Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äiskä sanoi:
Eipä taida olla tällä hetkellä, pitäiskö perustaa :D

Täällä olisi ainakin yksi perhe asiakkaaksi tyrkyllä siinä tapauksessa ;)

Nitsku sanoi:
Täällä olisi ainakin yksi perhe asiakkaaksi tyrkyllä siinä tapauksessa ;)

Joo itsekin voisin liittyä siihen perheeseen ;)

Onko tietoa mikä sali tuolta alueelta ois edes suht lähellä?

Bennet sanoi:

Seppälänkankaalla on Elixia, muista en tiedä. Itselleni ei kyllä nappaa nuo jäsenyydellä toimivat klubisalit.

Bennet sanoi:

Elixia on ja Kuntomaailma muuttaa ahjokeskukseen vissiin lähiaikoina. On täällä jotain kolujen sun muiden pikkusaleja, mutta ne ainakaan rajotettujen aukioloaikojen suhteen sovi mun kuvioihin yhtään.

Jyväskylän Voimannosto Klubi Keskustassa. Yläkaupungin makuunin vastapäätä. Itse sali on pommisuojassa, mutta kauppa näkyvästi kadulla.

Jos tahtoo reenata kovaa, kovassa seurassa, ilman hienostelua ja ilman pelkoa, että painot loppuu, niin se on sitten tämä mesta. Pari numeroa taaksepäin oli tästä salista kattava esittely Bodaus-lehden vikoilla sivuilla.

:5:

No nyt ollaan asetuttu tänne jyppilään. Ollaan käyty treenaamassa sportligtissa. Ihan ok paikka, vaikka vähän pieni sali onkin. Mites tuo monitoimitalon punttisali? Käykö siellä paljon porukkaa treenaamassa ja mihin aikaan siellä on eniten porukkaa? Minkälaiset aukioloajat siellä on??

Monnari on auki puol kymmeneen illalla. Itse käyn ihan iltaisin, kun alkuillasta siellä on porukkaa kuin hyvällä lakkasuolla mummoja...
Jos päiväs aikaan pystyy käymään, niin silloin siellä on mukavan väljää. Itse tuossa keväällä, lomautuksen aikaan, kävin aina puolen päivän jälkeen ja ei tarvinnut laitteisiin jonotella....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nipsu sanoi:
Jyväskylän Voimannosto Klubi Keskustassa. Yläkaupungin makuunin vastapäätä. Itse sali on pommisuojassa, mutta kauppa näkyvästi kadulla.
:5:

Kävin tutustumassa kyseiseen paikkaan jokunen aika sitten. Kuukauden hinta ei ollut ainakaan paha. 25eur/kk, jos en ihan väärin muista. Raudat ei tosiaan lopu kesken. Laitteet ei ole ihan 2000-luvulta, mutta eihän ne lihakset laitteita katso.

Jossain lehdessä oli pari kuukautta sitten vertailu Jyväskylän saleista. Harmittaa kun ei tullut otettua talteen sitä. Täytyy ihan oma lista tehdä noista saleista ja hinnoista kunhan täs joutaa.

Jos jollain on fitness factoryn nyky hinnoista tietoo niin olis kiva, kun joku ilmoittelis vaikka tähän threadiin.

Äiskä sanoi:
Eipä taida olla tällä hetkellä, pitäiskö perustaa :D

Ei taida mun auttaa perustaa salia tänne Ritoniemi/Heinämäki alueelle, kun Palokan kuntokeskus ja Seppälän kuntomaailma sekä elixia pistää mun touhun hodariin nakiksi. Ja laite valikoima olis ainakin aluksi niin suppea että kevään tulo ois vaarassa. Tietysti jonkun oman pienen kaveripiiri salin vois kyhätä.

PS. Pitäisköhän tähän aikaa vuorokaudesta jo nukuttaa?! : :urjo:
Työt alkaa neljän ja puolen tunnin päästä siinä vaihessa voi vähän :zzzz:

Nail sanoi:
Ei taida mun auttaa perustaa salia tänne Ritoniemi/Heinämäki alueelle, kun Palokan kuntokeskus ja Seppälän kuntomaailma sekä elixia pistää mun touhun hodariin nakiksi. Ja laite valikoima olis ainakin aluksi niin suppea että kevään tulo ois vaarassa. Tietysti jonkun oman pienen kaveripiiri salin vois kyhätä.

PS. Pitäisköhän tähän aikaa vuorokaudesta jo nukuttaa?! : :urjo:
Työt alkaa neljän ja puolen tunnin päästä siinä vaihessa voi vähän :zzzz:

Riittävän lähelle meikäläistä kun sen salin perustat niin varmasti rupean siellä käymään. ;)

Bennet sanoi:
Onko kellään tietoa onko seppälän/kangaslammen suunnalla suht hyviä ja halpoja saleja?
Meneekö Huhtasuo liian kauaks? Siellä koulullahan on sali.

Ja jos oikein reenata meinaa niin se ylistetty Top Shape on ihan väärä paikka!!
Varsinkin jos voimanosto tyylisesti reenaa (voihan sitä reenata muutenkin kovaa :rock: ) niin sinne on automaattinen porttikielto! Kokemusta on..

aldair sanoi:

Ai on?!? Minkälainen ja paljon hinta??

aldair sanoi:

Varsinkin jos voimanosto tyylisesti reenaa (voihan sitä reenata muutenkin kovaa :rock: ) niin sinne on automaattinen porttikielto! Kokemusta on..

Nyt alko kiinnostaa. Kerrohan lisää hinnoista yms

Tuo Huhtasuon salin maksu oli käsittääkseni todella halpa, mutta aukioloajat aikalailla rajoituetut? vai onko jollain parempaa tietoa?

Top Shapessa on ilmainen tutustumis käynti. Siel vois ihan piruttain käydä joku kerta. Harmittaakun toi Tikkakoski on aika kaukana, kun siel ei uimahallin sali maksa kuin pari euroa kerta. Kaveri käy siellä. Itse meen testaa sen tällä viikolla viel, jos ehdin.

Siitä Huhtasuon koulun salista ois kiva saada lisätietoa. Mulle sopis hyvin joku sali, jossa on edulliset kertakäynnit, koska voin vetää osan treeneistä himassa.

aldair sanoi:

Ja mikähän vika mahtaa olla top shapessa? :curs: Mun mielestäni todella hyvä sali, vehkeet aina kunnossa ja kaikki tarpeellinen löytyy. Tosin isoimmat käppärit vain 40kg mutta riittää mun kokoiselle hukkapätkälle vielä.

Nail sanoi:
Top Shapessa on ilmainen tutustumis käynti. Siel vois ihan piruttain käydä joku kerta. Harmittaakun toi Tikkakoski on aika kaukana, kun siel ei uimahallin sali maksa kuin pari euroa kerta. Kaveri käy siellä. Itse meen testaa sen tällä viikolla viel, jos ehdin.

Siitä Huhtasuon koulun salista ois kiva saada lisätietoa. Mulle sopis hyvin joku sali, jossa on edulliset kertakäynnit, koska voin vetää osan treeneistä himassa.

Tulipa mieleeni kun asun tässä aika lähellä koulua et käyn täs joulun jälkee kattoo paikkaa ja voisin kysellä hintoja samalla. Ilmottelen sit tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom