Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko tää kaveri käyny kans Larryn videoilla? Törkeen magee nimi miehellä 😄
Juu kuuluu Larryn tuttavapiiriin, aloittivat muistaakseni vääntelyn samoihin aikoihin ja puhetta on ollut miesten välisestä supermatsistakin.
Leonidas vääntänyt moninkertaisesti matseja sinä aikana kuin Larry ja tulostakin tuntuu tulleen.

Jollain videolla oli varmistamassa jotain Larryn järjetöntä +300kilon penkkiä mikä sitten sattuneesta syystä ei tullutkaan ylös asti, huonosti olisi käynyt jos olisi ollut joku kynis varmistamassa :D
Ei ole nimellä pilattu miestä.
 
Oliko tää kaveri käyny kans Larryn videoilla? Törkeen magee nimi miehellä 😄

Erittäin cool nimi. Miettiny joskus kun on tuotemerkkejä henkilön nimellä esim. vaatteissa. Niin joku perus suomalainen nimi ei vaan toimis yhtään. Vai menestyiskö maailmalla esim. Antti Hämäläinen -kalsarit.
 
Erittäin cool nimi. Miettiny joskus kun on tuotemerkkejä henkilön nimellä esim. vaatteissa. Niin joku perus suomalainen nimi ei vaan toimis yhtään. Vai menestyiskö maailmalla esim. Antti Hämäläinen -kalsarit.
Voiko se olla jenkille tai ranskalaiselle cool? Rape keksit ei ainakaan menestyny amerikoissa 🤔
 
Tuli mieleen fingerporista se amerikkalaiselle esittäytyminen: "Hello my friend, this is Rape"

 

View: https://www.instagram.com/p/Chkw7xHtOL5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Mitäs mieltä jengi negojen käytöstä vääntöreenissä? Oma fiilis että kehittyminen hidastu kun aloin voittamaan mun ekaa valkkua, ja negojen määrä tippu selkeesti reeneissä 😄 Pelkkää mestojen rikkomista ja palautumiskurvin turhaa pidentämistä, vai oikein annosteltuna hyvä lisä reeniin?
 

View: https://www.instagram.com/p/Chkw7xHtOL5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Mitäs mieltä jengi negojen käytöstä vääntöreenissä? Oma fiilis että kehittyminen hidastu kun aloin voittamaan mun ekaa valkkua, ja negojen määrä tippu selkeesti reeneissä 😄 Pelkkää mestojen rikkomista ja palautumiskurvin turhaa pidentämistä, vai oikein annosteltuna hyvä lisä reeniin?

Mun mielestä negat todella tarpeen. Jos asenne ja yritys kohdallaan, niin niissähän on aina kaikki irti mitä äijästä lähtee. Voittaa voi alle 100 prosentin tehoillakin. Onhan tietysti niitä keinoja, millä heikompaakin vastaan saa ottaa kaiken irti, kuten tiedät. Minusta ei ole optimaalinen tilanne, jos on treeniporukkansa kovin.
 
Mun mielestä negat todella tarpeen. Jos asenne ja yritys kohdallaan, niin niissähän on aina kaikki irti mitä äijästä lähtee. Voittaa voi alle 100 prosentin tehoillakin. Onhan tietysti niitä keinoja, millä heikompaakin vastaan saa ottaa kaiken irti, kuten tiedät. Minusta ei ole optimaalinen tilanne, jos on treeniporukkansa kovin.
Joo porukan keskityypit kehittyy aina parhaiten 👊 Ite huomannu että negojen kestämistä pystyy reenaamaan. Moni tottumaton menee yhestäkin tappiosta ihan telakalle 😄
 
 
Ainakaan toistaiseksi ei ole huolta siitä, että olisin treeniporukkani kovin oikea. Salminen ja Momo pitävät siitä huolen.
Äärimmäisen kovia ukkoja kyllä 💪
 

Suositut

Back
Ylös Bottom