Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oo ajotietokoneen säätöä ratissa. Radion napit vasemalla puolella ja vakionopeudensäätö oikeella. Ja kyllä, mazda 6 oli kyseessä.

Kyllä tosta vasemmalta näyttäisi pääsevän johonkin muuallekin, kun vain radioon vai mikä tuo Mode -nappi on...

2011-Mazda6-Facelift-Steering-Wheel-View-588x527.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä tosta vasemmalta näyttäisi pääsevän johonkin muuallekin, kun vain radioon vai mikä tuo Mode -nappi on...

Katos perkele, toi on uudempi ratti, kun mulla. Mode muuttaa vaan fm1/fm2/cd jne. Mutta tuossa ratissa on toi Info-nappi, jolla vaihdetaan ajotietokoneen näkymää. Itsellä se nappi on siinä ajotietokoneen vieressä keskellä kojelautaa.

Vai oliko mazda jopa MPS-malli, oli nimittäin sen verran sporttiset tuplaputket. Taitaa olla melkonen bensalenkkari kyseessä jos vielä rs octaaviaan vaihtanut.

Meillä on/oli töissä muutama plussapallo. Parilla on lupa parkkeerata auto ihan oven viereen, ettei tartte kävellä yli 100 metriä, kun polvet ei kestä jne. Tää yks nainen on hauska, ku tää syö työpäivän aikana just yhden mandariinin, mut silti painaa 150 kg. En tiiä ketä se nyt yrittää kusettaa.

.

:D Tää oli hyvä. Sama juttu, yritän purra töissä itseäni käteen, etten sanoisi 20-30 kg ylipainoiselle työtoverilleni jotain vaiheessa, joka toistuu päivittäin ruokatauolla. Nainen syö joka ikinen päivä puolikkaan maksalaatikon ja yhden jogurtin, siinä koko työpäivän ruoka, ja saatesanoina: "mullei oo rahaa ruokaan". Mieli tekisi mainita, että "nyt kun sua katson niin musta jotenkin vaikuttaa, että sulla kuitenkin on...". Tai niin joo, ehkä ne ruokarahat menee siihen juomapuoleen?

Mää avasin vaan sisarusten suklaakalenterit takapuolelta.

Mä en tyytynyt edes peittely-yrityksiin, söin törkeesti ihan siitä kalenterin etupuolelta heidän(kin) suklaita ja tyrkkäsin vaan luukun kiinni, ja päälle päätteeksi sörkin veitsen avulla heidän säästöpossuistaan kolikoita. :face: Kyllä, häpeän itseäni vielä tänäkin päivänä. Aarghhh.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään taas, mukavaa nähdä miten sarjan ensimmäinen mieslaihduttaja suoriutuu :) Mielenkiinnolla siis katsotaan.

Zone-sarja -42%
Siitä on facessa kuvia..

Upea muutos! Jos asianomainen tätä nyt sattuu lukemaan, niin onneksi olkoon vain. Mukava katsoa kun mitään kitinää ei kuulunut, motivoivaa jopa.

Seuraavassa jaksossa näköjään sitten taas luvassa draamaa :hyvä:

Toi seuraavan jakson nainen tais olla se viimekauden yks plösö?
Taas meni "liian hyvin" pudotus.
Haluun nähä kun ne itkee ja valittaa. En mitään PT unelmoijista, joista tulee parempi kuntosia kun mä ikinä.. :D

Toi seuraavan jakson nainen tais olla se viimekauden yks plösö?
Taas meni "liian hyvin" pudotus.
Haluun nähä kun ne itkee ja valittaa. En mitään PT unelmoijista, joista tulee parempi kuntosia kun mä ikinä.. :D

No eiköhän toi seuraavan jakson muija kuse homman ihan totaalisesti. Se on varmaan mukana vielä seuraavallakin kaudella.

Suositut

Back
Ylös Bottom