Näköjään Lauri Johanssonki testaamassa kun on pikkukuvassakin mukana....mä en ymmärrä tätä Leonidas arkona hommaa yhtään mä en usko hetkeäkään että brezenki väänsi senkaa tosissaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se nyt ollu pitkälti sellane ottelu kuin odottaa sopikin?Näköjään Lauri Johanssonki testaamassa kun on pikkukuvassakin mukana....mä en ymmärrä tätä Leonidas arkona hommaa yhtään mä en usko hetkeäkään että brezenki väänsi senkaa tosissaan
Leonidaksen rannevoimat oli vahvemmat kuin odotin, siitä lähinnä eniten yllätyin.Eikö se nyt ollu pitkälti sellane ottelu kuin odottaa sopikin?
Geneettinen friikki joka harrastanu lajia pari vuotta, maailmanluokan haba ja selkävoimat jo valmiiks ja ranteeseenkin näyttäisi voima tarttuvan kivasti.
Sivupaine ja pöytäliikkuminen vielä vahvasti Brzenkin puolella mut muute alkaa edut loppumaan?
No se kieltämättä yllätti et Brzenk menetti ranteen tollee. Mut toisaalta ku kattoo Arkonan kehitystä niissä pronaationostoissa nii sekii ihan ymmärrettävää.Leonidaksen rannevoimat oli vahvemmat kuin odotin, siitä lähinnä eniten yllätyin.
Hän voitti myös koulupojan, mutta tuo kertoo enemmän siitä että koulupoika on kehittynyt myös selvästi.
Nyt kun rupeaa ajattelemaan niin John Brzenk vs schoolboy tai Ryan Bowen voisi olla mielenkiintoinen matsi, kaikkea sitä
Tuo muuten olisikin mielenkiintoinen, Voevoda voittaa huukilla tai Leonidas muuten.No se kieltämättä yllätti et Brzenk menetti ranteen tollee. Mut toisaalta ku kattoo Arkonan kehitystä niissä pronaationostoissa nii sekii ihan ymmärrettävää.
Täs tuli mieleen että Leonidas vs Vovoeda vois olla mielenkiintone ku molemmat hävinny ny Brzenkille ja ovat molemmat sellasia hurjan vahvoja punttien kolistelussa
Kun tuossa on puhetta tuosta mahdollisuudesta olympialajiksi, niin käsittääkseni pariisin olympialaisissa oli waffin edustaja asian tiimoilta jotain touhuamassa.Porilainen Jimi on kaksimetrinen ja 165-kiloinen työmies – ja häntä pelätään
Jimi Sluyts on nimi, joka herättää jo pelkoa.www.is.fi
Olipa hyvä haastattelu!Porilainen Jimi on kaksimetrinen ja 165-kiloinen työmies – ja häntä pelätään
"Pelkkä voima ei riitä, tuossa on kehon paino suurena apuna. Videolta se on helposti nähtävissä, se on tekniikkaa sekin."Porilainen Jimi on kaksimetrinen ja 165-kiloinen työmies – ja häntä pelätään
Tästä lisää mehua heti!Kun tuossa on puhetta tuosta mahdollisuudesta olympialajiksi, niin käsittääkseni pariisin olympialaisissa oli waffin edustaja asian tiimoilta jotain touhuamassa.
Hetkinen äijä käyny postaamassa tän vuosia mua aikasemminPorilainen Jimi on kaksimetrinen ja 165-kiloinen työmies – ja häntä pelätään
Gathering all the likesHetkinen äijä käyny postaamassa tän vuosia mua aikasemmin
Ajatusten tonava virtaa taas, mitenhän saisi tavan tallaajat ymmärtämään että yhtälailla se voima kohdistuu omaankin käteen."Pelkkä voima ei riitä, tuossa on kehon paino suurena apuna. Videolta se on helposti nähtävissä, se on tekniikkaa sekin."
Kommenttiosiossa odotettavissa pelkkää kultaa taas
Oli joku Enginin video, en muista varmaksi oliko hänen omalla kanavallaan vai jonkun toisen missä tuosta puhuivat.Tästä lisää mehua heti!
Et mitenkään. Siis kukaan ei pysty tota tekemään. Aikamatkustus tai Hitlerin herättäminen todennäkösempiä kuin että ihmiskunta tohon pystyis.Ajatusten tonava virtaa taas, mitenhän saisi tavan tallaajat ymmärtämään että yhtälailla se voima kohdistuu omaankin käteen.
Emmä tiedä mä jotenkin oon siinä uskossa että brezenki antoi sen ranteensa mennä kun tunsi ettei ole hädän päivää tehden matsista edes vähän mielenkiintoisemman voin toki olla väärässäkinEikö se nyt ollu pitkälti sellane ottelu kuin odottaa sopikin?
Geneettinen friikki joka harrastanu lajia pari vuotta, maailmanluokan haba ja selkävoimat jo valmiiks ja ranteeseenkin näyttäisi voima tarttuvan kivasti.
Sivupaine ja pöytäliikkuminen vielä vahvasti Brzenkin puolella mut muute alkaa edut loppumaan?
Olet väärässä kyllä tuossa ihan aito asia tapahtui, ei Brzenkillä ole noin hyviä näyttelijänlahjoja.Emmä tiedä mä jotenkin oon siinä uskossa että brezenki antoi sen ranteensa mennä kun tunsi ettei ole hädän päivää tehden matsista edes vähän mielenkiintoisemman voin toki olla väärässäkin
Sanoi haastattelussa että kädet oli niin hikisiä että ei saanut sormia käyttöön niin kuin olisi toivonutOlet väärässä kyllä tuossa ihan aito asia tapahtui, ei Brzenkillä ole noin hyviä näyttelijänlahjoja.
Toki siis sikäli on mahdollista että John tunsi ettei Leonidaksella riitä paukut ihan viimeistellä tyynyyn asti, että siltä osin oli turvallista mutta oli tuo kyllä omaan silmään aika pyristelyä.katso liitettä 265801