Kädenvääntö

Tolla RVJ on joku lääkeongelma koska porukka on hautajaisissakin enemmän agressiivisempia mitä toi tuolla matsissa. Joko se vetää kasan rauhottavia että kestää pää mennä tonne tai sitten se oli hirveessä rapulassa. Sitten ku se kisailee tuolla Amerikan illoissa ni siellä se mölyää kuin joku artisti. Kutsu tommoseen Eliittitapahtumaan ja mies on ku juuri kastroitu.
Luulen kans että jotain rauhottavaa meni viinan kanssa joka lamautti. Alkoholisti RVJ on joten menee varmaan ihan mukavasti kaljaa ennen matsia. Robert näyttää kokoajan siltä niinku se kävelis huoneeseen ja unohti että mitä tuli ettimään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo oli kyllä vähän outo juttu että miten se matsi meni koska Korean hulkki jälkiväännöissä oli todella kova. Esim Nugo ei saanut sitä mihinkään. Hristo ja coach ray myös jäi jyrän alle. Ehkä Auden on oikeasti jotain...
Toisaalta jälkiväännöt on aina jälkivääntöjä 😄 Mä oon hävinny jälkiväännöissä 60kg noviisille ja toisaalta vieny waf 110kg mitalistia.
 
Toisaalta jälkiväännöt on aina jälkivääntöjä 😄 Mä oon hävinny jälkiväännöissä 60kg noviisille ja toisaalta vieny waf 110kg mitalistia.
totta, mutta nyt joka puolelta tulee videoita kuinka kova se oli siellä ku coach ray on kuitenkin melkonen pöytämaisteri ja sano että super vahva äijä. Luulen vaan että kuka tahansa raskas toprollaa sen mutta hookissa varmasti raju
 
Back
Ylös Bottom