Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei olisi 😀...Topi on todella todella kova mutta ei niin kova että jos kymmenessä vuodessa on käynyt alle kymmenet kilpailut ja väännellyt satunnaisesti että voisi niin paljon antaa eteen eliitti vääntäjälle 🤔
Mä en osaa enää ollenkaan päättää että oisko se hyvä matsi 😄😄
 
Toki mäkin voin olla väärässä koska kyllähän tyylit tekee ne matsit...mutta en jaksa jotenkin uskoa!
Ootsä varmaan oikeessa tossa. Hulluahan se ois että (suhteellisen) kevyellä reenillä ois yks maailman parhaimmista.
 
Levan.jpg


View: https://www.youtube.com/watch?v=ohAgBcGMM6g


Levan jättänyt ihmisyyden taakseen lopullisesti.
 
Se on vähä erinäköstä hommaa ku porukkaa seulotaan pienestä asti kädenvääntöön. Näitä sitten erottuu joukosta joista jalostuu levaneja.
Selkeästi tekevät monta asiaa oikein kun noita voimakörmyjä löytyy niin moneen lajiin saatika noin pienestä maasta.
 

Hurjaa tekemistä ei siitä pääse mihinkään.

Mut onko Levan nyt vahvempi vai heikompi ku Larrattia vastaan valmistautuessa? Luulen ettei tiedä itsekään.

Noi lyhyen liikeradan habakäännöt on kyllä kovia mut ite oon jopa vaikutteempi Ermeksen viimeisimmästä ku se tekee 60kg hammeria ja käden kulma käy vaakatasossa ja jopa alla.

Levan alkaa pelätä vaakatasoa jossain 50kg kohdilla. En sano etteikö pystyis tekee mut ois kiva nähdä jotain vertailukelpoisia tuloksia😅
 
Hurjaa tekemistä ei siitä pääse mihinkään.

Mut onko Levan nyt vahvempi vai heikompi ku Larrattia vastaan valmistautuessa? Luulen ettei tiedä itsekään.

Noi lyhyen liikeradan habakäännöt on kyllä kovia mut ite oon jopa vaikutteempi Ermeksen viimeisimmästä ku se tekee 60kg hammeria ja käden kulma käy vaakatasossa ja jopa alla.

Levan alkaa pelätä vaakatasoa jossain 50kg kohdilla. En sano etteikö pystyis tekee mut ois kiva nähdä jotain vertailukelpoisia tuloksia😅
Levan taitaa luottaa siihen ettei käsi koskaan joudu vaakatasoon pöydässä niin mitä turhia sitä treenaamaankaan :D
 
Hurjaa tekemistä ei siitä pääse mihinkään.

Mut onko Levan nyt vahvempi vai heikompi ku Larrattia vastaan valmistautuessa? Luulen ettei tiedä itsekään.

Noi lyhyen liikeradan habakäännöt on kyllä kovia mut ite oon jopa vaikutteempi Ermeksen viimeisimmästä ku se tekee 60kg hammeria ja käden kulma käy vaakatasossa ja jopa alla.

Levan alkaa pelätä vaakatasoa jossain 50kg kohdilla. En sano etteikö pystyis tekee mut ois kiva nähdä jotain vertailukelpoisia tuloksia😅
Eikös tuo Levanin kulma ole juuri se mihin se maximi voima hankitaan kädenväännössä. Vaakataso tai alle lähentelee jo perus hauskäännön kulmaa ja niitä haba äijiä kyllä löytyy jo bodauspuoleltakin superkovia, mutta kädenväännössä ei mihinkään. mutta totta joo että vaikea näitä on vertailla. Kyllä se ermeskin näitä isolla tekee mutta jos tämän kulman maximit on jäänyt vähälle niin heti se tässä liikeessä näkyy.
 
Eikös tuo Levanin kulma ole juuri se mihin se maximi voima hankitaan kädenväännössä. Vaakataso tai alle lähentelee jo perus hauskäännön kulmaa ja niitä haba äijiä kyllä löytyy jo bodauspuoleltakin superkovia, mutta kädenväännössä ei mihinkään. mutta totta joo että vaikea näitä on vertailla. Kyllä se ermeskin näitä isolla tekee mutta jos tämän kulman maximit on jäänyt vähälle niin heti se tässä liikeessä näkyy.
Tossahan kans että voit tehä alle vaakatason, niin että hauiskulma pysy pienenä. Pitää vaan nojata eteenpäin. Larrattihan noita teki nuorempana tosi paljon.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom