Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menee vähän OT mut pakko todeta että sama meillä töissä.

Ne ketkä urheilee eniten on useimmiten kipeänä. Ovat aika paljon myös flunssassa ja vatsataudissa, mutta sen lisäksi heillä on erilaisia urheiluvammoja, lihassärkyjä jne. Ovat selkeästi eniten poissa töistä. Etenkin nuoret ja ns. parhaassa työiässä olevat on alati sairaana. Jotenkin jännä juttu...

Sitten on semmoisia ketkä ei liiku yhtään, ja jopa n. 200-250kg ihmisiä. Nää kaikista lihavimmat ei oo tyyliin ikinä pois töistä.

Jatketaan OT:lla mutta itse olen tullut siihen tulokseen että me"urheilijat" ollaan paljon kriittisempiä omiin vaivoihin eli ollaan myös pienemmästä flunssasta jo pois että ei mene treenit pieleen pitkän tauon takia tai että ei saada jälkitautia jne. Monesti tuollainen mainittu työnsankari pitää sitä flunssa ensin töissä tartuttaen kaikki viikkotolkulla ja sitten viellä siihen yskii pari viikkoa päälle ennenkuin se flunssaa on mennyt keuhkoputkiin ja sitten viellä sairastaa viikon-pari keuhkoputken tulehdusta. Just joku aika oli sellainen ei urheileva ihminen meillä mahataudissa töissä ja sitten olikin kohta koko firma. Kukaan ei muistanut sen sairastamista mutta ne jotka eivät enää pöntöltä kyenneet tulemaan töihin kyllä mainittiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei kai toi nyt mikään armeija ole missä alikessu punnertaa saman kuin alokkaat? Jos tarkoitus on valmentaa niin sitten kerrotaan mitä on tehdään ja toinen tottelee. Jos ei tottele niin miksi sitten on valmennettavana? Vai käykö ne lätkävalmentajat kanssa treenaamassa pelaajien kanssa kilpaa?

Tai ehkä se valmentaja ei itse vain jaksanut liikkua. Toisia motivoi komentelu, toisia esimerkki ja olemus.

Ihan tyytyväinen olin 2. tuotantokauden ekaan jaksoon mutta niin paljon kävi hermoon toi pullero joka valitti miten vaikeeta elämä on.

Zone-sarja -42%
OT: Mä en tiedä sairastelusta mitään. Vissii viime vuonna olin viimeksi kipee ;)

Ei vaan, sairastan kerran parissa vuodessa semmosen pöpön etten pysty edes salille. Lepään vaan ja hermoilen koska kuume laskee. About kerran vuodessa on sitten semmonen mitätön pikkulasten tauti jonka aikana yleensä teen etänä hommia ja käyn jopa salilla. En siis vietä edes saikkua, mutta tietysti lusmuilen olotilan mukaan enemmän.

Jotkut ei vaan sairasta millään, meillä se tuntuu olevan geeneissä. Mun poikakaan ei sairasta juuri ikinä, vaihtoi uuteen päiväkotiin vuosi sitten eli 2010 syksyllä ja on 2 päivää ollut pois tähän päivään mennessä sairastelun takia. Eikä oo yhtää kalajuttuja mukana.

Lisään vielä, ulkomailla vedän kaikkea paskaa kitusiin. En pese käsiä, syön kojuista ruokaa, valvon ja elän HYVIN epäterveellisesti. Antidesiä en oo käyttäny enkä käytä, kerran on ollu maha sekaisin vähän, siis sen verran ettei se haitannut menoa mitenkään. Viime reissullakin tais puolet suomalaisista sairastaa jotain vatsapöpöä, meidän perheessä kellää mitää hajua moisesta ja syötiin siis myös paskempaa safkaa "kojusafkaa" kuin nää monet muut. Mä väitän että kroppa tottuu kaikkeen, jos jää makoilemaan pikkulasten taudeissa sänkyyn niin eihän se kroppa mitään kestäkään sen jälkeen. Ja antibiootit nyt on ihan perseestä, en muista koska meillä on kellää ollu antibioottia. Väitän ettei pojalla ekaakaan kuuria vielä (6v).

Meillä töissä palkittiin sellainen reilu 50v rapajuoppo, joka ei ollut muistaakseni viimeisen 5v sisällä yhtään päivää saikulla!
Tosin ei pystynyt menemään kakkukahville mitkä työnantaja tarjosi palkkioksi, kun oli sellainen kohmelo päällä:D
No kaveri ei tosin ollut läskiä nähnytkään, kun tuli toimeen tupakilla, kahvilla ja iltaisin sitten istui pubissa ja aamulla bussilla 6 töihin;)
Harmi, kun viime saneerauksessa meillä sorsittiin näitä vanhempia ihmisiä, niin kyseinen hahmo joutui lähtemään:(
Meni vähän asian vierestä.

Omassa työpaikassa oli yksi ihan pirun pätevä kaveri joka laskeskeli valon taittumista linsseissä ja heijastinpinnoilla ihan paperilla ilman tietokonetta ja kirjoitteli sivun pituisia kaavoja. Oli reilusti ylipainoinen ryyppäsi ja poltti ketjuna ja teki ylitöitä.

Sieltä toimistostaan se löydettiinkin oli kuuvahtanut työpöydälleen nojaten. Ylipainoisilta heikkokuntoisilta ihmisiltä puuttuu tuntoaisti lähes kokonaan, ne on niin myrkkyjen puuduttamia, etteivät edes huomaa että ovat matkalla kohti viimeistä työpäiväänsä.

Tiedän useampia samanlaisia todella huonokuntoisia valtavan ylipainoisia ihmisiä jotka useasti kuuvahtavat sinne työnsä ääreen paljon ennen aikojaan.

Hyväkuntoinen ihminen tunnistaa heti jos olo on heikko ja sairaus iskenyt, eräs helkutin ylipainoinen tuttu nainen mm. tiesi olevansa raskaana vasta kun synnytys alkoi ja luuli vain kärsivänsä mahavaivoista, lapsi kasvoi 15vuotiaaksi, kun äiti kuoli kotona flunssan jälkitauteihin, pumppu petti.

Itsellä jos paino pääsee vähän nousemaan ja liikunta jää vähiin joksikin aikaa niin tunnen oloni todella huonoksi, jo offillakin olo on raskaampi kun painoa ja nesteitä kertyy ja aerobinen liikunta jää minimiin.

Tosin kakarana tuli murtauduttua suklaajoulukalenteriin takataustan kautta ja jopa oli naama punaisena, kun sitten mutsin luvalla ja katseen alla availi koskemattomia, mutta tyhjiä luukkuja.

Mää avasin vaan sisarusten suklaakalenterit takapuolelta.

Tai ehkä se valmentaja ei itse vain jaksanut liikkua. Toisia motivoi komentelu, toisia esimerkki ja olemus.

Puhutaanko me nyt samasta valmentajasta? Kyllä on melko lässytystä jos "ei voi treenata kun toi valmentaja ei hypi mun kanssa, olen siksi läski":face:

Satu on treenannut kilpailuihin tähdäten vuodesta 2005 lähtien. Kisakokemusta löytyy kahdesta eri lajista; Body fitneksestä sekä voimanostosta. Satu on vuoden 2010 Euroopanmestari niin penkkipunnerruksessa kuin voimannostossakin. Vuonna 2011 body fitness +163 cm SM-finaalissa.

Puhutaanko me nyt samasta valmentajasta? Kyllä on melko lässytystä jos "ei voi treenata kun toi valmentaja ei hypi mun kanssa, olen siksi läski":face:

Satu on treenannut kilpailuihin tähdäten vuodesta 2005 lähtien. Kisakokemusta löytyy kahdesta eri lajista; Body fitneksestä sekä voimanostosta. Satu on vuoden 2010 Euroopanmestari niin penkkipunnerruksessa kuin voimannostossakin. Vuonna 2011 body fitness +163 cm SM-finaalissa.

Kivat Sadulle ja arvostankin. Siltikään se ei edelleenkään näyttänyt esimerkkiä ja ulkoinen olemus ei näyttänyt mun silmään siltä, että se nostaisi ainakaan omaa motivaatiota. Omasta näkökulmastanihan olen koko ajan puhunut, kuten lukemalla selviää. Jos Satu nyt näyttää omaan silmään isomahaiselta voimanostajalta ja se ei motivoisi itseäni, niin pahoittelen jos loukkasin jonkun mieltä.

^mietin ihan samaa. Muakaan ei ainakaan motivoinut kamalasti se, kun taannoin PT:lläni oli paksumpi vyötsky kuin itselläni... :nolo: Enkä oikein hiffaa bodylajeissa kilpailemiseen kuuluvaa jojoilua painon ja ulkonäön kanssa, että offilla sitä painoa (eli lähinnä rasvaa!) voi olla jopa 10 kg enemmän kuin kisalavalla. Mitkä ne elintavat silloin offilla on?! Nyt meni OT:ksi, sorge.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä siinä +10 kg offilla on vähän muusta kyse kuin elintavoista, sori OT :)

ps. Mutta eipä nuo kisailijat välttämättä mitään parhaita PT:tä ole vaikka tietoa löytyykin. Esim joku Bull on olemukseltaan sellainen etten yhtään ihmettele jos Matti Meikäläinen ei paljoa innostuisi tuollaisesta PT:stä. Itsehän toki diggaan joten ei kannata aloittaa väittelyä siitä :)

Seuraavan jakson laihduttaja on ainakin onnistunut saamaan läskinsä pois. Näin sen tossa yks päivä salilla ja oli aikas kovassa kunnossa kyllä :)

Ja mitä Satuun tulee niin ei se läski todellakaan ole ja sanoko joku oikeesti ettei se ole jaksanut liikkua? Eikö sen nyt näe sokee korvillaankin että Satu on hyvässä kunnossa...

voi olla jopa 10 kg enemmän kuin kisalavalla. Mitkä ne elintavat silloin offilla on?! Nyt meni OT:ksi, sorge.

Siis oh dear god jos 10kg tulee lisää painoa offilla. Kai nyt jokainen ihminen tajuaa että kisakunnossa pysyminen ei ole millään tasolla järkevää ja 10kg lisää siihen ei näytä pahalta...

No Sadulla ainakin oli hieman enemmän kuin se 10 kg kisakuntoon. Jalat, kädet ja perse treenatun näköiset mutta keskivartalo "suhteellisen" tuhdissa kunnossa. Tiedä sitten mikä ihmisten mielestä on hyvä kunto mutta omalla salilla saman näköisiä mimmejä ravaa bodypumpissa ja jossain s´häbäm tunneilla.

Hyvä sarja kuitenkin ja panisin Satua ja Juttaa heti. Jutta on muuten jotenkin hotimpi tällä kaudella. Vai olenko väärässä?

Bisnes on bisnestä. Eipä vois paljoa parempaa mainosta firmalle tehdä, kuin oma tv-sarja.

Melkoinen rahantekokone taitaa tuo fitfarm olla. Kiitos siitä kuuluu kyllä Jutalle. Eipä ajelis Bullikaan Lexuksella ilman Juttaa...

Olis muuten kiva tietää mikä tämä firma on? Ainakaan nettisivuilla ei sanallakaan mainita yritystä nimeltä saati Y-tunnusta. Tää on aika yleistä nykyään ja mun mielestä huonoa politiikkaa.

Näitä ohjelmia ja Fitfarmin treenauttamisia salillakin sivusilmällä seuranneena täytyy ihmetellä, että mitä järkeä on teettää noita helvetillisiä pudotus- ja supersarjoja, pakkotoistoja yms. tehokeinoja joka treenissä kaikille valmennettaville. Ihan sama onko kyseessä nainen tai mies, teini tai sotaveteraani, aloittelija tai kilpailija, laiha tai läski jne jne, niin aina mennään veren maku suussa katkeraan loppuun ja ylikin.

Varmasti pirun tehokasta, sillä yhdellä kerralla, mutta vähemmälläkin luulisi saavan jänteet ja nivelet tulehtumaan ja hermotuksen tukkoon. Henkisestä puolesta puhumattakaan jos ei ole salitreeniin ikinä aikaisemmin totutellut.

Veikkaanpa, että näiden aasiakkaiden yksin reenaaminen ei useimmiten saa paikkoja jumiin...

Ja mä tykkään tästä uudesta kaudesta! Turha toisto on jätetty, eli palautteesta otettu onkeen. Huomenna taas uutta jaksoa =)!

Tosi-TV:ssä nyt muutenkin halutaan tuoda esiin tuota draamaa, vaikeuksia, kauheeta puurtamista ym. "jännää". Kaikissa laihdutusrealityissä vedetään kokoajan sata lasissa ja hoetaan miten se yksikin virhe johtaa turmioon. Kuvottavimpana esimerkkinä jenkkien Suurin Pudottaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom