Kädenvääntö

Ei ollut muita vissiin 🤔 oli kyllä yrittänyt saada muitakin mutta ei olleet tulleet...
Esa oli kyllä todella pelottavan näkönen jopa noihin kinkereihin 😮
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voittaako levani puhtaasti tänään? Siis 6-0...muuten ei kyllä voita puhtaasti 😂
Jotenkin kokoajan ite käännyn enemmän siihen että Levan vie todella selkeesti 🤒
 
No vähän sama itellä kyllä... Toi 50 kilon painoero on vaan niin iso että... Mä en ymmärrä miksi chaffee ei ole ottanut yhtäön painoa lisää...
Ymmärsin että Chaffee ei reenaa paljoo muuta kuin väännön apuliikkeitä? Ei esim kyykkyä tai penkkiä ikinä. Se voi selittää miksi näyttää paljon heikommalta kuin onkaan.
 
Jotenkin kokoajan ite käännyn enemmän siihen että Levan vie todella selkeesti 🤒

Sama. Vaikka Chaffee on ihan saatanan vahva.

Hitto Iso Devon pitää nyt nopee saada Levania ja Laletinia vastaan.

Kellään tietoa paljo Laletin painaa nykyään? On paksumpi kuin 2019.
 
IMG-20210905-WA0003.jpg


Aimasmäki lähetti tommosen kuvan koskien Jarmo Ruotsalaista! Kovaa kamaa 💪
 
Sama. Vaikka Chaffee on ihan saatanan vahva.

Hitto Iso Devon pitää nyt nopee saada Levania ja Laletinia vastaan.

Kellään tietoa paljo Laletin painaa nykyään? On paksumpi kuin 2019.
140kg taisi jossain lukea. Ohan se paksu nykysin 😄
 
Itse epäilen että Levan voittaa 6-0 tai 5-1 mikäli pyrkii hookkiin niinkuin on uhonnut, Chaffeen matsi Deivydas Rimkusta vastaan herätti epäilyksen ettei kahvi kestä levanin valtavaa toprollia.
Toki kaikki tsempit Chaffeelle jos saisi mörön kaadettua :D menisi rankingi uusiksi mutta jotenkin tuntuu että Levan ja Laletin ovat jo aivan omalla tasollaan verrattuna jopa Tsyplenkoviin.
 
No vähän sama itellä kyllä... Toi 50 kilon painoero on vaan niin iso että... Mä en ymmärrä miksi chaffee ei ole ottanut yhtäön painoa lisää...
Jos on aina tottunut olemaan tietyssä painossa niin voi olla riskaabelia lähteä nostamaan rajusti, onhan tuo jo esim. Trubinin, Michael Toddin, Levanin ja Deniksen kanssa osoittautunut että isompi ei ole aina parempi varsinkaan kestävyyden kannalta.
Levan on jo lähes epäinhimillisen kokonen niin siinä näyttää kaikki vieressä pieneltä :D kuva vääristää enemmän kuin tuhat sanaa ja onhan ainakin aikasemmin kahvi ollut reilusti päälle 200 raakapenkkimies että on siellä reilusti pattia.
 
Sama. Vaikka Chaffee on ihan saatanan vahva.

Hitto Iso Devon pitää nyt nopee saada Levania ja Laletinia vastaan.

Kellään tietoa paljo Laletin painaa nykyään? On paksumpi kuin 2019.
Mä en jaksa uskoa että larratti riittää vaikka painaisi 150kg 😃
 
Jos on aina tottunut olemaan tietyssä painossa niin voi olla riskaabelia lähteä nostamaan rajusti, onhan tuo jo esim. Trubinin, Michael Toddin, Levanin ja Deniksen kanssa osoittautunut että isompi ei ole aina parempi varsinkaan kestävyyden kannalta.
Levan on jo lähes epäinhimillisen kokonen niin siinä näyttää kaikki vieressä pieneltä :D kuva vääristää enemmän kuin tuhat sanaa ja onhan ainakin aikasemmin kahvi ollut reilusti päälle 200 raakapenkkimies että on siellä reilusti pattia.
Varmasti noinkin mutta silti luulisi että jos olisi vaikka tullut 10 kiloa painavampana niin olisi parempi... Toi 50 kiloa on vaan jotenki liikaa mun silmissä 🤔
 
Voi olla.
Chaffeeta vastaan ois ylivoimane ennakkosuosikki kun pienempänäkin pysäytti kings movella ja vei. Ja Toddin kings movea vastaan ei ollu Kahvilla aseita.
Screenshot_20210905-191952_YouTube.jpg

Täytyy sanoa kyllä että ei ollut kaunista katsottavaa tää matsi. Muutenkaan noi Walin säännöt on vähän mitä on ja Larratti olis tuon varmaan muilla säännöillä hävinnytkin
 
katso liitettä 234109
En ees tiedä uskaltaako tätä kutsua kädenväännöksi😄 noh, makuja on monia sano musti kun muniaan nuoli
Elbow foul tuo olisi ollut muissa liitoissa, ottamatta sen enempää kantaa tuohon matsiin niin itselle ei tuo wal formaatti uppoa yhtään, muutenkin tuollainen sääntöjen taivutus show jenkkimeno on liikaa suomalaiseen mentaliteettiin :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom