Ouluun treenilleJokos Kimmo alkaa kohta oleen meidän matsin aika?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ouluun treenilleJokos Kimmo alkaa kohta oleen meidän matsin aika?
Vasen hauis aikaslailla pois pelistä. Vasarakääntöä pystyn sillä tekemään, mutta kämmen ylöspäin ei tule mitään. Sama vääntöpöydässä, jos käännän kämmentä itseäni päin. Repeämä hauiksen alapään kiinnikkeissä. Treenivääntöjä pystyn kyllä ottaan vasurillakin, kun jättää isommat reuhtomiset pois.Mikä on Putkiksen vasurikäden laita ? Muistan että sanoit joskus ettei pysty sillä tavalla reenaamaan mitä oikealla mutta onko parempi nykyään ?
Emil vs MarjomaaHaluisin muuten nähdä vielä uudestaan ton Salminen vs Emil. Ihan koska nyt Salminen tietää mitä sieltä voi tulla ja se vaikuttaa aina uusinnoissa. Tietty Emil varmaan haluaa jonku uuden nimen mitä ei oo kohdannu ennen. Tai voisin kuvitella. Mä haluisin nähdä Tervo vs Juvonen vasurilla. Topi ootteko ottanu koskaan yhteen esim turnauksissa ? Tai sit Hukkanen vs Tervo vasuri. Nää ois musta aika tasaset parit.
Minäkin, 2 vuoden päästäEmil vs Marjomaa
Emil vs Pynnönen
Noi matsit mä haluisin nähä
En oo varma oonko ikinä Tervon kanssa vääntäny? Vaikuttaa pahalta ukolta. Hukkanen voi kokeilla sen eka, kerta hävis mulle sm kisoissa viimeksi![]()
Musta tää on hyvä että porukka on realistista ja haluaa edetä rauhassa pikkuhiljaa eteenpäin. Varsinki kun tässä ei ole Emilillä mikään kiire. Varmasti löytyy monenlaista vastusta ulkomaita myöden kyllä.Minäkin, 2 vuoden päästä![]()
![]()
View: https://youtube.com/shorts/5w65772JjVU?si=h-YeF1fWqwFuN6D3
Kahvi näytti että mun pohdiskelut oli ihan turhaa leuan louskutusta![]()
Lihasmassa joo vähän pudonnu parhaista vuosista, mutta käsi edelleen varmasti rautaaKahvi on kunnossa. Ihan saatanan vahva.
Paitsi sano että niska vaivaa vieläki ja vaatii jossai kohtaa leikkauksen.
Odotan että Topi puhuu 3 erää Matille siitä miksei se mee sinne padiin. Total Domination.Kädenvääntö matsi meitsi vs Matti Sarjonen tuolla väliaika showna![]()
Viikko sitten treenattiin Matin kanssa ja vaikutti olevan kyllä jämäkässä kunnossa. Kova matsi tulee.Odotan että Topi puhuu 3 erää Matille siitä miksei se mee sinne padiin. Total Domination.
Joo siis Sorjonen super härkänenViikko sitten treenattiin Matin kanssa ja vaikutti olevan kyllä jämäkässä kunnossa. Kova matsi tulee.
Kunnon hookkia ja kyynärpäät kiittääJoo siis Sorjonen super härkänenTulee helvettiä alusta loppuun.
Mites sulla muuten kädet kunnossa? Pystyy vääntämään molemmilla käsillä?Kunnon hookkia ja kyynärpäät kiittää![]()