Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enemmän näkisin ongelmana ton egopuolen. Sairaalloinen tarve saada hyväksyntää ja olla kukkulan kuningas koko ajan.
Tuleepi hieman mieleen eräs tämän palstan otevoimailija, joka pitää esimerkiksi täysin pöyristyttävän uskomattomana ajatusta siitä, että joku suomalainen ei olisi kuullut hänestä ja hänen saavutuksistaan. 🤔
 
kysymys vääntäjjille. Kuinka ranteen paksuus korreloi menestysmahdollisuuksiin? Mun ranne on kuin kyyn pojalla ja eihän ranteessa kai edes ole kunnolla lihasta jota vois kasvattaa. Taitaa ainoa keino olla semmonen yllätysmomentti kun vastustaja pelkää näkevänsä katkenneita luita silmissään.
 
kysymys vääntäjjille. Kuinka ranteen paksuus korreloi menestysmahdollisuuksiin? Mun ranne on kuin kyyn pojalla ja eihän ranteessa kai edes ole kunnolla lihasta jota vois kasvattaa. Taitaa ainoa keino olla semmonen yllätysmomentti kun vastustaja pelkää näkevänsä katkenneita luita silmissään.
Mulla on esim aika pienet mestat geneettisesti (no pun) 😄 Mut emmä tiiä onko tolla arkitasolla niin paljon merkitystä? Kun tekee hommat hyvin reenipuolella, on jo aika napakka vääntö jokasella. Emmä miettis tollasia 💪
 
Ainahan sitä kaavioissa lepovuoroja kaipaa 😁. No mulla on jo leuoista kyynärät välillä arkoina joten vääntöhommelit vois olla jo liikaa.
Ootko kokeillu virallisella pöydällä?
 
Ootko kokeillu virallisella pöydällä?
En ole ja vikasta ns- baariväännöstäkin on varmaan neljä vuotta. Sillon pikkujouluissa väänsin kaikkia halukkaita ja haluttomiakin vastaan ja pari häviötä tuli joten vois kuvitella että noista leuoista on baariväännössä apua kun porukat käyttää vain käsivartta. Onko kaapelilla parkkipaikkoja jos joskus sais aikaseksi tulla vierailemaan ihan mielenkiinnosta.
 
Ite ajattelen asiaa niin että voittaja sai kohdistettua enemmän voimaa käteen kuin häviäjä. Käsi liikkuu siihen suuntaan mihin on suurempi voimavektori. Ei siitä fysiikan laista pääse yli eikä ympäri.
 
En ole ja vikasta ns- baariväännöstäkin on varmaan neljä vuotta. Sillon pikkujouluissa väänsin kaikkia halukkaita ja haluttomiakin vastaan ja pari häviötä tuli joten vois kuvitella että noista leuoista on baariväännössä apua kun porukat käyttää vain käsivartta. Onko kaapelilla parkkipaikkoja jos joskus sais aikaseksi tulla vierailemaan ihan mielenkiinnosta.
Kyllä sinne meijän ukot autoja jättää ✌️ Mukaan vaan testaamaan!
 
Ite ajattelen asiaa niin että voittaja sai kohdistettua enemmän voimaa käteen kuin häviäjä. Käsi liikkuu siihen suuntaan mihin on suurempi voimavektori. Ei siitä fysiikan laista pääse yli eikä ympäri.
Oma ymmärrys että paremmalla tekniikalla vääntää lujempaa kuin pelkällä kädellä, mutta suurin kiista varmaan siinä että kumpi veis jos molemmat vääntäis oikein 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom