Kädenvääntöä soijasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja default
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Elikkäs homman nimi seuraavanlainen..olen ollut pari vuotta kasvispupertaja,eli ei lihaa,kanaa tai kalaa.Lihan olen korvannut syömällä soijaa eri muodoissa vähintään kerran viikossa,yleensä 2. Tarkoitan tällä siis sitä tummaa soija rouhetta mitä kaupasta saa,ravinto arvoista jotain rasvaa 0.5%,prot 60%,energiaa 345kcal,ja rautaakin n.11mg.Maku on varmasti monelle lihaan tottuneille pitkä miinus mutta kun heittää ennakkoasenteen romukoppaa ja maistaa edes sitä kunnolla tehtyä soijapihviä niin vóla :kuola:
Kysymykseni kuuluukin onko kellään huonoja kokemuksia pitkäaikaisesta soijan syömisestä? lääkäri ainakin hyppi ilosta kattoon kun kuuli et syön sitä.
Ehkä hieman turha thredi mutta kämppis & treenikaveri vannoutuneena lihansyöjänä manaa aina että tuosta ei hyvää seuraa :jahas: ilmeen kanssa :p vaikkei ole edes maistanut :rolleyes: kokemuksia ja omia reseptejä saapi laittaa :] ja admineille sen verran tietoiskua että söörtsistä kelasin kaikki soija-keskustelut läpi ennen tätä :)

No tossa YLHÄÄLLÄ ON HAKU!

Mutta sanon nyt. Soija alentaa testosteronitasoja ja vähentää riskiä sairastua sydäninfraktiin. Tarkoittanee, että olet one healthy son of a bitch, jonka vuoksi lääkäri hyppi ilosta.

Lääkäreille kaikki on tappavaa, kaikki pistää maksaarvot koholle, kaikki murhaa munuaiset, kaikki antaa sitä ja tätä ja PASKAT!

default sanoi:
ja admineille sen verran tietoiskua että söörtsistä kelasin kaikki soija-keskustelut läpi ennen tätä :)

Ehrmann sanoi:

Mitä järkee toi nyt oli sanoa? Kannattaa varmaan lukea ens se viesti mihkä vastaa eikä heti huutaa tota :P

Tuo muaki vähän ihmetyttää ei viitsitä lukea mihin vastataan. ite oon joskus vetäny soijasuikaleita vai mitä lie olikaan (semmosia broiler-suikaleen) näköstä tavaraa ja ihan hyväähän se oli ku maustaa kunnolla.

LOOL! Sori, my bad :P

ups :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom