Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs tän ukon lajitausta oli kädenvääntöön? Näytti kovaltaSisun Lauri näytti sparrailevan Sirkkilää. Lauri on ensi kevään Sm kisoissa jo kova kisaaja.
8 kertaa käyny treeneissä. 20v punttitausta ja tehnyt melko paljon kädenväännön apuliikkeitä ennen ekoja varsinaisia vääntötreenejä. Fiksu ja analyyttinen kaveri, joka oppiii nopeasti. Ei ollenkaan semmonen puupää kuin esim. minä.Mikäs tän ukon lajitausta oli kädenvääntöön? Näytti kovalta![]()
hullun vahva kaveri on kyllä!Sisun Lauri näytti sparrailevan Sirkkilää. Lauri on ensi kevään Sm kisoissa jo kova kisaaja.
Niitä Kimmojahan tosiaan piisaa. Ihan sitä Hoota ajattelin. Ei mennä mopolla moottoritielle.Kuka Kimmo![]()
Mä haluan Putkis nähdä mitä Walentin tekee sun kans ensin ku mietin ees tota. Tossa saa kyl olla molemmat tarkkana startissa. Mulla on tää oikee olkapää sen verta rikki että jatkuva kova harjoittelu on tuskaa ollu nytkin. Kyllähän tohon kisapöytään kivut saa pois mut se harjoittelu ja päivittäiset ongelmat olan kanssa tekee hankaluutta. Vasurissa ois potentiaali rakentaa Pumpkin hand.Niitä Kimmojahan tosiaan piisaa. Ihan sitä Hoota ajattelin. Ei mennä mopolla moottoritielle.
Mä jo lupasin Palelle että en edes yritä hookkiin. Nyt top rollaillaan.Mä haluan Putkis nähdä mitä Walentin tekee sun kans ensin ku mietin ees tota. Tossa saa kyl olla molemmat tarkkana startissa. Mulla on tää oikee olkapää sen verta rikki että jatkuva kova harjoittelu on tuskaa ollu nytkin. Kyllähän tohon kisapöytään kivut saa pois mut se harjoittelu ja päivittäiset ongelmat olan kanssa tekee hankaluutta. Vasurissa ois potentiaali rakentaa Pumpkin hand.
Neljä viikkoa enää tähän matsiin ja tullaan heittää tämmösiä kierrepalloja. Menee reenisuunnitelmat ihan uusiksiMä jo lupasin Palelle että en edes yritä hookkiin. Nyt top rollaillaan.
Ei kuitenkaan mitään vastapalloa tule nuoremmalta vanhemmalle ? ;)Neljä viikkoa enää tähän matsiin ja tullaan heittää tämmösiä kierrepalloja. Menee reenisuunnitelmat ihan uusiksi![]()
EiEi kuitenkaan mitään vastapalloa tule nuoremmalta vanhemmalle ? ;)
Jimiä vastaan koitin ekassa väännössä jotain uutta tyyliä ja vituiksihan se meni. Kolme seuraavaa menikin sit paremmin, kun palasin perusvääntööni. Katotaan nyt sitten miten tossa toprolli kokeilussa käy?Neljä viikkoa enää tähän matsiin ja tullaan heittää tämmösiä kierrepalloja. Menee reenisuunnitelmat ihan uusiksi![]()
Mikä on Putkiksen vasurikäden laita ? Muistan että sanoit joskus ettei pysty sillä tavalla reenaamaan mitä oikealla mutta onko parempi nykyään ?Jimiä vastaan koitin ekassa väännössä jotain uutta tyyliä ja vituiksihan se meni. Kolme seuraavaa menikin sit paremmin, kun palasin perusvääntööni. Katotaan nyt sitten miten tossa toprolli kokeilussa käy?