Suositelkaa edullisia paikkoja (Hki, Vantaa, Espoo, Klaukkala, Tuusula), jossa voi korjauttaa säröillemenneen iPhone4-puhelimen lasisen takanäytön?

Ostin tänään uuden puhelimen (Samsung Galaxy S4) ja siihen samalla uuden liittymän. Liittymään lukeutui mukana nettiyhteys (3G), mutta jostain syystä puhelin ei löydä 3G yhteyttä, vaan kun laitan dataverkkotilan päälle niin EDGEÄ pukkaa. Millä konsteilla mie saisin sen 3G:n toimimaan.

Edellises puhelimes toimi kyl 3G yhteys.

Mun Noteen (ykköseen) päivitty tossa joskus kesällä uus käyttöjärjestelmä, 4.1.jotain. No mutta joka tapauksessa, siitä lähtien mun akku on latautunut hitaasti kännykän omalla laturilla. Päätin koittaa sitten tabletin laturia joka on 2,0A siinä missä kännykän oma on 1,0A.

No tuolla tabletin laturilla se kyllä lataa akun. Mutta silti ihan sairaan hitaasti. Tänään oon pitänyt kännykkää latauksessa 5h kännykän omalla laturilla, ja muutos on ollut 19%-->33%. Eli alkaa vituttaan kun ei saa kännykkää ladattua enää kunnolla. Lisäks joskus näyttää että akku on ladattu, mutta heti kun irrotan kännykän latauksesta, on prossia sittenkin enää jäljellä 70. Mitä siis kannattaa tehdä?

Omistan Lumia 800:n ja ostin 1020:n. Kuinka siirrän yhteystiedot? Nehän kun ei sim kortin mukana siirry? Rautalankaselitys kiitos :)

Kokeile siirrä tietoni -sovellusta. Löytyy sieltä appsilistasta.

Ite en edes tiedä mistä yhteystiedot tipahtaa luuriin, ne kun vain jostain ilmestyy. Veikkaisin että livetunnuksen kautta, mutta voi olla myös outlookin ohessa...

"Osoitekirja ja kalenteri verkkopalvelusta
Jos osoitekirja ja kalenteri on tallennettu verkkopalveluun, esimerkiksi Google-tiliin, Microsoft Exchangeen tai jopa Facebookiin tai Twitteriin, määritä kyseinen tili puhelimeesi. Näin yhteystiedot ja kalenteri tuodaan puhelimeesi automaattisesti."
http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/faq/?action=singleTopic&topic=FA136391

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom