No tässä ketjussahan ois ainesta saliarvosteluun...
Ollaan pari kertaa mietitty et jos kävis jätkien kanssa tekemässä mavetreenit tuossa "ekalla ilmasella". Pari kertaa oon yrittänyt ottaa niitä "eka kerta ilmaseksi" lappuja isommissa marketeissa olevilta mainostajilta, mutta jostain syystä mainospuheet on loppunut kun oon kysynyt että onko siellä monoliftiä tai monostandia...
"ihan on hyvät laitteet" :jahas:
Niin, mietin kans sitä samaa: Ostat sen rahkan Prismasta mustassa muovipussissa ja samalla sitoudut ostamaan koko vuoden rahkat tai tulee sanktiota. Vois vituttaa kun siellä pussissa ei oliskaan ehrmannia.Mistähän näitä perinteitä revitään? Jos oot aina käyny ostaan rahkas Siwasta, mutta harkitsetkin nyt rahkan ostamista Prismasta, luuletko että saat ekan rahkas ilmaseksi..? Niinku "perinteisesti"?
Ollaan pari kertaa mietitty et jos kävis jätkien kanssa tekemässä mavetreenit tuossa "ekalla ilmasella". Pari kertaa oon yrittänyt ottaa niitä "eka kerta ilmaseksi" lappuja isommissa marketeissa olevilta mainostajilta, mutta jostain syystä mainospuheet on loppunut kun oon kysynyt että onko siellä monoliftiä tai monostandia...
"ihan on hyvät laitteet" :jahas: