Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Mikä on Putkiksen vasurikäden laita ? Muistan että sanoit joskus ettei pysty sillä tavalla reenaamaan mitä oikealla mutta onko parempi nykyään ?
Vasen hauis aikaslailla pois pelistä. Vasarakääntöä pystyn sillä tekemään, mutta kämmen ylöspäin ei tule mitään. Sama vääntöpöydässä, jos käännän kämmentä itseäni päin. Repeämä hauiksen alapään kiinnikkeissä. Treenivääntöjä pystyn kyllä ottaan vasurillakin, kun jättää isommat reuhtomiset pois.

Haluisin muuten nähdä vielä uudestaan ton Salminen vs Emil. Ihan koska nyt Salminen tietää mitä sieltä voi tulla ja se vaikuttaa aina uusinnoissa. Tietty Emil varmaan haluaa jonku uuden nimen mitä ei oo kohdannu ennen. Tai voisin kuvitella. Mä haluisin nähdä Tervo vs Juvonen vasurilla. Topi ootteko ottanu koskaan yhteen esim turnauksissa ? Tai sit Hukkanen vs Tervo vasuri. Nää ois musta aika tasaset parit.

Haluisin muuten nähdä vielä uudestaan ton Salminen vs Emil. Ihan koska nyt Salminen tietää mitä sieltä voi tulla ja se vaikuttaa aina uusinnoissa. Tietty Emil varmaan haluaa jonku uuden nimen mitä ei oo kohdannu ennen. Tai voisin kuvitella. Mä haluisin nähdä Tervo vs Juvonen vasurilla. Topi ootteko ottanu koskaan yhteen esim turnauksissa ? Tai sit Hukkanen vs Tervo vasuri. Nää ois musta aika tasaset parit.
Emil vs Marjomaa
Emil vs Pynnönen

Noi matsit mä haluisin nähä 💪

En oo varma oonko ikinä Tervon kanssa vääntäny? Vaikuttaa pahalta ukolta. Hukkanen voi kokeilla sen eka, kerta hävis mulle sm kisoissa viimeksi 😄😄

Kahvi on kunnossa. Ihan saatanan vahva.
Paitsi sano että niska vaivaa vieläki ja vaatii jossai kohtaa leikkauksen.
Lihasmassa joo vähän pudonnu parhaista vuosista, mutta käsi edelleen varmasti rautaa 💪 Olisiko vielä kerran maailman absoluuttiselle huipulle??

Viikko sitten treenattiin Matin kanssa ja vaikutti olevan kyllä jämäkässä kunnossa. Kova matsi tulee.
Joo siis Sorjonen super härkänen 😮 Tulee helvettiä alusta loppuun.

Back
Ylös Bottom