kädenvääntäjiä e-karjalassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja diasus
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
49
onko pakkiksen lukijoissa ketään kädenvääntäjiä e-karjalasta....itsellä olisi kiinnostusta lajiin muutenkin kuin kapakkamuodossa mutta en tunne lähi-alueelta ketään harrastajia,valkosen tapeltakin kyselin mutta ei sekään tiennyt....yksin tuntuisi vähän typerältä väännellä :D,vaikka tietysti varma voitto olisikin.....hekoheko...niin ja itse olen lappeenrannasta..

Asut väärällä puolen Suomea, muuta pois sieltä!:D Taitaa lähin seurakin olla Helsingissä. Olen kyllä ihmetellyt miten tuolla suunnalla ei juuri harrasteta. Olisiko liian pitkä matka joskus käydä pääkaupunkiseudulla vääntämässä ja saamassa oppia? Perustat sitten uuden seuran sinne kotiseudulle.:whip:

Asut väärällä puolen Suomea, muuta pois sieltä!:D Taitaa lähin seurakin olla Helsingissä. Olen kyllä ihmetellyt miten tuolla suunnalla ei juuri harrasteta. Olisiko liian pitkä matka joskus käydä pääkaupunkiseudulla vääntämässä ja saamassa oppia? Perustat sitten uuden seuran sinne kotiseudulle.:whip:

kavereita kyllä siellä suunnalla asuu ja voisihan siellä joskus käydä turpaan ottamassa...pitää yrittää ukkoja saamaan liikeelle täälläkinpäin.....ihme homma kyllä ku ei ukkoja kiinnosta...

Täällä olis kiinnostusta!! Tekis mieli alkaa treenaamaan. Hiljalleen vois aloitella, että alkais olat ja ranteet kestämään.. ja lappeenrannassa asustellaan!!

No eipä noita ihmisiä sitten kiinnostakkaan kapakkalupailujen jälkeen...

Itekki luvannu monesti aloittaa uusiksi tuon, mutta eipä enää kiinnosta kun seuran omat junnutkin vie 100-0 tällä hetkellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom