taivaskäsi
VIP
Homppeli vähän muuttunut. :D
edit. 43kg veks, huh huh. :D
edit. 43kg veks, huh huh. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiköhän Wolfilta ole joku hormooni ryttyotta kellotettu kainaloon sen vanhan läsen tilalle :D
Hieno pudotus. Tais jäädä ylimääräsiä iholärpäkkeitä kroppaan, mut pientähän tuo on.
Vähän otti korvaan muuten siinä smith-kyykkyä tehdessä Kalmin tekniikkaohjeeseen tullut vastaus "mä en oo tottunut pyllistämään." ;)
Simo siis pyllistää. Laihduttaja viihtyy paremmin tähtääjän paikalla.
Joo kun näin ton suklaan mussuttajan ja sen ennakkomainoksen, missä oli sortunut syömään niitä patukoita kesken dietin, ajattelin että floppi tulee, mut kaveri olikin tosissaan ja veti hienosti välilevytyrästä huolimatta.
Siinä vähän repesin kun viimeinen lause oli jotain "ei juhlita, rauhallinen ilta oman kultamussukan kanssa", olihan tuo aika lutunen itsekkin, ei voi kritisoida.
- - - Updated - - -
Joo ja nyt tuli nupin lisäksi pätkä varttakin näkyviin.
Toivottavasti tässä oli tarpeeksi kiintiöhinttejä koko sarjan elinajalle. Vittu mikä jätkä.
Hieno pudotus silti!
Mitähän sää selität?
No kuule just sitä, että kiintiöhomoilla ja -hinteillä on monta hyvää sarjaa pilattu, joten toivottavasti ei tätäkin.
No kuule just sitä, että kiintiöhomoilla ja -hinteillä on monta hyvää sarjaa pilattu, joten toivottavasti ei tätäkin.
Sana kiintiöhomo kertoo jo kaiken teikäläisen ajatusmaailmasta...
Mitä sitten? Se on mun ajatusmaailma.
Olkoon kukanenkin mitä on, mutta noi itseään ylikorostavat hintit ja "suvaitse mua" -lesbot saa veren kiehumaan.
Arvostan edelleen ton äijän laihdutusurakkaa suuresti.