Kädenvääntö

Elbow foul tuo olisi ollut muissa liitoissa, ottamatta sen enempää kantaa tuohon matsiin niin itselle ei tuo wal formaatti uppoa yhtään, muutenkin tuollainen sääntöjen taivutus show jenkkimeno on liikaa suomalaiseen mentaliteettiin :D
Joo,kyllähän tuo aika show meininkiä on.Kaikki kunnioitus Larratin saavutuksia kohtaan,mutta yhtään stricteimmillä säännöillä olis voinut hyvinkin tulla takkiin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo,kyllähän tuo aika show meininkiä on.Kaikki kunnioitus Larratin saavutuksia kohtaan,mutta yhtään stricteimmillä säännöillä olis voinut hyvinkin tulla takkiin
Itse pidän tuosta pal meiningistä että käytetään kameroita ja pienimmätkin kyynärpäävirheet huomataan, tietty monet ei pidä ja sen ymmärrän mutta koen että urheilun periaatteeseen kuuluu selvät säännöt ja tulkinnanvaraisuus ja myöhempi jossittelu jää pois.
Myös tuo running foul on mielestäni turha ja tekee yksinkertaisesta lajista liian sekavan vaikka hyvää tarkoittaakin.
 
Itse pidän tuosta pal meiningistä että käytetään kameroita ja pienimmätkin kyynärpäävirheet huomataan, tietty monet ei pidä ja sen ymmärrän mutta koen että urheilun periaatteeseen kuuluu selvät säännöt ja tulkinnanvaraisuus ja myöhempi jossittelu jää pois.
Myös tuo running foul on mielestäni turha ja tekee yksinkertaisesta lajista liian sekavan vaikka hyvää tarkoittaakin.
Osuit naulan kantaan
 
Jännittävä huippumatsi. Levanin voima-arvot ovat jo kaikkien tiedossa, joten kysymys taitaa olla, kuinka kovaan kuntoon Chaffee on saanut treenattua itsensä. Levan on hankkinut valtavat lihasmassat yläkroppaan videoiden perusteella eikä kunto ole mikään kovin rasvainen suuresta massasta huolimatta. Veikkaan paremman tiedon puutteessa 5-1 voittoa Levanille. Ikävä kyllä veikata mitenkään päin, sillä pidän molempien ukkojen tyylistä.
 
Elbow foul tuo olisi ollut muissa liitoissa, ottamatta sen enempää kantaa tuohon matsiin niin itselle ei tuo wal formaatti uppoa yhtään, muutenkin tuollainen sääntöjen taivutus show jenkkimeno on liikaa suomalaiseen mentaliteettiin :D
Toi Larratti taitaa olla melkoinen ämmä muutenkin. Piti kauheata kitinää tuomarille moneen otteeseen.
 
Muuttui maksulliseksi, ainakin minulle :D nyt alkaa Irakli vs Mosier.
Tuli näköjään toistuva kuukausimaksu tuosta, aika kehveli ukko tuo Mazurenko.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom