Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Mulla pitkälti samanlaiset ajatukset mut muutama poikkeus on. Oon vielä Devoniakin epävarmempi tosta Matushenko vs Jablonsky ottelusta. Ivan varmaan vie mut Kamilin voitto ei kyllä yllättäisi🫣

Egle Vaitkute voittaa Bäckmannin

Samushia voittaa Enginin 3-1 tai 3-2

Surettaa vähän kun jopa mun mielestä Todzilla on pahasti alakynnessä Ongarbaevia vastaan 🥲

Mut ehkä oon siinä väärässä 💁🏻‍♂️
 

View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=325207766724744&id=100063708984012


Tuolta voi seurata menossa olevia mm kisoja. Suomalaisia useampia tänään lauteilla. Tsemppiä kaikille!!

"Tämän päivän saldona:

1x 🥇Maailmanmestaruus
Jouko Haanpää Senior-GM 86kg
1x 🥈
Lasse Luukinen Masters 86kg
4x 🥉
Ville Mutikainen Masters 70kg
Tero Loukola Grand-Masters 70kg
Kai Paakkanen Grand-Masters 78kg
Marko Karppinen Grand-Masters 95kg

Päivän muut suomalaiset:
4. Kasper Loukola U18 70kg
6. Arto Kahila Grand-Masters 70kg
7. Jan Kahila U21 78kg

Onnea mitalisteille 🇫🇮
Huomenna jatketaan oikealla kädellä 💪🏻"
 
Pystytsä Henkka vähän avaamaan miltä Traviksen ote ja vääntö tuntu? Oliko iso käsi miehellä? Oot tiettävästi ainoo suomalainen jolla kokemusta asiasta 💪
No ei mullakaan nyt hirveästi kokemusta ole mutta täysin ihminen cyblenkovin jälkeen 😃 eikä sen mua vastaan kyllä varmaan tarvinut parastaan pistää 😂 mutta siis osaa tehdä hienosti tilan omalle väännölleen ranne pystyssä ja siitä reipas lyönti just oikeaan suuntaan...
 
No ei mullakaan nyt hirveästi kokemusta ole mutta täysin ihminen cyblenkovin jälkeen 😃 eikä sen mua vastaan kyllä varmaan tarvinut parastaan pistää 😂 mutta siis osaa tehdä hienosti tilan omalle väännölleen ranne pystyssä ja siitä reipas lyönti just oikeaan suuntaan...
Mitenkäs jos vertaat Cyplekovia, Bagenttia ja Pushkaria? Cyplekov ilmeisesti pahimman tuntunen otteenhaussa?
 
Joo siis kyllä ylivoimaisesti se oli sellainen ei inhimillisen tuntuinen..bagentti kaikista luonnollisin noista 😃
Mitenkäs oliko Pushkarilla miten iso käsi?
 
No joo kyllä mutta ei siellä kenestäkään sitten ollut juomaan jatkobileissä kun alettiin todellista miehisyyttä mittaamaan!
PAPERITIIKEREITÄ!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom