Kädenvääntö

Itselle se oli kova näyttö kun Levan jyräsi Bresnanin todella selvästi.

Laletinin haluisin nähdä useitakin jenkkivääntäjiä vastaan. Ja Levanin tietysti, mutta luulen että Levan voittaisi kaikki.

Tuossa oli mulle ennen näkemätöntä materiaalia missä testasivat Bresnanin ja vastustajan voimia ennen matsia. Joka suunnasta Alexey oli selvästi vahvempi eikä pitäisi edes huonona päivänä tulla kuokkaan. Mutta kuinkas kävikään!?
Itselle suurin lajin viehätys on ehkä juuri tämä. Kamppailu lajeissa on aina se yllätyksen mahdollisuus, etkä voi millään muulla mitata paremmuutta kuin matsaamalla.

Itte oon tosi skeptinen noihin tollasiin testeihin missä vedetään liikkumatonta objektia vastaa. Todennäkösesti siksi että vedin viime vuonna meijän seuran vastaavissa testeissä huonompia tuloksia ku meijän 70kg noviisit 😂

View: https://youtu.be/yLT53chDDkk
on muuten mielenkiintoinen pätkä!

Tosta vielä pakko sanoa, että voikohan ihmisillä olla erilainen kyky motivoitua vetämään tollaseen kahvaan mikä ei liiku?

Kun ite oon huomannu että oon esim ihan läpi paska kaikissa sellasissa otemittauksissa, missä vaan painetaan liikkumatonta kahvaa ja se kertoo sit kilot. Kun taas esim grippereissä ja salkuissa sun muissa oon vaan vähän säkki 😁

Miten Brzenk vs Lupkes matsit menny? Äijät varmaan kohdannu vuosikymmenten varrella jonku kerran. Kädenväännössä kiva kun on useita kovia 50v ukkoja ketkä olleet vuosikymmeniä mukana. Brzenk, Lupkes, Bath, Toddzilla jne.

Miten Brzenk vs Lupkes matsit menny? Äijät varmaan kohdannu vuosikymmenten varrella jonku kerran. Kädenväännössä kiva kun on useita kovia 50v ukkoja ketkä olleet vuosikymmeniä mukana. Brzenk, Lupkes, Bath, Toddzilla jne.

Lupkeshan oli vissiin aika pitkään poissa kuvioista ja teki paluun vasta kun 2000-luku oli pitkällä.

Brzenkhän siellä enemmän vei, vaikka Lupkesilla oli yläkynsi kun Brzenk oli tosi nuori.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Taas mitään lajista tietämättä tulen kysymään, niin puuttuuko Devonilta sellanen loppurutistuksen voima?
Tai siis useassa videossa näyttää että nyt joutuu vääntämään ihan tosissaan ja silti näyttää sellaiselta että toinen olisi voinut pysäyttää Devonin liikkeen.

Mitä mieltä Schoolboystä? Onko niin kova mitä videot antaa ymmärtää? Esim siinä videossa Devonin vääntäminen näytti jo tositekemiseltä, sama oli itseasiassa jossain Larry Wheelsin videoissa.

Taas mitään lajista tietämättä tulen kysymään, niin puuttuuko Devonilta sellanen loppurutistuksen voima?
Tai siis useassa videossa näyttää että nyt joutuu vääntämään ihan tosissaan ja silti näyttää sellaiselta että toinen olisi voinut pysäyttää Devonin liikkeen.

Mitä mieltä Schoolboystä? Onko niin kova mitä videot antaa ymmärtää? Esim siinä videossa Devonin vääntäminen näytti jo tositekemiseltä, sama oli itseasiassa jossain Larry Wheelsin videoissa.

Devonhan on selkeesti enemmän puolustussuunnan vääntäjä kuin melkeen kukaan muu. Eli puoluskulma on vahva ja kestävyydellä väsyttää jolloin pystyy viemään tyynyyn vastuksen. Monesti tosin tarkotuksella ei vie esim supermatsissa vastustajaa tyynyyn liian nopeasti, koska kestävämpänä se hyödyttää jatkorundeja ajatellen sitä.

Schoolboylta en muista nähneeni megakovia pänahkoja virallisina otteluvoittoina. Varmaan vahva, mutta paha sanoa miten vahva. Muutaman tappion näin siltä kisoissa ihan nobodyille jenkeille 😓

@number_one mitä veikkaat käy Schoolboy vs Larry Wheels?

Sanosin että koulupoika flässää 😁 Startti on aina se vaikein asia uusille vääntäjille.

Jätän tosin pienen option että Larryn käsi ei liiku mihinkään ja se vie.

Sanosin että koulupoika flässää 😁 Startti on aina se vaikein asia uusille vääntäjille.

Jätän tosin pienen option että Larryn käsi ei liiku mihinkään ja se vie.

Ite veikkaaan koulupojan vievän. Tosin olen nähnyt häneltä lähinnä sparria enkä kisavääntöjä. Sama tietysti Larryn kohdalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom