Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta siinä tapauksessa ei olis ollu kovin iso homma leikata joku parempi toisto siihen TV:hen näytettäväksi. Nyt tuli vähän ammattitaidoton kuva tosta touhusta PT:n osalta, vaikka varmasti pätevä jätkä onkin. Kai noilla Jutalla ja kumppaneilla nyt jonkinlainen sananvalta on, että mitä kohtauksia tuohon sarjaan laitetaan.

Tuo oli vaan mielipide, mikä voisi olla mahdollista mutta itsekin ihmettelen että on pistetty tuollainen pätkä ohjelmaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varmaan vituttaa sitä ekan jakson muijaa, kun huomaa eilisen jakson katottuaan että minkälaisen tilaisuuden meni kusemaan.

Varmasti vähän, mutta kannattaa huomioida että ekan jakson nainen painoi 40kg enemmän kuin tokan jakson tyyppi. Mun näkökulmasta tämä tokan jakson tyyppi oli jopa ehkä snadisti liian kevyt ohjelmaan kun edes satanen ei mennyt rikki. Jotenkin siistimpää nähdä muutoksia missä 120+ kokoiset vetää sinne 70-80kg tuntumille kuin että vajaa 100kg => 70kg.

Mainittiinko tuon tokan jakson naisen pituutta missään vaiheessa? Multa meni se ohi.

Missä helvetissä ne tekee tuon aloituspunnituksen, kun on vettä lattialla ja muutenkin aika karunnäköstä... Mietinpähän vaan.. :D

Varmasti vähän, mutta kannattaa huomioida että ekan jakson nainen painoi 40kg enemmän kuin tokan jakson tyyppi. Mun näkökulmasta tämä tokan jakson tyyppi oli jopa ehkä snadisti liian kevyt ohjelmaan kun edes satanen ei mennyt rikki. Jotenkin siistimpää nähdä muutoksia missä 120+ kokoiset vetää sinne 70-80kg tuntumille kuin että vajaa 100kg => 70kg.

Mainittiinko tuon tokan jakson naisen pituutta missään vaiheessa? Multa meni se ohi.
Eikös tuo ekan jakson nainen painanut tuon reilun 135kg, eli ei se nyt liian kevyt kai ollut;)
Tosin en itse myöskään kuullut tuota pituutta, mutta ei se kyllä lyhyempi ollut, kun se seisoi Jutan vieressä.

Mutsi kattos eilen tota. Ei kauhistellut lauhdutettavana olevan naisen kokoa yhtään, mutta Bullin tullessa ruutuun oli: "Hyi, ihan hirveen näkönen! Miten noin isoks ittensä edes saa?" Ja tuo jatkui koko ohjelman...

Eikös tuo ekan jakson nainen painanut tuon reilun 135kg, eli ei se nyt liian kevyt kai ollut;)
Tosin en itse myöskään kuullut tuota pituutta, mutta ei se kyllä lyhyempi ollut, kun se seisoi Jutan vieressä.

Niin?

Ekan jakson nainen painoi jotain 137kg. Tokan jakson nainen 98kg. Eli 40kg enemmän. En mä puhunut että ekan jakson nainen olisi ollut kevyt saati toisenkaan, vaan siihen nähden tämä toinen oli paljon pienempi ja kevyempi. On kiinnostavampaa katsoa kun 120-150kg ihminen vetää itsensä 70-80 painoon, kuin että vajaa satakiloinen tekee sen. Se oli pointtini.

Niin?

Ekan jakson nainen painoi jotain 137kg. Tokan jakson nainen 98kg. Eli 40kg enemmän. En mä puhunut että ekan jakson nainen olisi ollut kevyt saati toisenkaan, vaan siihen nähden tämä toinen oli paljon pienempi ja kevyempi. On kiinnostavampaa katsoa kun 120-150kg ihminen vetää itsensä 70-80 painoon, kuin että vajaa satakiloinen tekee sen. Se oli pointtini.
Joko en lukihäiriöisenä osannut lukea tuota sun tekstiä tai en hokannut jotain muuta:jahas:
Tuossa sun tekstissä lukee näin.
"Mun näkökulmasta tämä ekan jakson tyyppi oli jopa ehkä snadisti liian kevyt ohjelmaan"
Eikös se ekan jakson tytteli painanut sen 136kg;)

Joko en lukihäiriöisenä osannut lukea tuota sun tekstiä tai en hokannut jotain muuta:jahas:
Tuossa sun tekstissä lukee näin.
"Mun näkökulmasta tämä ekan jakson tyyppi oli jopa ehkä snadisti liian kevyt ohjelmaan"
Eikös se ekan jakson tytteli painanut sen 136kg;)

Ei sulla ole lukihäröä. Mulla on päävamma. Tämä miinuskaloreilla oleminen aiheuttaa selkeästi tyhmentymistä ja dieetin edetessä sekoilen koko ajan enemmän ja enemmän. Puhun ja kirjoitan ihan eri asioita mitä tarkoitan.

Eli tokan jakson naisesta puhuin :D

Korjasin mun viesteihin ton nyt ettei kukaan ala ihmettelemään mitä mä oikein hihhuloin :lol2:

:piis:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo mää kans ihmettelin ku Jutta sai seistä kengät jalassa ja muija joutu olemaan paljain varpain lätäkössä... Noo, ei kai se niin justiinsa.

Tuota pituutta mäkin mietin. Onhan se oleellinen tieto. Oli hankala verrata Jutan vierellä ollessa, kun Jutallakin oli useimmiten korkkarit...

Innolla odotan :D mentula sanoo siinä että suoraan sanottuna sairaan näkönen :D

Helmi kohta. Mentula ite näyttää ööö.... olisko karannut jostain Taru Sormusten Herrasta pahisten possesta. Mitä se on tehnyt päälleen? Omituisia koloja :jahas:

Mentula.jpg

Aika monella muullakin jäänyt mieleen tuo (alle 5s) pätkä maastavedosta missä selkä enemmän pyöreänä kuin missään pätkässä youtubessa. Huusin ääneen että miksei valmentaja laita tekniikkaa kuntoon. Vaikka olisi maksimi tai sarjan viimeinen toisto niin ei tuollaisella tekniikalla yhtään toistoa. Se on treenit loppu pitkäksi aikaa ja elämäkin vaikeaa kun selkä paskaantuu.

Hemmetin hienon muutoksen oli tämä toisen jakson henkilö saanut aikaan ja oli asenne vähän eri luokkaa kuin ykkösjakson tyypillä.

Aika monella muullakin jäänyt mieleen tuo (alle 5s) pätkä maastavedosta missä selkä enemmän pyöreänä kuin missään pätkässä youtubessa. Huusin ääneen että miksei valmentaja laita tekniikkaa kuntoon. Vaikka olisi maksimi tai sarjan viimeinen toisto niin ei tuollaisella tekniikalla yhtään toistoa. Se on treenit loppu pitkäksi aikaa ja elämäkin vaikeaa kun selkä paskaantuu.

Hemmetin hienon muutoksen oli tämä toisen jakson henkilö saanut aikaan ja oli asenne vähän eri luokkaa kuin ykkösjakson tyypillä.

Saman panin merkille tuosta mavesta

Repesin bullin kommentille vasta viimisellä kerralla. Hidasko hämäläinenkö? Häh? On kyllä laadukkaampi sarja kun se edellisvuoden supermegafuckingBrutaldieetit. Vähän panosettu enemmän, kohtuullista töllötinviihdettä jos jotain joutuu kattoo.

Olipa kova asenne tällä toisen jakson Riitalla. Loppuun asti en ohjelmaa nähnyt, mutta tosi tekemisen meininki, kun mamma laittoi laakista suklaat sivuun ja ramppas Tampereelle PT:n treenattavaksi. Näki oikein ohjelman edetessä, miten freesimmän näköiseksi nainen tuli kasvoiltaankin, paremmin voivaksi.

Olipa kova asenne tällä toisen jakson Riitalla. Loppuun asti en ohjelmaa nähnyt, mutta tosi tekemisen meininki, kun mamma laittoi laakista suklaat sivuun ja ramppas Tampereelle PT:n treenattavaksi. Näki oikein ohjelman edetessä, miten freesimmän näköiseksi nainen tuli kasvoiltaankin, paremmin voivaksi.
Samaa mieltä. Jotenki sen näkee ihmisestä, että onko se asioiden kanssa tosissaan. Varmaan oli todennut, että tämä saa riittää. Toivottavasti tulee, joku yhteenveto jakso, kun kausi pääsee loppuun, että onko kuvioissa pysytty vai lipsuttu.

Ekan jakson tyttö kirjottaa Facebookissa: "Onko pakkotoiston sivuilla aina yhtä elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä?? :D" Löytyy nimellä SD Kaisa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom