Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
11 hukkunutta veikataan!
Joo. Ei kai tässä muuta. Kaikki kaverit jossain porukoiden mökeillä tyttö/poikaystävineen. Yksin himassa, leffan vois kyylätä. Radalle kyllä mielisi, ehkä huomenna olisi stadissa jotain?
Tuli sekin sitte vietettyä. Ihana ilta, mutta ihanaa on kanssa tulla kotiin omaan sänkyyn nukkumaan
Monillahan juhannus vasta alkaa :D
Ne onki pahiksia :E Mä oon kiltti tyttö ja meen ajoissa nukkumaan. Jaksaa sitte huomenna temmeltää miten tahtoo.
Vähän on sama juttu täälläpäi kun en ymmärrä oikeen näiden juhannuksien päälle.. tänään kävin tekemässä jalkatreenin ja sitte kävelin kotiin ja sit saunaan ja tekee safkaa ni prkl kyllä on sitten jo ihan poikki
Jep. Koko juhannus on mun mielestä vähän hassu juttu, en oo koskaan pitänyt sitä niin merkittävänä juhlapäivänä kuin vaikkapa joulua. En edes tiiä, miksi sitä juhlitaan O.O
Sauna kelpais kyllä mullekin, tuolla ulkona rupes olemaan jo kylmä. No, pitääpi oottaa huomiseen :D
4 hukkunu.
Otetaanko virallista pakkisgalluppia?
Ite veikkaan että 14 hukkuu.
Juhannus on sitä varten että on syy ryypätä ulkona oli jo kylmä joo ja hyttysiä ihan vi*usti..