Mun ei pitäisi puuttua näihin kilpirauhaskirjoituksiin, koska verenpaine nousee kattoon samantien :D Itse kun on aikoinaan yrittänyt dieetata piilevän kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa (eli arvot huononivat koko ajan, vaikka olivat viitteissä), niin tietää miten homma oikeasti menee. Lievä vajaatoiminta voi olla korjattavissa elintapojen muutoksella, ruokavaliolla, lisäravinteilla, laadukkaalla unella ja stressin välttämisellä - ei kuitenkaan puolen vuoden grammalleen punnitulla ruokavaliolla ja pitkäkestoisilla treeneillä. Dieetille lähteminen on oikeastaan pahinta, mitä kilpirauhaselle voi tuossa tilanteessa (= lääkitystä harkitaan) tehdä. Muistanko oikein, että Piia laitettiin lopussa vielä ketoosille? Sepä tekeekin hyvää kilpirauhaselle, ai että. Varsinkin kun yhdistää ketoilun, salitreenin + runsaan aerobisen. En ihmettele, jos fiilis on negatiivinen ja mieli maassa
Kyllä, kilpirauhasen toiminta vaikuttaa myös mielialaan.
Tässä ohjelmassa ei ole mun mielestä ollut muita kuin onnistujia. Varsinkin ekan jakson nuori nainen ja Piia, hienoja muutoksia kaikesta huolimatta ja paljon viihdyttävämpää katseltavaa kuin kaksi nappisuoritusta.
Näyttää unohtuvan, että Piia on pudottanut painoa nyt yhteensä 30 kg, löytänyt vakituisen liikuntaharrastuksen ja ilmeisesti tarkoitus on saada paino putoamaan jatkossakin. Että mikä luuseri, missä?