Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän tämä tästä, sanoi entinen mies kun veneenlaidalta kännissä kuseksi - Tuo 8 hukkunutta vois olla aika lähellä.. veikataan yhdeksää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulihan sitä ryypättyä ihan kivasti:)

Juhannus menee koneen äärellä NHL:n draftin merkeissä, kyllähän tässä samalla tulee vähän tissuteltua mutta ei mitään sen suurempaa

Veikkaamma notta 8 hukkuu.

Ne onki pahiksia :E Mä oon kiltti tyttö ja meen ajoissa nukkumaan. Jaksaa sitte huomenna temmeltää miten tahtoo.

Vähän on sama juttu täälläpäi kun en ymmärrä oikeen näiden juhannuksien päälle.. tänään kävin tekemässä jalkatreenin ja sitte kävelin kotiin ja sit saunaan ja tekee safkaa ni prkl kyllä on sitten jo ihan poikki :)

Vähän on sama juttu täälläpäi kun en ymmärrä oikeen näiden juhannuksien päälle.. tänään kävin tekemässä jalkatreenin ja sitte kävelin kotiin ja sit saunaan ja tekee safkaa ni prkl kyllä on sitten jo ihan poikki :)

Jep. Koko juhannus on mun mielestä vähän hassu juttu, en oo koskaan pitänyt sitä niin merkittävänä juhlapäivänä kuin vaikkapa joulua. En edes tiiä, miksi sitä juhlitaan O.O

Sauna kelpais kyllä mullekin, tuolla ulkona rupes olemaan jo kylmä. No, pitääpi oottaa huomiseen :D

Jep. Koko juhannus on mun mielestä vähän hassu juttu, en oo koskaan pitänyt sitä niin merkittävänä juhlapäivänä kuin vaikkapa joulua. En edes tiiä, miksi sitä juhlitaan O.O

Sauna kelpais kyllä mullekin, tuolla ulkona rupes olemaan jo kylmä. No, pitääpi oottaa huomiseen :D

Juhannus on sitä varten että on syy ryypätä :) ulkona oli jo kylmä joo ja hyttysiä ihan vi*usti..

Nyt on sopiva hetki vuodattaa pitkästä aikaa pakkikselle.
Tänään ohjelmassa oli grillausta ja kaljanjuontia. Rutiinin mukaan kaljoittelu johti väittelyihin ja tällä kertaa väittelyt johti isompiin erimielisyyksiin. Erimielisyyksistä johtuen sain kaverilta(nainen) kunnolla avaria useampaan otteeseen ja tarjoilin sitten kevyen avokämmenen takaisin. Oman elämänsä supersankarit pitivät minua tottakai naistenhakkaajana ja tästä johtuen omasta naamasta leuka ja molemmat huulet auki. Vituttaa kyllä ihan huolella. Ja pelottaa minkä näköseks huulet jää tämän jälkeen. Tarkotus oli mennä baariin mutta eipä tällä naamalla mihinkään ihmisten ilmoille kehtaa liikahtaa, menee loppuilta pakkista selaillessa.
Tämmönen juhannus tälläpäin, parempaa onnea muille juhannuksen juhlijoille.

Nassut on kotona jo tähän aikaan. Ei paha. Niin hitosti ötökkää ulkona, ettei kaveria vieressä nähny. Vietä siinä sitten juhannusta.

eDit: Hepinkeittäjä, mikset sie hyvä mies väistäny? :D

Paras juhannus ikinä. Töiden jälkeén ukkojen kanssa otettiin pari konjakkia ja pari saunakaljaa. Saunottiin kun mielen köyhät ja lyötiin vastalla niin saatanasti. Nyt taas tienataan sitten pyhäkorvauksia. Mitenhän sekaisin sitä olisi taas ollut, jos olisi saanut olla vapaalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom