Kädenvääntö

Tuli muuten tuosta vanhasta skipin videosta mieleen että on kyllä harmi että Turusen Toni ei jatkanut kädenvääntöä..mun papereissa yksi lahjakkaimmista suomalaisista ikinä....toki lahjakkuutta on monenlaista ja omasta mielestä yhtenä osana siihen kuuluu myös se että sä jaksat vuodesta toiseen treenata...se on ihan turha selitellä että ei ole treenannut 😃
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli muuten tuosta vanhasta skipin videosta mieleen että on kyllä harmi että Turusen Toni ei jatkanut kädenvääntöä..mun papereissa yksi lahjakkaimmista suomalaisista ikinä....toki lahjakkuutta on monenlaista ja omasta mielestä yhtenä osana siihen kuuluu myös se että sä jaksat vuodesta toiseen treenata...se on ihan turha selitellä että ei ole treenannut 😃
Sillä oli kyllä äärimmäisen paha käsi! Muistan kun olin siellä Pitkäsen autotallissa/mikälie reenaamassa 2015-16 teijän kanssa ni oli vielä Toni todella rekkanen 💪 Siinä sulle tehtävä hoitaa se ja Timppa takasin lauteille! Miehet parhaassa iässä vielä 😄
 
Sillä oli kyllä äärimmäisen paha käsi! Muistan kun olin siellä Pitkäsen autotallissa/mikälie reenaamassa 2015-16 teijän kanssa ni oli vielä Toni todella rekkanen 💪 Siinä sulle tehtävä hoitaa se ja Timppa takasin lauteille! Miehet parhaassa iässä vielä 😄
Kyllä mä olen kuule monesti yrittänyt 😃 pitää jatkaa yrittämistä 😃 Suomessa ei hirveän montaa puhdasta sivupaine vääntäjää ole mutta tonilla oli hieno kyky vääntää ranne suorana porukkaa tyynyyn!
 
Hyvän näköne kahva.

Onko pöytähaukassa uusia ennätyksiä tullu?
En oo nyt tehny pöytähauista hetkeen. Pitää kattoa jos jaksais taas kokeilla siinä isompaa murkulaa 😄
 
Tuntui kyllä hyvälle liikkeelle! Tänäänkin tein treenin ohessa, kyllä siihen koukkuun jää 😁
Tuossa mun mielestä hyvä että helppo tehä paljon sellasia sopivan raskaita toistoja. Pöydässä kun mätät kaverille kympin sarjan negoja maksimi kiihtyvyydellä ni on taas mukavaa 😄😄
 
Hyvän näköne kahva.

Aku Moksi duunaa noita kahvoja. Tekee minkälaisen vaan edulliseen hintaan 💪

 
FB_IMG_1704662754040.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom