Jäi jotenkin omalla tavallaan surullinen fiilis tuosta Piian jaksosta. Kun näkee ihmisen, jonka itsetunto on täysin pohjamudissa ja kaikki tulee negaation kautta, tulee sellainen olo, että pakonomainen laihduttaminen ei vaan voi onnistua. Niin kuin nyt ei onnistunutkaan täysin. Täytyy kuitenkin sanoa, että Piian kroppa oli aivan eri näköinen ja mä olisin arvioinut loppupainoksi n.83- aivan maks.85kg, 90kg oli mulle aika iso ylläri. Tuossa lopussa se todettiinkin, että ehkä nyt on vaan aika antaa itselle hetki hengähtää ja korjata itsensä, ja vasta sitten aloittaa seuraava tiukempi kausi. Kyse ei kuitenkaan ole mistään "puolessa vuodessa elämäsi mittoihin - ja sen jälkeen takaisin lihominen" vaan ennemmin kyse on elämänpituisesta muutoksesta. Positiivistahan tässä tapauksessa oli se, ettei paino ns. normikaudella juurikaan nouse, vaan Piia osaa sen siellä pitää. Näistä kahdesta selkeästä "epäonnistujasta" mun sympatiat omalla tavallaan kuitenkin menee Piialle, se ensimmäinen mimmihän nyt oli vaan yksinkertaisesti patalaiska, eikä oikein tuntunut tietävän edes mitä haluaa. Että halusko oikeasti edes laihduttaa vai oliko mukana vaan ja odotti muiden tekevän työt hänen puolestaan.
Ensi viikon jaksossa näytti olevan taas suht motivoitunut persoona ja odotan jaksoa mielenkiinnolla
Ensi viikon jaksossa näytti olevan taas suht motivoitunut persoona ja odotan jaksoa mielenkiinnolla