Jyväskylän Elixian käsittämätön "joustavuus" siis täyttä kusipäisyyttä

Johan on riita. Sukset on menneet todella ristiin, eikä sitä varmaan ole helpottanut aistittavissa oleva suuttuminen kun asiat eivät mene niin kuin pitäisi:curs:
Itse salillakävijänä näen toki ongelmana myös sen, kun lapset juoksee salilla treenarien seassa (valvomatta). Monesti ollut lähellä piti tilanteita, kun joku punnertaa penkkiä ja iloinen viikari puikahtaa läheltä (alta) esimerkiksi. Siinä vaarassa sekä punnertaja että lapsi. Entäs sitten kun jotain sattuu...
Vanhemmat vakuuttaa että kyllä me valvotaan, mutta jokainen pienten lasten kanssa touhunnut tietää että käytäntö voi olla jotain muuta:rock:
Siinä tilanteessa kärsii tavallaan muut asiakkaat, kun koko ajan pitää olla varuillaan:(
Valvottuna mielestäni homma toimii, ja olisi pitänyt ottaa ensin selvää milloin lapsiparkki on ja ajoittaa oma treeni siihen ajankohtaan:kippis1:
Ja itse gradun Jyväskylään tehneenä voin sanoa että ennen ainakin gradu jätettiin sitten kun se oli valmis;)
Tuntuu kyllä salin puolelta aika joustamattomalta tuo suhtautuminen, kun vielä suullisesti annettu ymmärtää että jäsenyyttä ei aloiteta.
Kyllä jokainen täysivaltainen kansalainen vastaa itse omista tekemisistään (ja tekemättä jättämisistään).
Ainakin maalaisjärjellä ajatellen tuntuisi tässä tapauksessa olevan parasta sekä salille että "asiakkaille" että sopimus kuitenkin purettaisiin. Myönnettäisiin suosiolla että ei onnistu, odotukset ovat liian kaukana toisistaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kikkavitonen ja problem solved :D

Odotas vaan, kun Elixia tulee perässäs ja perustavat sinne salin.
Mutta huh, nyt osaakin suhtautua ihan eri tavalla näihin tiukkapaitaisiin saatanan kätyreihin, kun tulevat ahdistelemaan.

No onhan tuossa kyll omaakin vikaa mutta jos on sovittu et sen voi purkaa myös suullisesti ja se on purettu suullisesti niin luulis sen kassatädin tajuavan.Täyttä paskaahan tuo tuollainen on mutta minkäs teet kuin nimi on paperissa. itellä kävi noi vuokrasunnon kanssa se vitutti vähä enempi maksaa 600e/kk ;E

Joo toi Elixia on kyllä maailman paskin sali/ketju tai mitä lie sontaa ne vitun kusipäät tekee. :curs::curs:

Ite en ole joutunut maksamaan niille onneksi mitään. Tarina menee näin. Ajattelin käydä kokeilemassa Elixian salia tossa naapurissa. Tiskillä tyttö ohjaa mut jonkun esittelijän luo salikierrokselle. Kysyn typyiltä että saanko kierroksen jälkeen tehdä perinteisen ekan treenin ilmaseksi ja pohtia asiaa. Molemmat hymyilee ja sanoo että tottakai juu onnistuu..

No kiertelen siinä tädin kanssa 15 min kaikkia vehkeitä läpi. Kun päästään pukuhuoneisiin niin kerron että vaihdan nyt treenikuteen päälle ja jatketaan sitten kierrosta. Neidille tämä sopi ihan vitun hyvin. Vaatteiden vaihdon jälkeen vielä uus 15 min kierrosta ja jotain mainospaperien lukemista (esim. hinnasto on mainiota luettavaa; Ihan vitun kallis lafka saatana :evil::evil:)

Kun vihdoin saadaan muodollisuudet täyteen ilmoitan että mietin asiaa ja meen treenaa. Sitten joku yhtäkkiä joku kassaneiti ilmoittaa että mä en voi päästää sua treenaamaa ilmaiseksi. Mitä vittua!!!. Justhan me parikyt minaa sitten sovittiin että saan treenaa kunha kuuntelen teidän paskat ensin.. En tiedä oliko sama tyyppi kuin alussa vai eri, kaikki ne näyttää samoilta tyhmiltä blondeilta..

No se kierroksen järjestäjäkin oli kadonnut johonkin sopivasti. Kassa valittaa että "ei mulla ole oikeutta päästää sua treenaa".

Uskomatonta paskaa. Sitten ne vielä soittelee perään että jokos tuut tänne treenaa ja maksamaan ittes kipeeks jostain vitun paskasta luolasta mikä on täynnä vertaimeviä kusipää kapitalisti limanusjaskoita..

Saatana. Ei pitänyt avautua näin paljon mutta pistää vaan vihaksi. Toivottavastio kaikki te jotka kannatatte Elixia saatta sydärin ja jäätte auton alle ja se lafka menee konkkaan ja.....

Kirjoittelit tuossa, että otit yhteyttä pikkupomoon sopimuksen purkuun liittyen. Mielestäni kannattaa antaa neitiY:n asioida Elixian kanssa ja purkaa sopimus muuttopykälän nojalla, koska sopimus on kuitenkin neitiY:n ja Elixian välinen. Asia hoituu todennäköisesti nopeammin ja vältytte turhalta hampaiden kiristelyltä jos asianosaiset hoitavat homman. Turha heittää enempää vettä kiukaalle ;)

Sympatiani ovat täysin teidän puolella.

J.Stallion sanoi:
He myös sopivat että mister X ei tarvitse erillistä jäsenneuvotteluja/opastusta vaan voi tulla sinne treenaamaan ilman näitä muodollisuuksia.

Tiedä sitten missä määrin suulliset sopimukset ovat näissä asioissa päteviä, mutta tämä kohtahan ei täyttynyt heidän puoleltaan => purkuperuste? Mutta sitten päästään taas siihen, että miksi sopimusta ei irtisanottu kirjallisesti sovitun ajan sisällä.

e: Niin ja oma kanta asiaan. Pysyttelen "#¤%&&?!! kaukana saleista / ketjuista, joissa asiakkaat puoliväkisin pakotetaan hinnoittelun kautta treenaamaan vuosisoppareilla. Tuo touhu ei palvele asiakkaiden parasta millään tasolla. Ja muutenkin kun omaan treeniin riittää käytännössä tanko ja levypainot niin noilla kriteereillä löytyy saleja todella asiakasystävälliseen hintaan.

Mä pääsin aikoinaan Elixiasta erilleen (meni hermot) kun tein muuttoilmoituksen porukoiden luo tuonne perämehtään. Olin siellä kirjoilla vajaan kuukauden ja siirsin kirjat takaisin Jyväskylään. Hyvin toimi.

Eikös näistä ketjuista(CMS, yms) ollut tulossa joku FAQ tänne? Muistelen ainakin että jokunen kuukausi sitten Mike puhui semmosesta(tais olla lähinnä kiinni tekijöistä, selkeä tarve olis kyl sille FAQ:lle).

Joo toi Elixia on kyllä maailman paskin sali/ketju tai mitä lie sontaa ne vitun kusipäät tekee. :curs::curs:

Tuosta sun postauksesta saa sellasen kuvan, että halusit vaan ilmaisen salillakäynnin. Miksi etes menit sinne, kun tiesit että kyseessä on "kallis" paikka?

Kai niitä nyt vituttaa kaikenmaailman loiset, mitkä haluaa vaan sen "kokeilukerran" :rolleyes:

Ja noi ketjusalit on kyllä täysin perseestä..mutta vittuako te sitten niihin menette????

Menin sinne avoimin mielin tutustumaan paikkaan. Ei mulla ollut mitään käsitystä edes hinnoista ennen tota käyntiä. Aattelin että ne olis vähän kalliimpia kuin normi salit mutta niistä sais sitten parempaa palveluu yms.

Ei ainakaan tässä natsannu.

No niin sieltä tuli Elixian pomolta puhelu takaisin. Vaikeamman kautta pitää vääntää. Muutto ilmoitus pitää käydä näyttämässä :thumbs:

Pidin näiden ketjusalien huonoo mainetta hieman liioiteltuna juttuna mutta on niissä näyttäin jonkun verran perääkin.
Voi perkele! Siinä meni siisti poikamiesboksi alta! Kiitti vaa vitusti Elixia :lol2:

J.Stallion sanoi:
... Siinä meni siisti poikamiesboksi alta! Kiitti vaa vitusti Elixia...

Heh, eikös tämä ole vaan iloinen ja onnellinen asia. Mää olen ainakin tyytyväinen teidän puolesta kun saman katon alle päädytte... Tervetuloa "ukkomiesten" joukkoon :)

Paska juttu tuo riita, mutta onneksi selvisi.

Tämän asian muuten unohdin mainita tuossa aikaisemmin. Ja tälläiseen muotoon laitoin kysymyksen myös Tatulle tuonne vippien lakikysymys puoleen.

J.Stallion@Lakitoimisto sanoi:
4.) Onko sopimus pitävä? Jäsenneuvojalle on annettu suullisesti sellainen ehto että tulemme sinne joko parina tai ei ollenkaan. Eli asia oli esitetty siten että Neiti Y ei tule sinne yksin jäseneksi vaan hänen jäsenyyteen tarvitaan myös minun tulemista. Mutta näin ei käynyt. Joten voiko tälläinen suullisen ehdon täyttämättä jättäminen olla peruste sopimuksen purkuun vaikka siitä ei ole mainintaa kirjallisena?

Heh, eikös tämä ole vaan iloinen ja onnellinen asia. Mää olen ainakin tyytyväinen teidän puolesta kun saman katon alle päädytte... Tervetuloa "ukkomiesten" joukkoon :)

Paska juttu tuo riita, mutta onneksi selvisi.

Nooh, täytyy käyttäytyä kuten boksissani olen käytäytynyt tähänkin saakka niin luulen että kyseessä on aika nopee visiitti... Miten olisi jätkien pokeri ilta ensi viikonloppuna? :lol2:

Minun mielestä tuollainen liiketoiminta mitä ko. sali harjoittaa ei ole kenenkään edun mukaista. Lain mukaisuus ja reilujen sopimusehtojen mukaisuuskin varmasti vähän niin ja näin..

Paskoja tollattet

...tehdä perinteisen ekan treenin ilmaseksi

Mistähän näitä perinteitä revitään? Jos oot aina käyny ostaan rahkas Siwasta, mutta harkitsetkin nyt rahkan ostamista Prismasta, luuletko että saat ekan rahkas ilmaseksi..? Niinku "perinteisesti"? :rolleyes:

Isot ihmiset itkee kirjallisista sopimuksista, voevoe. Ei auta laittaa nimee alle jos ei lue papereitaan läpi.

Kyllähän suullinen sopimus on ihan yhtä pätevä kuin kirjallinenkin. Toteen näyttäminen on sitten toinen juttu. Jos kuitenkin on suullisesti JN:n kanssa sovittu, että Mister X pääsee testaamaan salin ilmaiseksi ja Neiti Y ja Mister X liittyvät jäseniksi, jos sali miellyttää, mutta tätä lupausta ei olla pidetty, sopimusrikkomus on Elixian osalta täyttynyt jo tuossa. Minä ainakin pysyn kaukana noista ketjusaleista. Ei ole mitään mieltä sitoutua vuodeksi yhdelle salille. Kalliitakin ovat ja siinä joutuu monesti maksamaan palveluista, joita ei tarvitse tai käytä.

Kyllä mä oon yleensä saanut ilmasen ekan käynnin kuntosalille. Poislukien julkiset ja nää ketjut.

Mitähän se salinpitäjä siinä menettää jos heilun siellä tunnin ja sitten käyn saunassa? Enemmän sillä on mahdollisuuksia saada asiakas jos on ystävällinen ja mukava.

Jos tylysti näytetään hintalistaa heti ovella niin ei houkuta. Sitä jätkää pitää kuitenkin kattoo useita kertoja viikossa kun treenaa.

Asiasta seitsemänteen.
Kyllä kirjallinen sopimus on aina vahvempi kuin suullinen. Jos lapussa lukee että 10 päivää aikaa purkaa niin se tarkoittaa 10 päivää. Mulkkujahan noi kyll on jos ongelmia tulee 11 päivästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom