Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Sisun Lauri näytti sparrailevan Sirkkilää. Lauri on ensi kevään Sm kisoissa jo kova kisaaja.
Mikäs tän ukon lajitausta oli kädenvääntöön? Näytti kovalta 💪

Mä voisin haluta nähdä tämmöset matsit. Sanoin jo paikan päällä Oliver S vs Asseri Klingel oikeella. Näiden sparria katelleena tää ois hyvä matsi. Vasurit molemmilla paremmat mutta oikeella tää ois varmaan tasasempi painolla mitää merkitystä sitä paitsi jos Oliver on armeijassa nyt ni antaa pojan syödä kunnolla. Sit toinen matsi vois olla vasurilla toi -Kinnunen ja Ala-laurinaho oisko tässä -95kg sarjan parhaat vasurit. Eikä mua haittaa vaikka tonkin matsin ihan suoraan markkinoisi paras tosta sarjasta vaikka jätkät painais molemmat 100kg tuolla kisassa. Kyl varmaan kumminki näin on. Samoin kuin oli nyt oikeella jätkät -95kg. Sit Hermula - Westergård oikeella mut se menee varmaan ens vuoteen. Henrillä on parempi nyt toi sen oikee mitä ennen leikkausta. Ja ranne on parempi mutta veikkaan että Henri joutuis tekee elämäsä prässin silti jotta saa Fredin pöytää. Muistaakseni Toiva ja Mikkonen voitti kans vain näin sen. Nää ei oo koskaan kätelly ees ja Se ois kiva nähdä. Hukkanen ja Juvonen ois kans sellai laatumatsi. Molemmat on mitaliukkoja kokoajan tasonsa puolesta. Mä laittasin Pputkosen uusiksi Jimin kanssa. Se varmaan menis vähä erilai kun nyt Jimi huomas mitä siin ei voi tehdä. Jimillä on kaikki fyysinen kyllä mut on niin kokematon kun ajattelee Pputkosen uraa ni onhan nyt ihan valovuosi eroa kisavääntöjen määrässä. Pertulle ja Marjomaalle joku ulkomaalainen ehdottomasti. Menee hukkaan näiden kyky junnata Suomipoikien kanssa nyt enää. Mut jos on ilta missä vaan Suomipojat vääntää ni nää voi ottaa vasurilla keskenään kyl. Ei se huono olisi! Naisista ei voi oikee sanoo ku onhan noiden Sannin ja Emmin kohdattava uusiksi. Ihan selkee. Molemmat kädet.

Niitä Kimmojahan tosiaan piisaa. Ihan sitä Hoota ajattelin. Ei mennä mopolla moottoritielle.
Mä haluan Putkis nähdä mitä Walentin tekee sun kans ensin ku mietin ees tota. Tossa saa kyl olla molemmat tarkkana startissa. Mulla on tää oikee olkapää sen verta rikki että jatkuva kova harjoittelu on tuskaa ollu nytkin. Kyllähän tohon kisapöytään kivut saa pois mut se harjoittelu ja päivittäiset ongelmat olan kanssa tekee hankaluutta. Vasurissa ois potentiaali rakentaa Pumpkin hand.

Mä haluan Putkis nähdä mitä Walentin tekee sun kans ensin ku mietin ees tota. Tossa saa kyl olla molemmat tarkkana startissa. Mulla on tää oikee olkapää sen verta rikki että jatkuva kova harjoittelu on tuskaa ollu nytkin. Kyllähän tohon kisapöytään kivut saa pois mut se harjoittelu ja päivittäiset ongelmat olan kanssa tekee hankaluutta. Vasurissa ois potentiaali rakentaa Pumpkin hand.
Mä jo lupasin Palelle että en edes yritä hookkiin. Nyt top rollaillaan.

Jimiä vastaan koitin ekassa väännössä jotain uutta tyyliä ja vituiksihan se meni. Kolme seuraavaa menikin sit paremmin, kun palasin perusvääntööni. Katotaan nyt sitten miten tossa toprolli kokeilussa käy?
Mikä on Putkiksen vasurikäden laita ? Muistan että sanoit joskus ettei pysty sillä tavalla reenaamaan mitä oikealla mutta onko parempi nykyään ?

Back
Ylös Bottom