Kädenvääntö

Oon kattonu monta kertaa ton Brzenk vs Zoloev. On se jäätävä ukko kun tulee takas 57v ja vie yhden kaikkien aikojen parhaista, ja nykyajan kovimman? 90kg sarjan vääntäjän. :worship:

Highlightit;
3:58 eka rundi ja Zoloev lataa kaiken. Ei mihinkää ja hymyilee vaan ja tiedostaa "ei mihinkään, vittu mikä äijä"

7:58 Engin huutaa yleisöstä "can you roll out John?". Ja Brzenk näyttää että onnistuuko.


View: https://youtu.be/7uD8vx1wz4A
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä Brezenki veikkaisin.
Kumpikin tuntuisi kyllä olevan todella kovassa ja tiukkoja treeni leirejä ottaneet lähiaikoina.
Toddzillan ongelma näyttäs olevan vauhti. En muista millon viimeks joku ois voittanu sen sillaa että matsi pysähtyny? Brzenk ei oo mikään tykki starttaaja kyllä millään 😄 Toivottavasti tulis kohta matsia!
 
Oon kattonu monta kertaa ton Brzenk vs Zoloev. On se jäätävä ukko kun tulee takas 57v ja vie yhden kaikkien aikojen parhaista, ja nykyajan kovimman? 90kg sarjan vääntäjän. :worship:

Highlightit;
3:58 eka rundi ja Zoloev lataa kaiken. Ei mihinkää ja hymyilee vaan ja tiedostaa "ei mihinkään, vittu mikä äijä"

7:58 Engin huutaa yleisöstä "can you roll out John?". Ja Brzenk näyttää että onnistuuko.


View: https://youtu.be/7uD8vx1wz4A

Noi Brzenkin syvähookki ranteen avaukset on kyl uskomatonta kamaa. Mun on vaikee tehä noita edes seminoviiseille, ja reenaannu noita vuosia joka viikko 😄 Tosin tossa saattaa olla pienenä salaisuutena toi että tehään aina pitkän matsin lopussa? Saatanallista silti 😮
 
Noi Brzenkin syvähookki ranteen avaukset on kyl uskomatonta kamaa. Mun on vaikee tehä noita edes seminoviiseille, ja reenaannu noita vuosia joka viikko 😄 Tosin tossa saattaa olla pienenä salaisuutena toi että tehään aina pitkän matsin lopussa? Saatanallista silti 😮

Ja tollasta vääntäjää vastaa ku Khadzi Zoloev. On saatanallista.
 
Ja tollasta vääntäjää vastaa ku Khadzi Zoloev. On saatanallista.
Tossa salee kans isoja muuttujia että ketä pystyy "can openoimaan" 😄 Siis siinä mielessä, että ite tiiän noviisejä joita on mahoton avaa syvähookista, mutta toisaalta oon avannu suomenmestareita sieltä. Esim joku Pynnönen voi olla teoriassa vaikeempi avaa syvähookista ku Zoloev, vaikka Zolo tietenni voittavampi kädenvääntäjä.
 
Ylimääräsenä reeninä sparrattiin kaverin kanssa keskikovaa ja filosofoitiin kädenvääntöä pari tuntia. Äärimmäisen hyvä harjoitus. Näitä pitäs ottaa ihan monasti viikossa jos oikeesti vahvaksi haluis 💪
 
@number_one
2017 olit WAF MM-kisoissa 10. sijalla. Samassa sarjassa sijalla 14 eräs Krasimir Kostadinov. Miten Krasi noin kaukana kärjestä? Vitaly Laletin näköjää voittanu sarjan. Mites tuo WAF kisa menee esim. tossa sarjassa missä 16 osallistujaa? Monta matsia esim. sinulla oli
 
@number_one
2017 olit WAF MM-kisoissa 10. sijalla. Samassa sarjassa sijalla 14 eräs Krasimir Kostadinov. Miten Krasi noin kaukana kärjestä? Vitaly Laletin näköjää voittanu sarjan. Mites tuo WAF kisa menee esim. tossa sarjassa missä 16 osallistujaa? Monta matsia esim. sinulla oli
Tuplaeliminaatio kaavio. Eli cuppi missä ekasta tappiosta joutuu tappiokaavioon, missä taas tappiosta saa sijoituksen. Lopulta kaikilla 2 tappioo paitsi voittajalla, jolla 0 tai 1 tappio.

Siis ainoo selittävä tekijä miten oon ollu sijotuksissa Krasia edelle, koska oon sitä vahvempi ja parempi 😄 Ei vaan, en muista miten Krasille kävi noin, mutta 2 tappioo ottanu suorilla kahessa ekassa matsissa. Oiskohan ekalle kiekalla tullu pitkä matsi ja kaasuuntunu, tai sitten hävinny ekaksi vaikkapa Laletinille, ja sit hävinny esim virheillä seuraavan?

Ittellä tais tossa mennä sillaa että ekan matsin väänsin Farid Usmanovia vastaan, minkä hävisin. Sit tuli Unkarin ukko jonka ite flässäsin. Sen jälkeen tuli pahempi Unkarin karpaasi jonka kanssa oli pitkä hookki sota, minkä lopulta hävisin ja sain sijotuksen. Kyseinen Unkarin mörkö hävis sit seuraavan matsin ja oli muistaakseni sijalla 6.
 

View: https://youtu.be/QE3CFQoftNo


Larratin pelkkä oikeen käden reenaaminen jatkuu 😄 vasuri on "party hand" eli vääntää sillä vaan läpällä ja kännissä. Jännä nähä mikä vaikutus tollasella reenitavalla on miehen kehitykseen.
 
Treeni alkanut. Koirien kanssa hiljaista kävelyä ulkona, on sopiva treeni tähän kohtaan. Henki kulkee jo aika mukavasti. Yläselän ja hauisten lihakset ovat muisto vain. Samoin reidet ja pohkeet. Läskit toki jäljellä. Forkut pitäneet ihmeen hyvin "lihakset" tallella. Niitä tullut joskus sen verran rääkättyä, että ihmeen hyvin säilyneet. Kolmosen grippari ei myöskään kovin pahtalta tunnu, kun sitä sillon tällön puristelen. Ei toki ihan vielä pohjaan asti.
 
Treeni alkanut. Koirien kanssa hiljaista kävelyä ulkona, on sopiva treeni tähän kohtaan. Henki kulkee jo aika mukavasti. Yläselän ja hauisten lihakset ovat muisto vain. Samoin reidet ja pohkeet. Läskit toki jäljellä. Forkut pitäneet ihmeen hyvin "lihakset" tallella. Niitä tullut joskus sen verran rääkättyä, että ihmeen hyvin säilyneet. Kolmosen grippari ei myöskään kovin pahtalta tunnu, kun sitä sillon tällön puristelen. Ei toki ihan vielä pohjaan asti.
Siis runttaatsä kolmosella kylmiltään kotona? Super raakaa 😄👊
 
Pakko kun ei ole pienempää. 3.5 ja 4 muut mitä on. Vajaitahan ne pumppaukset toki on.
Äijällä oikeen vahvuset gripperit reenilaukussa ✌️ Mitäpä sitä mies muuta tarviikaan toisaalta?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom