Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtaakohan tossa Levan vs Larrat olla mitään katsottavaa jos Levan leikittelee voima- ja massaedullaan voiton jokaisesta väännöstä.
Jos jää Larratti jyrän alle täysin niin menee tympeäksi, mutta hänellä on oikea sauma jos ei voittaa koko matsia niin ainakin eriä ja saada spektaakkeli aikaiseksi.

Mitään ei ole ennakkoon päätetty ennenkuin matsi on käynnissä, toki Levan on vahva ennakkosuosikki.
 
Passi ostettu joo ja ihan vaan ton main eventin takia. Ei ehkä näitä kaikkia matseja jaksa kattoo, että pysyy hereillä päätyyn saakka. :D School boy kiva nähdä lauteilla.
 
Passi ostettu joo ja ihan vaan ton main eventin takia. Ei ehkä näitä kaikkia matseja jaksa kattoo, että pysyy hereillä päätyyn saakka. :D School boy kiva nähdä lauteilla.
Mä oon mielenkiinnosta katsonut kaikki.
 
Passi ostettu joo ja ihan vaan ton main eventin takia. Ei ehkä näitä kaikkia matseja jaksa kattoo, että pysyy hereillä päätyyn saakka. :D School boy kiva nähdä lauteilla.

Mä oon mielenkiinnosta katsonut kaikki.

Joo ei noita voi jättää katsomatta, koko rahalla.

Kun katselee ja paneutuu lajiin niin rupeaa laajemmin "tuntemaan" vääntäjiä. Silloin kun tietää henkilöitä niin heidän matsejaan on mielenkiintoista katsoa. Sama homma itsellä oli aikoinaan vapaaottelussa. Kun tiesin ottelijoita, olin katsonut heidän matsejaan niin kiinnosti katsoa heitä. Jos on itselle täysin tuntemattomia tyyppejä matsaamassa vaparissa tai kädenväännössä niin ei minua kiinnosta paskaakaan. Suurimmalla osalla sama juttu. Pitää olla jotain tietämystä henkilöistä että on mielenkiintoa.
 
Noiden raajojen mittaukset on kyllä aivan hatusta vedetty. 53cm hauis 🤣
Levanilla oli pumpissa 65cm hanska, forkku oli ainakin 53cm.
Nuo mitattiin kameran edessä mutta muuten nuo on aina mitä sattuu, toki äkkiä jos on pidempi ihminen niin vääristyy mittasuhteet kamerassa.
 
Tolla Tobiaksella statsien mukaan ja noi ei ole 50cm nähneetkään.
Eikse oo 2m/130kg ukko? Suomiukon pullakäsifysiikka tohon kylkeen ni miksei 😄
 
Kun katselee ja paneutuu lajiin niin rupeaa laajemmin "tuntemaan" vääntäjiä. Silloin kun tietää henkilöitä niin heidän matsejaan on mielenkiintoista katsoa. Sama homma itsellä oli aikoinaan vapaaottelussa. Kun tiesin ottelijoita, olin katsonut heidän matsejaan niin kiinnosti katsoa heitä. Jos on itselle täysin tuntemattomia tyyppejä matsaamassa vaparissa tai kädenväännössä niin ei minua kiinnosta paskaakaan. Suurimmalla osalla sama juttu. Pitää olla jotain tietämystä henkilöistä että on mielenkiintoa.
Näinpä, ihmiset olemme senverran sosiaalisia otuksia että jonkinlainen "suhde" ihmisiin tuo asian henkilökohtaisemmaksi.
 
Back
Ylös Bottom