Kädenvääntö

Sä oot siis tietoisesti salannut ettet toprollaa mua ku ollaa reenattu! Ens kerralla joudut Toproll-fight! :LOL:
Siis mun yks monista ongelmista on, että kierto mitä toprolli vaatii kuolee mulla aina ekana. Jos oon vähänki väsyny, en pysty toprollaamaan ees naapurin Kalevia 😄 Sit remmeillä en pysty toprollaamaan ikinä mitenkään ketään + vaan startista pystyy ees teoriassa avaamaan kenenkään rannetta.

Siis mun yks monista ongelmista on, että kierto mitä toprolli vaatii kuolee mulla aina ekana. Jos oon vähänki väsyny, en pysty toprollaamaan ees naapurin Kalevia 😄 Sit remmeillä en pysty toprollaamaan ikinä mitenkään ketään + vaan startista pystyy ees teoriassa avaamaan kenenkään rannetta.
On muuten aika erikoista että kun sun kanssa vääntää hookkia, niin sun kierto tuntuu ihan mahdottomalta. Mut sit jos koitat top rollia, nii ei pronaatiota ei tule sieltä juuri ollenkaan 😅

Usein miettinyt että onko mun voimissa joku epäsuhta vai onko se sulla 😂

On muuten aika erikoista että kun sun kanssa vääntää hookkia, niin sun kierto tuntuu ihan mahdottomalta. Mut sit jos koitat top rollia, nii ei pronaatiota ei tule sieltä juuri ollenkaan 😅

0e8ns38ky0pc1.webp

Kädenvääntö kyllä mielenkiintosen spesifiä touhua tuossakin mielessä. Ja etenkin jos voimat hankittu loputtomalla pöydän hinkkaamisella, eikä ylivertasilla lihasmassoilla 😄

Mitä mieltä vääntäjät olkapäitten harjoittelusta? Mulla vasen olkapää ollut ainakin 7-8 vuotta niin sökönä, ettei niiden treenistä ole tullut yhtään mitään. Nyt olen pystynyt niitä treenaamaan ja lihasmuisti palauttaakin niiden voimaa kovaa kyytiä. Ainakin minulla olkapäätreeni tuntuu tuovan tehoja myös kädenvääntöön. Jopa hämmästyttävissä määrin.

Mitä mieltä vääntäjät olkapäitten harjoittelusta? Mulla vasen olkapää ollut ainakin 7-8 vuotta niin sökönä, ettei niiden treenistä ole tullut yhtään mitään. Nyt olen pystynyt niitä treenaamaan ja lihasmuisti palauttaakin niiden voimaa kovaa kyytiä. Ainakin minulla olkapäätreeni tuntuu tuovan tehoja myös kädenvääntöön. Jopa hämmästyttävissä määrin.
Kyllä siitä varmasti hyötyä on. Itellä on hartioiden väsymys/jumitus sellane default olotila 🥲

Sitten kun sen saa vähän helpottamaan, nii vääntö sujuu ihan eri tavalla 💪

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ittestä tuntuu että kädenväännössä helppo reenata olkapäitä liikaa? Ite ehkä pyrin tekemään niille enemmän kuntouttavaa jumppaa, kun vielä penkkikin mukana kuvioissa. Tosin nyt lähiaikoina tehty kaverin kanssa penkin päälle pystypynnerrusta/ylästyöntöä, eikä oo tuntunu pahalta vielä ✌️

On osuvasti otsikoitu 😅

Toi sun riseri on kyllä kovaa kamaa💪

Larratin pronaatio nostossa yli 60kg noin rehellisellä tyylillä on myös tosi kova suoritus.

Kestää vertailla ihan maailman tuloksiinkin👍🏻
Toi "larrat" nostokin on vähä semmone et riippuu miten sen tekee, vähänkin on ranne kupilla nii itellä ainaki saa aika reilusti pistää kiloja lisää, sitte ku tekee ranne vähän auki nii on ihan eri.

Toi "larrat" nostokin on vähä semmone et riippuu miten sen tekee, vähänkin on ranne kupilla nii itellä ainaki saa aika reilusti pistää kiloja lisää, sitte ku tekee ranne vähän auki nii on ihan eri.
Näinhän se menee. Vähän sama ku vertailis IPF:n kisatuloksia kotisalilla tehtyihin "kyykkyihin"😅

Mut se helpompikin tekniikka voi olla treeninä yhtä hyvä tai jopa parempi omalle vääntötyylille. Kannattaa vaan itse tehdessä tiedostaa että mitä on tekemässä ja minkä takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom