taivaskäsi
VIP
Ainakin ensi viikon traileri lupaili, että Bullin teräviä kommentteja tulisi. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin, että on ihan suunniteltua, että Jutan ohjelma on sujuva ja hyväntuulinen. Ihan tietoisesti valitsevat ohjelmaan ihmisiä, joilla homma todennäköisesti toimii ja vältetään katastrofeja ja riitelyä. Katsojille tietysti olisi mielenkiintoista sellainen Amerikan touhu, jossa astiat lentää ja ihmiset huutaa. Fitfarm kuitenkin varmaan haluaa markkinoida hommaa miellyttävänä. Mistäs minä mitään tiedän, mutta tuntuisi loogiselle.
mitäpä jos se oli viikon tai peräti vain yhden dieetti päivän osanen vain... itse en kirveelläkään nähnyt koko paperia.Katsoin netistä tuon eilisen jakson ja kiinnitin huomiota tuohon kohtaan, missä se nainen kuvasi jääkaapissa ollutta ruokavalio-ohjettaan. En tajua, miten joku 100 kiloinen ihminen jaksaa noilla syömisillä treenata. .
mitäpä jos se oli viikon tai peräti vain yhden dieetti päivän osanen vain... itse en kirveelläkään nähnyt koko paperia.
ja pitäskö sen satakilosen jolla on rasvaa 40kg niin syödä satakilosen mukaan? dieetillä?
katsoppa ketoosidiettaajia,niillä on hiilaria alle 30g/vrk ja hyvin jaksaa,ootko koskaan edes kokeillut.
Ensimmäinen pudottaja on lihonnut 3,5 kuukaudessa 20kg takasin joten kovin järkevää tollanen väkisin urheilu ja vähillä kaloreilla olo ei tunnu olevan.
satakiloinen kuluttaa aika paljon enemmän treenatessaan kuin 55 kiloinen, ja senkin takia ihmettelen, miten joku pystyy tuohon.
Totta. Eipä se dieettaaminen oikeastaan kenellekään ole oikea ratkaisu, jos tavoitellaan vain hoikkaa olemusta. Pysyvä elämäntaparemontti siihen tarvitaan, eikä tällainen 6kk superdieetti palvele tarkoitusta ollenkaan. Voin kuvitella että on aika paskat fiilikset, kun on kovalla vaivalla karistettu läskit pois, mutta sitten ne paukahtaa heti takaisin, kun ei osattukaan hallita omia elämäntapoja itsenäisesti. Seuraava kausi voisi olla nimeltään Jutan super-elämänhallintakurssi, ja sisältö sen mukaista.Ensimmäinen pudottaja on lihonnut 3,5 kuukaudessa 20kg takasin joten kovin järkevää tollanen väkisin urheilu ja vähillä kaloreilla olo ei tunnu olevan.
Mitä itse ohjelmaan tulee, niin mitä mieltä väki on ensi viikon jaksosta, jossa tämä 23v neitokainen haaveilee bikinifitness-lavoille pääsystä? Mulla osu vähän raflaavasti korvaan tollanen, muut on siellä oikeesti muuttamassa elämäänsä ja laihduttaa terveydellisistä syistä, mutta tää haluu vaan lavoille ja on ite liian laiska/saamaton tekeen duuninsa täysin itse. Haetaan taas sitä matalinta kohtaa siitä aidasta.