Kädenvääntö

On se vaan vahva äijä, ei pääse mihinkään.

Jos meillä olis se versio Brzenkistä joka tuhos Petrenkon toissa vuonna niin en olis edes huolissani lopputuloksesta. Nyt vähän mietityttää että riittääkö Johnin kestävyys kun Leonidaksella näyttäs olevan aika kitkane hauiskulma🫣

Todennäköisesti tässä käy niin että Brzenk vaan pyöräyttää Arkonan ranteen ympäri ja osoittaa jälleen kerran että tässä touhussa on leveleitä ja mun huoli oli turha🤣

Tossa matsissa Brzenkillä taas kiivettävänä vuosikymmeniä nuorempi, kymmeniä kiloja isompi ja lukemattomia grammoja/päivä roinatumpi ukko 😄💪

Arm Wrestling News oli sitä mieltä että jos ei ole painorajaa ja Leonidas saa painaa ton 130 kg (182 cm pitkä äijä suht kireänä 😮) niin Leonidas vie.

Loppuenlopuksi kädenvääntö on voimalaji. Ja Leonidaksella selvästi on nimenomaan pöydässä voimaa ihan saatanasti. Sen lisäksi että on supervahva kaikenlaisissa saliliikkeissä.

Schoolboy oli nimittäin törkeen iso ja kunnossa. Ja Leonidas vei silti. Toi oli kaikille pro vääntäjille eventin suurin yllätys 😮
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arm Wrestling News oli sitä mieltä että jos ei ole painorajaa ja Leonidas saa painaa ton 130 kg (182 cm pitkä äijä suht kireänä 😮) niin Leonidas vie.

Loppuenlopuksi kädenvääntö on voimalaji. Ja Leonidaksella selvästi on nimenomaan pöydässä voimaa ihan saatanasti. Sen lisäksi että on supervahva kaikenlaisissa saliliikkeissä.

Schoolboy oli nimittäin törkeen iso ja kunnossa. Ja Leonidas vei silti. Toi oli kaikille pro vääntäjille eventin suurin yllätys 😮
Pro vääntäjille ehkä mut mulle toi ei ollu mikään yllätys.

En ole nähnyt scoolboylta mitään sellaista mikä sais ajattelee että olis Brzenk kaliiberin vääntäjä. Ottelu Khaledin kanssa näytti suuntaa tohon Leonidas matsiin.

Lajivoimaa löytyy enemmän kuin näiltä vähemmän harrastaneilta mut kaasuuntuu helposti kun vastustaja saa jarruja päälle. Yks iso ongelma koulupojalla on ylimielisyys. Jotenkin melkein toivos että Ryan Bowen tuhois sen seuraavassa king of the tablessa😄
 
Arm Wrestling News oli sitä mieltä että jos ei ole painorajaa ja Leonidas saa painaa ton 130 kg (182 cm pitkä äijä suht kireänä 😮) niin Leonidas vie.

Loppuenlopuksi kädenvääntö on voimalaji. Ja Leonidaksella selvästi on nimenomaan pöydässä voimaa ihan saatanasti. Sen lisäksi että on supervahva kaikenlaisissa saliliikkeissä.

Schoolboy oli nimittäin törkeen iso ja kunnossa. Ja Leonidas vei silti. Toi oli kaikille pro vääntäjille eventin suurin yllätys 😮
Tietenni pitää muistaa että Brzenk piiskannu 145kg Cypejä ja 270kg Cleve Deaneja 😄 Siinä porukassa joka 300 kuningas aika vinkuheinä. Mutta John tietenni kaukana myös itse tuosta kunnosta kun päämurhaamiset tapahtu ✌️
 
Pro vääntäjille ehkä mut mulle toi ei ollu mikään yllätys.

En ole nähnyt scoolboylta mitään sellaista mikä sais ajattelee että olis Brzenk kaliiberin vääntäjä. Ottelu Khaledin kanssa näytti suuntaa tohon Leonidas matsiin.

Lajivoimaa löytyy enemmän kuin näiltä vähemmän harrastaneilta mut kaasuuntuu helposti kun vastustaja saa jarruja päälle. Yks iso ongelma koulupojalla on ylimielisyys. Jotenkin melkein toivos että Ryan Bowen tuhois sen seuraavassa king of the tablessa😄
Joo koulupojan leveli/maine ratio on pahasti negatiivinen 😄
 
Tietenni pitää muistaa että Brzenk piiskannu 145kg Cypejä ja 270kg Cleve Deaneja 😄 Siinä porukassa joka 300 kuningas aika vinkuheinä. Mutta John tietenni kaukana myös itse tuosta kunnosta kun päämurhaamiset tapahtu ✌️

On se ikä vieny jo aika paljon pois tehoja. Silti kiva nähdä John vääntämässä jos voittaa. Kaikki haluaa että Brzenk voittaa, paitsi vastustaja.
 
Tietenni pitää muistaa että Brzenk piiskannu 145kg Cypejä ja 270kg Cleve Deaneja 😄 Siinä porukassa joka 300 kuningas aika vinkuheinä. Mutta John tietenni kaukana myös itse tuosta kunnosta kun päämurhaamiset tapahtu ✌️
Joo noista on hieman aikaa mutta siitä kun voitti 200kg Corey Westin ei ole kovin kauaa, toki onhan Leonidaksella valtavasti voimaa mutta minäkään en osaa asettaa koulupoikaa samaan sarjaan Brzenkin kanssa.
 
No suunnilleen 😄
Esim. Paul Linn oli vissii liekeissä kun näki että papassa on vielä voimaa.


View: https://youtu.be/83KkXWTKwRw?si=pCjiSIatZOd0vM_1

Paul Linn on kyllä huikea ukko, ei mollaa vastustajia vaan kannustaa kaikkia.
Aina positiivinen ja kehityskäyrä ylöspäin, mieluummin tuonkaltaisia vääntäjiä saisi tulla pohjois-amerikasta eikä suutasoittavia sääntöjenrikkojia.
 
Jäbä ei fiilaa 😄 Joo siis suppukulmaa jos haluu reenata, ni sehän pitäs tehä sillaa että liike on lyhyt, mutta vaaterissa. No ehkä toi on jotain itseluottamuksen varmistamista 💪
No joo mä en kyllä nimenomaan tykkää tosta zurabista kun mä oon ihan varma että se on niin dorka ettei ymmärrä edes ton liikkeen funktiota 🤣 toki voihan se olla että mä oon se dorka joka täällä huutelee 🤣
 
Schoolboyllahan oli ranteessa vamma, tullut joku vuos sitten tms.
Eli vääntää hieman erilailailla mitä ennen tällä ollu ehkä vaikutusta myös matsin lopputulokseen kun ei pysty vääntää totutulla kulmalla.
 
Back
Ylös Bottom