Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä haluaisin nähdä kyllä Emilin hookissa äijääkin vastaa kun jotenkin vaikuttaa että emilillä on tosi rajut voimat siellä 🤔 kuka on Suomen kovin tällä hetkellä sisäkautta 🤔
Qvintus, Ilvonen, Kurtti? Joku noistahan se varmaan on. Siis oikeella?

Mä haluaisin nähdä kyllä Emilin hookissa äijääkin vastaa kun jotenkin vaikuttaa että emilillä on tosi rajut voimat siellä 🤔 kuka on Suomen kovin tällä hetkellä sisäkautta 🤔
Asian selvittäminen taitaa vaatia nyt sen "kaikki hookkaa" kilpailun, mitä väläyteltiin tuolla meidän seuran keskustelussa 🤩

Noi voi kaikki jättää pois laskuista kun ei kukaan kisaile 😃 ilvonen väänsi sun kanssa kerran sillä ei pääse vielä mun papereissa ainakaan yhtään mihinkään 😃 enkä tarkoita nyt äijän tasoa tässä 😃
Mites Saaranluoma? Mies on yllättänyt ennenkin itseään isompia vastaan.

Just keskiviikkona mietittiin että kumpi veis, Saaranluoma vai Juvonen ja oltiin yksimielisiä että Topi voittais 💪🏻

Asian selvittäminen taitaa vaatia nyt sen "kaikki hookkaa" kilpailun, mitä väläyteltiin tuolla meidän seuran keskustelussa 🤩
Joo siis maagisen iso riski jos mä esim vääntäsin Emilin kanssa että tylysti vaan toprollaisin miehen 😄😄

Noi voi kaikki jättää pois laskuista kun ei kukaan kisaile 😃 ilvonen väänsi sun kanssa kerran sillä ei pääse vielä mun papereissa ainakaan yhtään mihinkään 😃 enkä tarkoita nyt äijän tasoa tässä 😃
*Suoraan Levania vastaan ku voitti mut*

😄

Mut joo oot ihan oikeessa ✌️

Just keskiviikkona mietittiin että kumpi veis, Saaranluoma vai Juvonen ja oltiin yksimielisiä että Topi voittais 💪🏻
Mites muuten Saaranluoma ja Esa? Onko ne ikinä vääntäny reeneissä 😄😄 En muista ainakaan kisamatsia heiltä.

Topi ei varmaan emilille pärjää jos mennään sellaiseen rauhalliseen syvään hookkiin. kisa lähdössä asia erikseen varmasti 🤔

Topi ei varmaan emilille pärjää jos mennään sellaiseen rauhalliseen syvään hookkiin. kisa lähdössä asia erikseen varmasti 🤔
Oliko se Emil vs Salminen supermatsi muuten tulossa jossain välissä? Sehän on mielenkiintonen ku mikä 💪

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä se Saaranluoma voisi viedä ihan sen rauhallisenkin hookin Emiliä vastaan. Afterpullin perusteella en kyllä osaa varmaksi sanoa mitään kumpaankaan suuntaan. Saaranluoma iskee lyhyemmällä kädellä ja ihan omalla tekniikalla sellaiseen paikkaan, johon muut ei pääse. Se me huomattiin Porissa :giggle:

Kyllä se Saaranluoma voisi viedä ihan sen rauhallisenkin hookin Emiliä vastaan. Afterpullin perusteella en kyllä osaa varmaksi sanoa mitään kumpaankaan suuntaan. Saaranluoma iskee lyhyemmällä kädellä ja ihan omalla tekniikalla sellaiseen paikkaan, johon muut ei pääse. Se me huomattiin Porissa :giggle:
Mä vähän sen takia kyselenkin koska mulle ei tuu oikeen ketään mieleen joka emilille pärjäisi hookissa jos rauhakseltaan lähdetään paineistamaan, en usko että topikaan 😃🤔

Mä vähän sen takia kyselenkin koska mulle ei tuu oikeen ketään mieleen joka emilille pärjäisi hookissa jos rauhakseltaan lähdetään paineistamaan, en usko että topikaan 😃🤔
Pitää kaivaa hitaan väännön supermestari Simo Varis takas kehiin haastamaan Emil! Mutta eikö teijän Maga Kimmokin oo hitaassa väännössä nimensä veroinen?

Tällee pöydän päästä "huutelija ja ohjeistajana" Esan ja Saaranluoman reeni"matsit" on kyl kivoja ollu seurata kun joku kysyin miten menee niillä. Jos jotain eroa pitäis löytää niin Esalla tulee kyynärpäävirheitä mutta Topilla ei. Topilla on enempi suuntia mihin koittaa ja sit taas Esa tekee sitä mitä se on tehny 30v. Kisamatsissa uskon Topin olevan etu koska sen refleksi ja startti on parempi. Sitä on hankala uskoa miten vahva topi on siinä kulmassa mihin se haluaa mennä ja jos sen antaa just saada se niin käy niin kuin Sirkkilälle ja aikalailla kaikille muillekki :ROFLMAO: Saaranluoman kanssa on tosi kiva reenivääntää koska se osaa paineistaa juuri hitaasti eikä revi tai repäise lähtöä. Silti voidaan tosi kovaa vääntää.

Milloin saadaan Kurtin takapaine apuliikevideo missä lähellä maksimia ? Uskon että on kovin Suomessa vaikka varmaan Niskasellakin on kova. Rannevoimat apuliikkeissä on kyl jäätävät Äijällä.
☝️☝️☝️☝️☝️

Suositut

Back
Ylös Bottom