Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Veikkaisin, että on ihan suunniteltua, että Jutan ohjelma on sujuva ja hyväntuulinen. Ihan tietoisesti valitsevat ohjelmaan ihmisiä, joilla homma todennäköisesti toimii ja vältetään katastrofeja ja riitelyä. Katsojille tietysti olisi mielenkiintoista sellainen Amerikan touhu, jossa astiat lentää ja ihmiset huutaa. Fitfarm kuitenkin varmaan haluaa markkinoida hommaa miellyttävänä. Mistäs minä mitään tiedän, mutta tuntuisi loogiselle.

Mä itseasiassa tykkään siitä, että hommaa esitetään tuossakin valossa. Ja siksi nyt seurannut tätä, toisin kuin vastaavia muita ohjelmia. Ei dieetti ja elämänmuutokseen ryhtyminen pelkkää kärsimystä aina ole, vaan parhaimmillaan jopa mukavaa.

Katsoin netistä tuon eilisen jakson ja kiinnitin huomiota tuohon kohtaan, missä se nainen kuvasi jääkaapissa ollutta ruokavalio-ohjettaan. En tajua, miten joku 100 kiloinen ihminen jaksaa noilla syömisillä treenata. .
mitäpä jos se oli viikon tai peräti vain yhden dieetti päivän osanen vain... itse en kirveelläkään nähnyt koko paperia.

ja pitäskö sen satakilosen jolla on rasvaa 40kg niin syödä satakilosen mukaan? dieetillä?

katsoppa ketoosidiettaajia,niillä on hiilaria alle 30g/vrk ja hyvin jaksaa,ootko koskaan edes kokeillut.

Jaksaa kauan jaksaa, amatööri voi helposti VHH kikkailulla saada ittensä pahemman kerran sekasin ja reeni tyssää kun seinään. Mutta, tietysti oikein toteutettuna jonkunaikaa ni why not. Minun mielestä noi aamu 4 aerobiset ( niinkun joissain jaksoissa ollut) ei välttämättä aina palvele diettaajaa, jos keho muutenkin äärimmilleen viety ja sitte lähdetään kesken syvimmän univaiheen aerobiselle. Just luin jonkun tutkimuksen, jonka mukaan aamuaerobisen tieteellisesti todistettu hyöty rasvanpoltossa jäi melko vähäiseksi. Saattaisin itse liputtaa palautumisen tehostamisen perään kuin sen että lähdetään keskellä yötä kävelyllä. Saa olla eri mieltä.

mitäpä jos se oli viikon tai peräti vain yhden dieetti päivän osanen vain... itse en kirveelläkään nähnyt koko paperia.

ja pitäskö sen satakilosen jolla on rasvaa 40kg niin syödä satakilosen mukaan? dieetillä?

katsoppa ketoosidiettaajia,niillä on hiilaria alle 30g/vrk ja hyvin jaksaa,ootko koskaan edes kokeillut.

Kyllä siinä lapussa oli koko päivän ruokailut, kun oli erikseen mainittu aamupala, päivän ateriat ja iltapala. Ja lisäksi siihen lappuun oli joidenkin ruokien kohdalle kirjoitettu, että ne syödään vain treenipäivinä, joten ei kyllä vaikuttanut minkään yhden yksittäisen päivän lapulta. Ja satakiloinen kuluttaa aika paljon enemmän treenatessaan kuin 55 kiloinen, ja senkin takia ihmettelen, miten joku pystyy tuohon. Ja en ole kokeillut ketoosidieettiä enkä näe yhtään syytä kokeilla. Mutta siitä on kokemusta, että vähillä hiilareilla treenaminen on aika takkuista.

Ensimmäinen pudottaja on lihonnut 3,5 kuukaudessa 20kg takasin joten kovin järkevää tollanen väkisin urheilu ja vähillä kaloreilla olo ei tunnu olevan.

Kyllä mun mielestä tollanen ohjelma on väärä paikka näille sairaalloisen ylipainoisille, puoli vuotta kovaa rääkkiä ja pum... sitten pitäis pärjätä omillaan vaikka tuskin todelliset ongelmat on mihinkään kadonnut.

Zone-sarja -42%
satakiloinen kuluttaa aika paljon enemmän treenatessaan kuin 55 kiloinen, ja senkin takia ihmettelen, miten joku pystyy tuohon.

Niiden läskien avulla. Tarkoitus on elää pitkälle niillä kertyneillä vararavinnoilla. yli 30% rasvoilla ei edes tee niin tiukkaa.

Ensimmäinen pudottaja on lihonnut 3,5 kuukaudessa 20kg takasin joten kovin järkevää tollanen väkisin urheilu ja vähillä kaloreilla olo ei tunnu olevan.
Totta. Eipä se dieettaaminen oikeastaan kenellekään ole oikea ratkaisu, jos tavoitellaan vain hoikkaa olemusta. Pysyvä elämäntaparemontti siihen tarvitaan, eikä tällainen 6kk superdieetti palvele tarkoitusta ollenkaan. Voin kuvitella että on aika paskat fiilikset, kun on kovalla vaivalla karistettu läskit pois, mutta sitten ne paukahtaa heti takaisin, kun ei osattukaan hallita omia elämäntapoja itsenäisesti. Seuraava kausi voisi olla nimeltään Jutan super-elämänhallintakurssi, ja sisältö sen mukaista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sairaalloisen obeesit pitäisi oikeasti laittaa ensin päälääkärille.

Jos 20kg 3,5kk:ssa lihonut henkilö on ensimmäisen jakson pudottaja, niin eikös hän saanut opiskelupaikan kokkikoulusta tai vastaavasta, niin kyllä siinä tilanteessa tarvitaan aivan järkyttävän kovaa itsekuria ettei ruokailut päivänmittaan lipsu.

Mä en tajua tätä "tottakai kokit lihoo kun ne on kokoajan herkkuruokien ääressä" -mentaliteettia. Eikai se nyt jumalauta meinaa mitään, vaikka sä hyvää pihviä paistatkin 40 kertaa päivässä. Päinvastoin, luulis tympääntyvän hajumaailman kautta koko pihveihin. Olikohan se Henri Alén (en ole varma nimestä) joka juuri radiossa tähän kyssäriin vastasi jotenkin näin: "kun mä työpäivän jälkeen meen ruokakauppaan, niin yhtälailla mä seison siellä hyllyjen välissä ihmettelemässä että mitä mä nyt kokkaisin. Mulla on arkena ehkä 4-5 ruokaa joita mä vaan teen." Ja sitten se luetteli pari ihan arkiruokaa, tyyliin lihamureke. Samalla hän sanoi hävikistä: "ei meillä oikein tule hävikkiä, koska sillonhan mä joutusin konkurssiin. Kaikki pois annettava ylim. ruoka päivän päätteeksi olisi pois mun kassasta, joten raaka-aineet pitää arvioida sen mukaan ettei hävikkiä tule".

Joten en mä usko, että kukaan yrittäjä katselis läskiä kokkia, joka käytännössä napsii koko ajan sieltä pannulta safkaa. Sillonhan se lihois sen 20kg lyhyessä ajassa käytännössä yrittäjän rahoilla. Kenkää mä ainakin antaisin sellaselle kokille.

Mitä itse ohjelmaan tulee, niin mitä mieltä väki on ensi viikon jaksosta, jossa tämä 23v neitokainen haaveilee bikinifitness-lavoille pääsystä? Mulla osu vähän raflaavasti korvaan tollanen, muut on siellä oikeesti muuttamassa elämäänsä ja laihduttaa terveydellisistä syistä, mutta tää haluu vaan lavoille ja on ite liian laiska/saamaton tekeen duuninsa täysin itse. Haetaan taas sitä matalinta kohtaa siitä aidasta.

Mitä itse ohjelmaan tulee, niin mitä mieltä väki on ensi viikon jaksosta, jossa tämä 23v neitokainen haaveilee bikinifitness-lavoille pääsystä? Mulla osu vähän raflaavasti korvaan tollanen, muut on siellä oikeesti muuttamassa elämäänsä ja laihduttaa terveydellisistä syistä, mutta tää haluu vaan lavoille ja on ite liian laiska/saamaton tekeen duuninsa täysin itse. Haetaan taas sitä matalinta kohtaa siitä aidasta.

Kaivapa jostain ensikertalainen bikinifitness-kilpailija, jolla ei ole valmentajaa. Aika harvassa taitavat olla.

Ei ollut tarkoitus yleistää aiempaa viestiäni kaikkia kokkeja koskevaksi, ilmaisin itseäni epäselvästi, anteeksi. Suomessa on kyllä timmissä kunnossa olevia kokkeja vaikka kuinka paljon.

Leipuriksi kai se ensimmäisen jakson nainen kouluttautuu? Ja jos on ongelmia syömisen kanssa, se että joka päivä on leivonnaisten ja muiden herkkujen ympäröimänä voi olla aika vaikeata. Ei sitä oikein voi verrata normaalin ihmisen syömiseen, koska tässä vaiheessa ruuasta on tullut riippuvuus. Tätä voisi verrata siihen, että alkoholisti olisi baarissa töissä. Jotkut pystyy siihen, jotkut ei.

Tiinalla painonpudotus näyttää vielä menevän hyvin. Hän kirjoittelee blogia Kiloklubin puolella ja aika hauskaa luettavaa se kyllä on: Tiina tahtoo - Artikkelit - Kiloklubi

Nyt kyllä yllätti :wtf: Olin ihan varma ettei tuosta projektista tuu yhtään mitään. Aika timmiin kuntoon pääs ja naamaki muuttu :D

Ohjelman formaatti on ilmeisesti muuttunut enemmänkin sinne onnistumisten suuntaan kuin epäonnistumisilla mässäilyyn. Mikä on sinänsä ihan positiivinen asia ja varmasti kannustaa tavallista katsojaa yrittämään laihdutusta itsekkin.

Hieno muutos! Yllättävän hyvään kuosiin veti!
Aluksi rupesi jopa ärsyttämään kun ihminen laihdutusurakan alkumetreillä, olemattomalla salitaustalla, ilmoittaa tavoitteekseen bikini fitness kilpailut.
Noh, tämä kertonee enemmän itse lajista ja sen urheilullisesta vaatimustasosta kuin ohjelman laihduttajasta.
Hieno suoritus kuitenkin, hattua nostan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom