Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä oot siis tietoisesti salannut ettet toprollaa mua ku ollaa reenattu! Ens kerralla joudut Toproll-fight!Siis kyl mä toprollaan jos mahis aukeaa. Tuossa aukeni. Aina ei aukene![]()
Siis mun yks monista ongelmista on, että kierto mitä toprolli vaatii kuolee mulla aina ekana. Jos oon vähänki väsyny, en pysty toprollaamaan ees naapurin KaleviaSä oot siis tietoisesti salannut ettet toprollaa mua ku ollaa reenattu! Ens kerralla joudut Toproll-fight!![]()
On muuten aika erikoista että kun sun kanssa vääntää hookkia, niin sun kierto tuntuu ihan mahdottomalta. Mut sit jos koitat top rollia, nii ei pronaatiota ei tule sieltä juuri ollenkaanSiis mun yks monista ongelmista on, että kierto mitä toprolli vaatii kuolee mulla aina ekana. Jos oon vähänki väsyny, en pysty toprollaamaan ees naapurin KaleviaSit remmeillä en pysty toprollaamaan ikinä mitenkään ketään + vaan startista pystyy ees teoriassa avaamaan kenenkään rannetta.
On muuten aika erikoista että kun sun kanssa vääntää hookkia, niin sun kierto tuntuu ihan mahdottomalta. Mut sit jos koitat top rollia, nii ei pronaatiota ei tule sieltä juuri ollenkaan
Usein miettinyt että onko mun voimissa joku epäsuhta vai onko se sulla![]()
Kädenvääntö kyllä mielenkiintosen spesifiä touhua tuossakin mielessä. Ja etenkin jos voimat hankittu loputtomalla pöydän hinkkaamisella, eikä ylivertasilla lihasmassoillaOn muuten aika erikoista että kun sun kanssa vääntää hookkia, niin sun kierto tuntuu ihan mahdottomalta. Mut sit jos koitat top rollia, nii ei pronaatiota ei tule sieltä juuri ollenkaan
Usein miettinyt että onko mun voimissa joku epäsuhta vai onko se sulla![]()