Jutta ja puolenvuoden superdieetit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tässä tapauksessa ajattelin asian niin, että läski muuttu lihakseksi, jolloin paino ei välttämättä putoa, ehkä jopa nousee, mutta kroppa kiinteytyy (ei lölly ja hölly). Näin ollen en puhuisi niinkään laihduttamisesta. Eli toisin sanoen ohjelmaan hakeutunut henkilö voisi olla esim. ns. laihaläski, joka haluaa muokata vartaloaan kiinteämmäksi (ja ehkä muodokkaammaksi), mutta ei tarvitse samanlaista laihdutus rumbaa kuin jutta ja puolen vuoden superdietissä.

Läski ei oikein muutu lihakseksi. Sama kun rauta ei muutu kullaksi.

Jossain olosuhteissa toki voidaan rakentaa lihasta ja polttaa rasvaa samaan aikaan, ja silloinhan keho kiinteytyy kun hyllyminen vähenee. Toisaalta keho kiinteytyy vaikka vain rasvavarastoja poltellaan pienemmiksi, eli laihtuminen on ehkä oikeampi termi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Jossain olosuhteissa toki voidaan rakentaa lihasta ja polttaa rasvaa samaan aikaan, ja silloinhan keho kiinteytyy kun hyllyminen vähenee. Toisaalta keho kiinteytyy vaikka vain rasvavarastoja poltellaan pienemmiksi, eli laihtuminen on ehkä oikeampi termi.

Myönnetään, astuin pakkiksen sudenkuoppaan :face: Ja jotta en kaivaisi itseäni syvemmälle kuoppaan, parempi jättää aihe tähän :D

Kyllä tämä minusta on ihan toimiva idea, siis häädieetti. Siitä en tiedä, onko sitä fiksua tehdä tv-viihteeksi. Esim. jos nyt ajattelisi, että viikossa lähtisi suunnilleen kilo läskiä niin onhan se nainen ihan eri näköinen 60-kiloisena kuin 70-kiloisena. Jokainen morsian varmasti haluaa hääkuvissa näyttää hoikalle ja nätille ja useimmilla se varmaan tarkoittaa pientä hoikistumista tai ainakin vatsan litistymistä, jos nyt ei kauheasti läskiä ole ennestään. En ihan ekana uskoisi, että tuohon formaattiin on tarkoitus ottaa ekana sitä 150-kiloista tonnikeijua, josta saataisiin tehtyä sellainen 135-kiloinen edelleen tonnikeiju. Tiedä sitten.

Yhtä kaikki, Jutta on ainakin tähän mennessä tehnyt kivaa viihdettä, joten varmaan tulee seurattua :)

Nyt kun tätä on taas ruvennut tulemaan niin jatkanut sen toivomista, että koska moni noista ns. perus hyvään kuntoon itsensä treenaavista haaveilee kilpalavoille astumisesta, niin tehtäisiin sarja, jossa tän "välitavoitteensa" saavuttaneet tyypit lähtis siihen kisarääkkiin valmentautumaan, että saataisiin konkretiaa ruutuun siitä mitä se todella vaatii. Toki jossain vaiheessa ainakin miesten kohdalla tulee pakostakin puhe urheilulääketieteen harmaammasta alueesta, mutta ohjelma tehtäisiin tietysti tiukasti natuna. Itse katsoisin ainakin tarkkaan.

Alkemia;)

Morsian dieetille? Ihmettelen suuresti jos yksikään pari pääsee alttarille asti tolla kaavalla.

miten Jutta pystyi hillitsemään itsensä, kun se treenattava ei ilmestynyt treeneihin eikä ilmoittanut poisjäämisistään yms. Muutenkin tuossa työssä luulisi olevan hermot usein kireällä, mutta se ei ainakaan ulospäin näy Jutan tapauksessa.

Täh? Voiko tota lunkimpaa hommaa olla? Vähän treenaillaan ja jos ei tulosta synny niin voi haukkua sen asiakkaan.
Jutta oli alkuun vähän jäykkis mutta tuntui petranneen vähän sarjan edetessä.

SuperdieettiKatja

Superdieettiläinen ei ole onnellinen. "Mulla on niin paljon onko se sitten katkeruutta vai harmitusta sitä kohtaan miten toi koko puolen vuoden urakka viimeisteltiin. Se oli niinkuin ihan turhaa. Kun mä en oikeesti oppinu mitään. Se oli niinkuin sellanen pinnistys kun nipistää niin kestät sen hetken vaikka päälläs seisoen. Vai oliks mussa kaikki tää vika? Olisko mun pitänyt kertoa et mulla on paniikkihäiriö ja ongelma ruoan suhteen? Noh, eiköhän se 150 kilon paino kerro et mulla on jonkinlainen ongelma syömisen suhteen. Vai? Paniikkihäiriöstä mä kyllä taisinkin haastattelussa jo kertoa. Se haudattiinkin sit siihen huoneeseen kun oltiin saatu selville et se ei haittais ohjelman tekoa. Eihän tuohon tunnin mittaiseen jaksoon ois ees mahtunut mitään tärkeämpää kuin hääpukuun pukeutumista tai jenkkifutistreeneissä käymistä. Tai käymistä Tampereella yleislääkärillä toteamassa samat asiat mitkä oltais voitu todeta ihan tossa lähiterveysasemallakin..!! Noh, ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, eikö. Onhan Jutalla oikeasti hyvä ajatus tuon ohjelman alla. "

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jutan ohjelmassa olis muuten kiva nähdä myös kunnon kynäniskoja jotka opettelee syömään enemmän ja alottaa vetää punttia tosissaan.
Puolessa vuodessa saa varmasti säväyttäviä tuloksia kun oikeasti tehdään hommat alusta asti kunnolla.

Jutan ohjelmassa olis muuten kiva nähdä myös kunnon kynäniskoja jotka opettelee syömään enemmän ja alottaa vetää punttia tosissaan.
Puolessa vuodessa saa varmasti säväyttäviä tuloksia kun oikeasti tehdään hommat alusta asti kunnolla.

Mä laitoin samasta asiasta palautetta muutama vuosi sitten Fitfarmille. Kiinnostaisi myös kovasti.

Vastasivat, että katsotaan mitä tuleman pitää.

Mitäs Jutalle on muuten tapahtunut? Näytti huomattavasti "vanhemmalta" tai ei niin hyvältä kuin aiemmilla kausilla?

Eipä siinä, onhan hän edelleenkin hieno nainen. Voisi tulla tännekkin kotikäynnille syömään makarylliä ja jlihaa...

Varmasti moni olisi kiinnostunut, mutta siinä on sellainen probleema, että kaikki eivät kasva puolessa vuodessa edes hyvällä treenillä ja ruokailulla paljoa. Laihduttaminen on varma nakki, kun otat kenet tahansa selvästi ylipainoisen mukaan, mutta satunnaisen aloittelijakyniksen kasvattaminen on riski.

Joku tällainen suomalainen sarja on itse asiassa pyörinytkin ja katsoin siitä kaikki jaksot, mutta joka ikinen kohdehenkilö oli joku ex-atleetti, joka sitten ylläripylläri kehittyi ihan helvetisti, kun oli ensin päästänyt itsensä surkeaan kuntoon urheilu-uransa jälkeen.

^ Oiskohan ollut se Starbuck:n vetämä Maximal?
Mutta joo, kyllähän se on helvetin paljon kovempi homma laihana aloittaa "hyvän" massan kerääminen kuin pudotella ylipainoisena ylimääräistä pois.
Kaikki kunnia toki näille jotka sen muutaman kymmenen kiloa 6kk pudottaa mutta esim. viime jakso oli tylsä, tyttö teki niinkuin käskettiin eikä kitissyt mitään ja homma toimi 100%.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom