Äiskä sanoi:Eipä taida olla tällä hetkellä, pitäiskö perustaa :D
Täällä olisi ainakin yksi perhe asiakkaaksi tyrkyllä siinä tapauksessa ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitsku sanoi:Täällä olisi ainakin yksi perhe asiakkaaksi tyrkyllä siinä tapauksessa ;)
Bennet sanoi:Joo itsekin voisin liittyä siihen perheeseen ;)
Onko tietoa mikä sali tuolta alueelta ois edes suht lähellä?
Bennet sanoi:Joo itsekin voisin liittyä siihen perheeseen ;)
Onko tietoa mikä sali tuolta alueelta ois edes suht lähellä?
Nipsu sanoi:Jyväskylän Voimannosto Klubi Keskustassa. Yläkaupungin makuunin vastapäätä. Itse sali on pommisuojassa, mutta kauppa näkyvästi kadulla.
:5:
Nail sanoi:Ei taida mun auttaa perustaa salia tänne Ritoniemi/Heinämäki alueelle, kun Palokan kuntokeskus ja Seppälän kuntomaailma sekä elixia pistää mun touhun hodariin nakiksi. Ja laite valikoima olis ainakin aluksi niin suppea että kevään tulo ois vaarassa. Tietysti jonkun oman pienen kaveripiiri salin vois kyhätä.
PS. Pitäisköhän tähän aikaa vuorokaudesta jo nukuttaa?! : :urjo:
Työt alkaa neljän ja puolen tunnin päästä siinä vaihessa voi vähän
Meneekö Huhtasuo liian kauaks? Siellä koulullahan on sali.Bennet sanoi:Onko kellään tietoa onko seppälän/kangaslammen suunnalla suht hyviä ja halpoja saleja?
aldair sanoi:Meneekö Huhtasuo liian kauaks? Siellä koulullahan on sali.
aldair sanoi:Meneekö Huhtasuo liian kauaks? Siellä koulullahan on sali.
Ja jos oikein reenata meinaa niin se ylistetty Top Shape on ihan väärä paikka!!
Varsinkin jos voimanosto tyylisesti reenaa (voihan sitä reenata muutenkin kovaa ) niin sinne on automaattinen porttikielto! Kokemusta on..
aldair sanoi:Ja jos oikein reenata meinaa niin se ylistetty Top Shape on ihan väärä paikka!!
Varsinkin jos voimanosto tyylisesti reenaa (voihan sitä reenata muutenkin kovaa ) niin sinne on automaattinen porttikielto! Kokemusta on..
Nail sanoi:Top Shapessa on ilmainen tutustumis käynti. Siel vois ihan piruttain käydä joku kerta. Harmittaakun toi Tikkakoski on aika kaukana, kun siel ei uimahallin sali maksa kuin pari euroa kerta. Kaveri käy siellä. Itse meen testaa sen tällä viikolla viel, jos ehdin.
Siitä Huhtasuon koulun salista ois kiva saada lisätietoa. Mulle sopis hyvin joku sali, jossa on edulliset kertakäynnit, koska voin vetää osan treeneistä himassa.