Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 kpl Supermass Nutrition SUPERCARB (3 kg) -25%
Miten porukka veikkaa, että Levan vs Jerry matsi menee?

Ite veikkaan, että ekassa rundissa on hetki, että Jerry vähän jarruttelee ja Levan tunnustel missä mennään. Siis se 5-15 sekuntia mitä voidaan spekuloida myöhemmin. :D Loput erät Levanille selkeesti. Ois kyllä mukava jos ois ennustetta paljon tiukempi matsi.

Miten porukka veikkaa, että Levan vs Jerry matsi menee?

Ite veikkaan, että ekassa rundissa on hetki, että Jerry vähän jarruttelee ja Levan tunnustel missä mennään. Siis se 5-15 sekuntia mitä voidaan spekuloida myöhemmin. :D Loput erät Levanille selkeesti. Ois kyllä mukava jos ois ennustetta paljon tiukempi matsi.
Matsi alkaa Levan vetäsee jerryn tyynyyn noin 0.2 sekuntia ja loput menee naureskellessa

Matsi alkaa Levan vetäsee jerryn tyynyyn noin 0.2 sekuntia ja loput menee naureskellessa
Meneekö Levan sillä omalla normityylillään vai matkiiko Ermestä?

Et ottaa vähän alempaa kiinni ja painaa sivulle.

Mun mielestä ihan mielenkiinnosta nähdä sekin että minkä ratkaisun mestari tekee ekaan erään. Itse hänen asemassaan varmaan kokeilisin omaa tyyliäni ensin ja jos ottelu jääkin yllättäen jumittamaan niin ottaisin kyynärpää virheen tai vaikka luovuttaisin ekan erän🙄

Mut Levanilla on tosi paljon ylpeyttä pelissä niin se ehkä haluaa valita heti ekaan erään semmosen tyylin millä voittaa varmasti.

Valinta voi osua oikeaan tai homma voi mennä täysin reisille just sen valikoinnin takia.

Itse siis uskon että Levan voittaa molemmilla tavoilla mut mielenkiintoista nähdä mihin hän luottaa eniten.

Jerryllä ehkä sellane 13% sauma yllättää. Sen tyyli on nii erikoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom