Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Siihen lopputulokseen mieki päädyin. Ei oo ihan mun juhla senkään puolesta, kun ei juominen oo mikään ykkösharrastus vapaa-ajalla. Mielummin tosiaan loikoilen saunassa :D

Itekin tulee juotua nykyään ihan pirun vähän vuostasolla.. ehkä joku 2-3krt. Palautuminen kärsii ja mun mielestä mukavempaa viettää laatuaikaa vaikka kotona ja herätä aamulla ilman helvetinmoista jysäriä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilinen meni Suokissa piknikillä ja siitä sit pupiin. Kotimatkalla nilkka muljahti ja onhan tuo turvoksissa mutta korjaussarja onneks auttaa. Ei tolla kyllä kyykätä hetkeen mutta mitäpä näistä. Jos sitä pakkais repun täyteen ruokaa ja juomaa ja suunnistais Suokkiin tänäänkin :).

Eilinen meni Suokissa piknikillä ja siitä sit pupiin. Kotimatkalla nilkka muljahti ja onhan tuo turvoksissa mutta korjaussarja onneks auttaa. Ei tolla kyllä kyykätä hetkeen mutta mitäpä näistä. Jos sitä pakkais repun täyteen ruokaa ja juomaa ja suunnistais Suokkiin tänäänkin :).

Ja vittu tällä käpälällä mihkään suokkiin mennä :(. No vedetään tumut sitten kotona :)...

Suosittelen! Oli viime vuonnakin todella kova :rock: :D Eipä tule kotona juuri Scootteria kuunneltua, mutta kyllä se livevetona illan hämyssä toimi mahtavana fiilistelynä :)

Scooter nähty eilen Helsinki-Vantaalla. Oli aika kuluneen näkönen äijä, kun katsoi 2 metrin päästä.

Tarkotan siis H. P. Baxxteria.

Itekin tulee juotua nykyään ihan pirun vähän vuostasolla.. ehkä joku 2-3krt. Palautuminen kärsii ja mun mielestä mukavempaa viettää laatuaikaa vaikka kotona ja herätä aamulla ilman helvetinmoista jysäriä :D

Niinpä, ja sitä hauskaa kun voi ihan oikeesti olla ilman humalatilaakin :)

HUhuhhuh että osaa olla TYLSÄÄ.. Oon ilmeisesti liian vanha siihen, että jaksaisin rymytä festareilla kolmea päivää kännissä, joten nyt sitten vietän juhannusta yksin kotona, kun kaikki muut on poissa kaupungista. Ja liskojen yötä odotellessa. jeejee.

Yksin kotona. Vähän tylsää kun ei ole telkkaria. Istuskelen munasillani sohvalla ja juon carlsbergia. Harmittaa ettei ole kuin muutama kalja. Kaikki kaveritkin reissussa. Olisi tietenkin voinut itsekin lähteä, mutta ei huvita pistää 300e palamaan yhteen viikonloppuun.

Yksin kotona. Vähän tylsää kun ei ole telkkaria. Istuskelen munasillani sohvalla ja juon carlsbergia. Harmittaa ettei ole kuin muutama kalja. Kaikki kaveritkin reissussa. Olisi tietenkin voinut itsekin lähteä, mutta ei huvita pistää 300e palamaan yhteen viikonloppuun.

No jos 300€ riittää jonku reissun, niin sehän on lähes ilmaista :)

Mökille ja kun lapset nukkuu niin yönselkään juhannuskalaa pyytämään. Aijai :)

Tulihan sitä kalaa onneksi vaikka keli oli vähän turhan lämmin ja aurinkoinen. Kokossa oli niin pirun kuivaa puuta että se paloi yhdellä pöhäyksellä. No eipähän tarvinnu tällä kertaa bensalla valella :)

Näytti pitkään siltä, että kaikki juhannussuunnitelmat kaatuu, mutta ei onneksi. Perjantaina mökkeilemään! Syömistä, juomista ja hyvää seuraa. Aijai. :)

Mahtava reissu oli! Nyt on kyllä niin murjottu ja hakattu olo, kun tuli märällä fudiskentällä liukasteltua paljain jaloin pelatessa. Ruokin myös paikalliset itikat, on jalat sen näköiset. Kuulemma mun pitää mennä ensi kerrallakin mukaan, jotta muut saavat olla rauhassa hyttysiltä. :D

Eiköhän tämä tästä, sanoi entinen mies kun veneenlaidalta kännissä kuseksi - Tuo 8 hukkunutta vois olla aika lähellä.. veikataan yhdeksää.

Olinko oikeassa vai olinko oikeassa? Yhdeksän hukkunutta ainakin uutisten mukaan.. ei tunnu jengi vieläkään oppivan et kännissä ei kannata vesille lähteä ja selvinpäinkin pitäisi ymmärtää olla varovainen.

Mulla on edelleen krapula. Himoksen aurinko koitu kohtaloks, paloin ja menetin rahani kaiken muun hyvän lisäks vieläkin mut so not, jussi on vaan kerran vuodessa. Jos Ruisrockiin menis päiväks tai kahdeks ja sit olis juomatta jonkin aikaa...

Mulla on edelleen krapula. Himoksen aurinko koitu kohtaloks, paloin ja menetin rahani kaiken muun hyvän lisäks vieläkin mut so not, jussi on vaan kerran vuodessa. Jos Ruisrockiin menis päiväks tai kahdeks ja sit olis juomatta jonkin aikaa...

+1 Tai ei ehkä enää rapula, mutta ei mikään paras päivä avaruusraketin suunnitteluun kuitenkaan. Sain nahkaan punaruskeaa väriä itekin ja yks kaveri ei meinannu millään ymmärtää missä välissä se tapahtu kun sen muistikuvat oli vaan Jennin keikan vesisateesta :D Meiän mökin saldoa oli kolmet kadonneet auton avaimet, kahdet kuoletetut pankkikortit.. Mutta loistava reissu kaiken kaikkiaan! :rock:
Ja oli ehdottomasti Koivulan parhaat sunnuntaiaamun bileet kun ylimäärästä väkeä alkoi kerääntyä huolella pihapiiriin kun taidettiin olla ainoita joilla musa soi vielä sähköjen katkaisun jälkeenkin..:D

No sehän meni just niinku sen ei pitänykään mennä. (Ei vaan, oli ihan kiva. Mutta onneks seuraavaan on taas vuosi aikaa.)

HUhuhhuh että osaa olla TYLSÄÄ.. Oon ilmeisesti liian vanha siihen, että jaksaisin rymytä festareilla kolmea päivää kännissä, joten nyt sitten vietän juhannusta yksin kotona, kun kaikki muut on poissa kaupungista. Ja liskojen yötä odotellessa. jeejee.

Toivottavasti sun äijä ei ollu yhtä vässykkä ja jakso nussia niitä blondeja siellä mökillä koko juhannuksen. Veikkaisin et olit yöllä väijymässä kiikareilla sitä mökkiä missä äijäs oli viettämässä panojuhannusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom