Kämmen puutuu treenatessa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja V.v.M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistähänpäin kannattais lähteä paikantaan jumia, kun varsinkin rintaa treenatessa (erityisesti vinopenkki kp) iskee vasempaan kämmenee "sähköiskuja" ja koko käsi turtuu ja siitä ikäänkuin katoaa "hallinta". Sormet alkaa vibraa iha omia ja tuntuu kuin sähköä virtaisi käteen. Joku hermorata tiukalla vai mikähän? Ylöspukatessa ja alaslaskuissa, kun kyynärpää on n.90 asteen kulmassa alkaa säkenöimään. Melko v-mäinen homma, kun painot meinaa pudota lattialle kämmenen ollessa pois omasta hallinnasta. :)

Olkapäästä luultavimmin. Tai sit niskan seutu.

Pitäs opetella venyttelemään olkapäitä. En saa oikeen minkäänlaista tuntumaa koskaan niihin. Ehkäpä syy voi hyvinkin siis olla olkapäissä. Treenatessa olen huomannut, että juuri vasen olkapää palautuu hitaammin tai siihen jää sellainen ärsyttävä paine.

Ei varmaan pahaa tekis hierojalla käydä mutkaa, mutta pitää kokeilla itse ensin hoitaa ongelma. :D

Jos haluat kiivetä perse edellä puuhun niin kokeile toki itse ensin. Urheiluhieroja ottaa sen 40-50€ ja sen jälkeen voit venyttelemällä saada ongelman korjattuakin ehkä.

Back
Ylös Bottom